Bedankt Donaldquote:Op woensdag 2 september 2026 14:27 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Young Americans een paar nummers daarvoor maakte de plasser eerst wel hard
Marissa is eyecandy, maar goed is ze natuurlijk nietquote:Op woensdag 2 september 2026 14:15 schreef pipster het volgende:
[..]
Ik vind vooral de zorgvuldig voorbereide verhaaltjes van Marissa niet te doen.
Maar hij staat hier wel op, en is inderdaad extreem Veronica.
Een groot deel van de dj's van de laatste generaties lijkt zo op de Wehkamp-site te kunnen.quote:Op woensdag 2 september 2026 14:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Marissa is eyecandy, maar goed is ze natuurlijk niet
Vanwaar die plotselinge opleving van Vanessa?quote:Op woensdag 2 september 2026 13:12 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Cheerio heeft inmiddels iig +25 miljoen klikjes op Spotify.
Ongetwijfeld Ozempic.quote:Op woensdag 2 september 2026 15:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Vanwaar die plotselinge opleving van Vanessa?
Gewoon geen Red Eyes bij de bovenste 3000, hoe dan? Wel 3 andere TWOD'jesquote:Op woensdag 2 september 2026 14:15 schreef pipster het volgende:
[..]
Ik vind vooral de zorgvuldig voorbereide verhaaltjes van Marissa niet te doen.
Maar hij staat hier wel op, en is inderdaad extreem Veronica.
De wegen van de Veronica stemmer zijn ondoorgrondelijk, als hun stemmen al worden meegenomen.quote:Op woensdag 2 september 2026 15:39 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Gewoon geen Red Eyes bij de bovenste 3000, hoe dan? Wel 3 andere TWOD'jes
Ik vraag me af hoeveel mensen er eigenlijk stemmen voor die lijst. En hoeveel platen er meer dan 10 stemmen hebben.quote:Op woensdag 2 september 2026 15:45 schreef pipster het volgende:
[..]
De wegen van de Veronica stemmer zijn ondoorgrondelijk, als hun stemmen al worden meegenomen.
Je hebt een te hoge dunk van demensen, Fred!quote:Op woensdag 2 september 2026 16:04 schreef Fred_B het volgende:
Voor wat betreft die Nederlandstalige meuk in de Top 2000 heb ik nog steeds de hoop dat mensen voor zo’n lijst bewust op goede muziek stemmen. Dan zijn van die lollige kroegdeuntjes normaliter niet de eerste die in aanmerking komen.
Ik in de T-tuin in Den Bosch, 5 gulden entreequote:Op woensdag 2 september 2026 14:48 schreef Idisrom het volgende:
De nummers tussen 3000 en 2000 zijn leuk, Ik hoor nu Fatal Flowers op nummer 2570 met Younger Days.
Vroeger heb ik deze band live nog gezien. In Itens of all places.
Ik hoorde Iris van de week wel op Radio 5!quote:Op woensdag 2 september 2026 13:47 schreef Gretzl het volgende:
De (eenmalige) Top 1976 van Omroep Brabant is bekend (met o.a. 2x Gerard van Maasakkers in de de top-4 en een usual suspect op #1). Welke Brabantse artiesten missen jullie het meest in hun lijst der lijsten?
Ik trap af:
Iris Penning (hoe dan)
Fresku
Oordeel zelfquote:Op woensdag 2 september 2026 16:11 schreef camilero het volgende:
[..]
Die kan waarschijnlijk net zo goed zingen als z'n broer, of als jebroer, of whatever.
Haar heupen, dacht ikquote:Op woensdag 2 september 2026 13:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat is de appetijt van Shakira? Haar WK-song?
Jammer dattie in dit uur zat, want dan krijg je dit lollige gedoe er gratis bij.quote:
Nou ja, van die mensen die Suzan en Freek en Bløf enzo stemmen vind ik ook wel wat. Maar buiten Hazes is het café-hoempa-genre in de Top 2000 nooit echt doorgebroken.quote:Op woensdag 2 september 2026 16:13 schreef camilero het volgende:
[..]
Je hebt een te hoge dunk van demensen, Fred!
Ja, en haar borsten, die je niet kan verwarren met bergen, geloof ik.quote:
Vorige maand bedoel je?quote:Op woensdag 2 september 2026 16:18 schreef camilero het volgende:
[..]
Ik hoorde Iris van de week wel op Radio 5!
Vanaf 2:17 met The Matchstick, legendarisch stukje videoclipquote:Op woensdag 2 september 2026 16:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Oordeel zelf
Bekijk deze YouTube-video
Vorige week was het nog vorige maand, jaquote:Op woensdag 2 september 2026 23:33 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Vorige maand bedoel je?![]()
[ link | afbeelding ]
Iris Godin![]()
Bekijk deze YouTube-video
SPOILER: 4925, in lijstvolgorde, 1-1250Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
SPOILER: 1251-2500Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
SPOILER: 2501-3750Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
SPOILER: 3751-4925Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
20 afleveringen, man man man. Maar als de finale op eerste kerstdag is en we rekenen terug, dan weten we dus dat de quiz-bonus nagenoeg verleden tijd is vanaf heden.quote:Op donderdag 3 september 2026 11:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
De Top 2000 quiz verdwijnt in zn huidige vorm en wordt een individuele en dagelijkse quiz met bners. Presentatie merel westrik.
Ze hebben het over weekfinales. Dat impliceert dat ze op maandag beginnen. Kan ook dat er even zit tussen eerste kerstdag en de laatste aflevering daarvoorquote:Op donderdag 3 september 2026 11:18 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
20 afleveringen, man man man. Maar als de finale op eerste kerstdag is en we rekenen terug, dan weten we dus dat de quiz-bonus nagenoeg verleden tijd is vanaf heden.
Ja, ik zat even terug te rekenen vanaf daar: 20 afleveringen, kom ik op de 5e uit. maar er bestaat ook zoiets als weekend. Dus ze zullen wel gelijk met de start van de stemweek beginnen?quote:Op donderdag 3 september 2026 11:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ze hebben het over weekfinales. Dat impliceert dat ze op maandag beginnen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |