Die kwam wel op 3 december in het nieuws. Laten we hopen dat het niet precies dan bekend wordt dat het om een misdrijf ging.quote:Op dinsdag 15 september 2026 15:36 schreef Tussle266 het volgende:
Mijn nieuwsgierigheid werd gewekt. Maar hij Was Saunders dus. Nou ja, hoe dan ook, ik denk niet dat we die hoeven te vrezen. Al ging de vorige zingende crimineel die in het nieuws kwam wel gelijk zes keer de top 100 in. Dus wie weet.
Het zal je wellicht verbazen, maar die staat nog steeds elk jaar er inquote:Op dinsdag 15 september 2026 15:25 schreef camilero het volgende:
[..]
Dat was rond dezelfde tijd dat Lisa Loïs' Hallelujah in de top 200 stond
Ik vraag me altijd af of mensen dan op alle drie versies stemmen.quote:Op dinsdag 15 september 2026 18:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het zal je wellicht verbazen, maar die staat nog steeds elk jaar er in
Ik ben daar ook niet serieus bevreesd voor hoor. Ik Ben ervan overtuigd dat het eenmalig Was. Temeer ook omdat hij zo rond 2014 zijn plekje op de keuzelijst inruilde voor een leren giletje met van die stoere embleempjes erop. Dus de drempel om terug te komen ligt wel heel hoog.quote:Op dinsdag 15 september 2026 18:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die kwam wel op 3 december in het nieuws. Laten we hopen dat het niet precies dan bekend wordt dat het om een misdrijf ging.
Vieze Marcootje zal nu weer op posities staan zoals in 2020 ofzo.
Je, maar niet meer zo hoog gelukkigquote:Op dinsdag 15 september 2026 18:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het zal je wellicht verbazen, maar die staat nog steeds elk jaar er in
Omen in de Top 2000, bedoel je?quote:Op dinsdag 15 september 2026 19:16 schreef Tussle266 het volgende:
...
Enig nadeel: bij Radio 2 zijn ze na The Fat of The Land gestopt met tellen, terwijl de setlist voor het merendeel uit werken van na 2000 bestaat. Wel jammer, want zo'n Omen of Warrior's Dance zou ik best een goede kans geven om ingekopt te worden.
Toch is het wel verbazingwekkend dat zo’n liedje uit een ander tijdperk zo relatief stabiel in de lijst blijft. Al doen Veldhuis en Kemper en Band Aid dat bijvoorbeeld ook.quote:Op dinsdag 15 september 2026 19:55 schreef camilero het volgende:
[..]
Je, maar niet meer zo hoog gelukkig
Ik dacht dat Veldhuis en Kemper pas een paar jaar erin stonden, maar die blijken dus al sinds 2007 genoteerd. Das gewoon 19 edities (de gekke 2008-editie deden ze niet mee)quote:Op dinsdag 15 september 2026 20:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Toch is het wel verbazingwekkend dat zo’n liedje uit een ander tijdperk zo relatief stabiel in de lijst blijft. Al doen Veldhuis en Kemper en Band Aid dat bijvoorbeeld ook.
Goede onderbouwing wel. Nu mijne:quote:Op dinsdag 15 september 2026 19:57 schreef Eightyone het volgende:
Als Pasen en Pinksteren op één dag vallen.
Ik stel voor dat we ze uit voorzorg alle drie cancelen. Pink staat toch niet met haar leukere nummers in de lijst.quote:Op woensdag 16 september 2026 09:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Edje, Pink en Macklemore.
Gelukkig is het nog niet 1 december zullen we maar zeggen. Of gaat een deel gecanceld worden?
Ik vind Dear Mr President wel aardig, maar die heeft nu wel wat schijn van hypocrisie.quote:Op woensdag 16 september 2026 09:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we ze uit voorzorg alle drie cancelen. Pink staat toch niet met haar leukere nummers in de lijst.
Dat stond er ook niet. Vorig jaar werd hij gedraaid en kwam hij er ook niet op.quote:Op woensdag 16 september 2026 08:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Omen komt niet op de keuzelijst.
Noteer maar.
Als het vandaag 26 november was: ja.quote:Op woensdag 16 september 2026 11:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hinds Hall zal wel n bonusje krijgen toch?
Ilse deLange weer terug in de Top 40 met So Incredible op 16.quote:Op maandag 7 september 2026 21:58 schreef Cassa95 het volgende:
Bonussen die zeker zijn:
- Michael Jackson
- Justin Bieber
- Dolly Parton
- Clouseau - Anne
- Ilse deLange - So Incredible (+1000 denk ik)
Mogelijke bonusbinnenkomers:
- Katy Perry - The One That Got Away
- Sixpence None The Richer - Kiss Me (RE)
- TLC - No Scrubs
- Natasha Bedingfield - Pocketful of Sunshine
Wss kleinere, maar zichtbare bonussen:
- A Horse With No Name
- Another Day In Paradise
- Stayin' Alive
- The Man Who Can't Be Moved
- Purple Rain
- Down Under
- weer alles van Fleetwood Mac
Dat mag ook wel, want in de Single Top 100 heeft die al de 2e plaats bereikt.quote:Op zaterdag 19 september 2026 09:03 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ilse deLange weer terug in de Top 40 met So Incredible op 16.
Die hoor ik nu voor het eerst.quote:Op zaterdag 19 september 2026 09:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat mag ook wel, want in de Single Top 100 heeft die al de 2e plaats bereikt.
Achter natuurtalent Milolaathetlukken, dat wel.
Het voornaamste nieuws is natuurlijk dat 8.41 weer aan het stijgen is. Misschien moet ik er zelf ook maar weer eens op stemmen dit jaar.quote:Op zaterdag 19 september 2026 09:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat mag ook wel, want in de Single Top 100 heeft die al de 2e plaats bereikt.
Achter natuurtalent Milolaathetlukken, dat wel.
John Farnham - You're the voice als ie het volhoudt tot de stemweek:quote:Op maandag 7 september 2026 21:58 schreef Cassa95 het volgende:
Bonussen die zeker zijn:
- Michael Jackson
- Justin Bieber
- Dolly Parton
- Clouseau - Anne
- Ilse deLange - So Incredible (+1000 denk ik)
Mogelijke bonusbinnenkomers:
- Katy Perry - The One That Got Away
- Sixpence None The Richer - Kiss Me (RE)
- TLC - No Scrubs
- Natasha Bedingfield - Pocketful of Sunshine
Wss kleinere, maar zichtbare bonussen:
- A Horse With No Name
- Another Day In Paradise
- Stayin' Alive
- The Man Who Can't Be Moved
- Purple Rain
- Down Under
- weer alles van Fleetwood Mac
|
|