Ik luister niet veel naar 2. Dat verbaast mij overigens, want Engelbewaarder hoorde je ook niet te pas en te onpas. Duidelijk andere tijden dus.quote:Op woensdag 2 september 2026 13:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik denk dat de wens hier een beetje de vader vd gedachte is. Bij mijn weten werd Hoogkamer niet wekenlang gedraaid door Radio 2, wat bij bijv Rutger wel t geval is
Dit is wel een beetje erg ruim genomen. Hij is een keer of 5 gedraaid gedurende de zomer. Maar het is wel waar dat Hoogkamer eigenlijk nog volledig genegeerd werd toen. Al hangt dat wel samen met wat Mex net zegt, dat Hollandsche Hits gevoel begon een beetje bij Hoog Martelkamer, en 2 is altijd late to the party dus die deden toen nog niet mee.quote:Op woensdag 2 september 2026 13:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik denk dat de wens hier een beetje de vader vd gedachte is. Bij mijn weten werd Hoogkamer niet wekenlang gedraaid door Radio 2, wat bij bijv Rutger wel t geval is
Dit is dan weer niet waar, tijdens de stemweek was veelvuldig de jingle IK GA STEMMUHHHHH te horenquote:Op woensdag 2 september 2026 13:43 schreef Tussle266 het volgende:
eigenlijk nog volledig genegeerd werd toen
Ik vermoed omdat de gemiddelde Nederlander nog nooit van Iris Penning heeft gehoord. Zomaar een gokje.quote:
Dit had ik blijkbaar verdrongen. Ik zie net dat de score ongeveer om het even was met Rutgertje nu inderdaad (mart kwam over een heel jaar tot 9 en Rutger staat nu op 6). Nou ja, dat maakt de zaak ineens een stuk rooskleuriger. Dan de zorgen maar naar Shakira en de Biebs verplaatsen.quote:Op woensdag 2 september 2026 13:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is dan weer niet waar, tijdens de stemweek was veelvuldig de jingle IK GA STEMMUHHHHH te horen
Omdat buiten brabant niemand Iris kent?quote:Op woensdag 2 september 2026 13:47 schreef Gretzl het volgende:
De (eenmalige) Top 1976 van Omroep Brabant is bekend (met o.a. 2x Gerard van Maasakkers in de de top-4 en een usual suspect op #1). Welke Brabantse artiesten missen jullie het meest in hun lijst der lijsten?
Ik trap af:
Iris Penning (hoe dan)
Bij Shakira ben ik bang dat het er ook voor kan zorgen dat die nog 3 noteringen erbij krijgt.quote:Op woensdag 2 september 2026 13:52 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dit had ik blijkbaar verdrongen. Ik zie net dat de score ongeveer om het even was met Rutgertje nu inderdaad (mart kwam over een heel jaar tot 9 en Rutger staat nu op 6). Nou ja, dat maakt de zaak ineens een stuk rooskleuriger. Dan de zorgen maar naar Shakira en de Biebs verplaatsen.
Nou ja, maar op Omroep Brabant werd haar muziek zeker wel gedraaid. Waarschijnlijk nog steeds te weinig.quote:Op woensdag 2 september 2026 13:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vermoed omdat de gemiddelde Nederlander nog nooit van Iris Penning heeft gehoord. Zomaar een gokje.
Die vind ik al matig, maar die andere nieuwe single is al helemaal bij de beesten af.quote:Op woensdag 2 september 2026 13:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat is de appetijt van Shakira? Haar WK-song?
Ja haar WK-song en haar WK-song en Zoo en die over dat Wyclef liever niet met haar wil vechten en dan is er vast nog wel iets.quote:Op woensdag 2 september 2026 13:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
Iets over kleine borsten die je niet kunt verwarren met bergen.quote:Op woensdag 2 september 2026 13:55 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ja haar WK-song en haar WK-song en Zoo en die over dat Wyclef liever niet met haar wil vechten en dan is er vast nog wel iets.
Zou toch wel denken dat Dood Voor Een Dag met enige afstand de grootste fan favourite is. Of denken de fans dat het anders ligt? (cc @cafca)quote:Op woensdag 2 september 2026 13:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat Iris leuker is dan Guus is onder iedereen die haar kent wel algemeen geaccepteerd.
Maar ja, dat zijn dus slechts 854 man waarvan er ongeveer 323 op de Top 2000 stemmen, en daarvan nemen precies 17 mensen elk een ander liedje van haar op in hun vrije keus.
Dat is net als Waka Waka zo'n nummer dat nadrukkelijk zo is geschreven dat bijna iedereen op de wereld het leuk zou gaan vinden, behalve ikzelf (en Mexicanobakker).quote:Op woensdag 2 september 2026 13:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
De eerste keer vond ik hem niet zo heel vervelend (maar alsnog niet boeiend)quote:Op woensdag 2 september 2026 13:56 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Dat is net als Waka Waka zo'n nummer dat nadrukkelijk zo is geschreven dat bijna iedereen op de wereld het leuk zou gaan vinden, behalve ikzelf (en Mexicanobakker).
2 jaar geleden het beste concert dat ik ooit zag in de Effenaar. De fanschare van Fresku luistert wss nooit naar OB, dus ook te verklaren wel. Helaasquote:
Deze?quote:Op woensdag 2 september 2026 12:36 schreef camilero het volgende:
Maar ja, daar krijgen we nu 2x Raymond van Barneveld voor terug
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |