Dat stond er ook niet. Vorig jaar werd hij gedraaid en kwam hij er ook niet op.quote:Op woensdag 16 september 2026 08:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Omen komt niet op de keuzelijst.
Noteer maar.
Als het vandaag 26 november was: ja.quote:Op woensdag 16 september 2026 11:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hinds Hall zal wel n bonusje krijgen toch?
Ilse deLange weer terug in de Top 40 met So Incredible op 16.quote:Op maandag 7 september 2026 21:58 schreef Cassa95 het volgende:
Bonussen die zeker zijn:
- Michael Jackson
- Justin Bieber
- Dolly Parton
- Clouseau - Anne
- Ilse deLange - So Incredible (+1000 denk ik)
Mogelijke bonusbinnenkomers:
- Katy Perry - The One That Got Away
- Sixpence None The Richer - Kiss Me (RE)
- TLC - No Scrubs
- Natasha Bedingfield - Pocketful of Sunshine
Wss kleinere, maar zichtbare bonussen:
- A Horse With No Name
- Another Day In Paradise
- Stayin' Alive
- The Man Who Can't Be Moved
- Purple Rain
- Down Under
- weer alles van Fleetwood Mac
Dat mag ook wel, want in de Single Top 100 heeft die al de 2e plaats bereikt.quote:Op zaterdag 19 september 2026 09:03 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ilse deLange weer terug in de Top 40 met So Incredible op 16.
Die hoor ik nu voor het eerst.quote:Op zaterdag 19 september 2026 09:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat mag ook wel, want in de Single Top 100 heeft die al de 2e plaats bereikt.
Achter natuurtalent Milolaathetlukken, dat wel.
Het voornaamste nieuws is natuurlijk dat 8.41 weer aan het stijgen is. Misschien moet ik er zelf ook maar weer eens op stemmen dit jaar.quote:Op zaterdag 19 september 2026 09:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat mag ook wel, want in de Single Top 100 heeft die al de 2e plaats bereikt.
Achter natuurtalent Milolaathetlukken, dat wel.
John Farnham - You're the voice als ie het volhoudt tot de stemweek:quote:Op maandag 7 september 2026 21:58 schreef Cassa95 het volgende:
Bonussen die zeker zijn:
- Michael Jackson
- Justin Bieber
- Dolly Parton
- Clouseau - Anne
- Ilse deLange - So Incredible (+1000 denk ik)
Mogelijke bonusbinnenkomers:
- Katy Perry - The One That Got Away
- Sixpence None The Richer - Kiss Me (RE)
- TLC - No Scrubs
- Natasha Bedingfield - Pocketful of Sunshine
Wss kleinere, maar zichtbare bonussen:
- A Horse With No Name
- Another Day In Paradise
- Stayin' Alive
- The Man Who Can't Be Moved
- Purple Rain
- Down Under
- weer alles van Fleetwood Mac
Ik ben sowieso niet intelligent genoeg voor dit soort dingen, maar ik vraag me toch wel af: hoe hebben jullie jullie versie van die keuzelijst samengesteld?quote:Op dinsdag 22 september 2026 12:33 schreef Gretzl het volgende:
Lijstjesseizoen betekent ook tijd voor een nieuwe ladder c.q. Top 2000 die een bepaald tijdperk omhelstIk nodig hierbij alle users en lijstjesfreaks die ook op het zusterforum MusicMeter.nl zitten of daar ooit nog eens een account wilden aanmaken van harte uit om mee te komen spelen met de AlphaZoomerLadder. Hierbij gaan we in 9 maanden tijd een Top 2000 samenstellen met de beste muziek van het eerste kwart van de 21e eeuw. De jaren 2000 t/m 2024 dus.
[ afbeelding ]
https://www.musicmeter.nl/forum/4/12050/0#8276612
Uitgebreidere uitleg heb ik opgeschreven in het overzichtstopicquote:Op dinsdag 22 september 2026 14:08 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik ben sowieso niet intelligent genoeg voor dit soort dingen, maar ik vraag me toch wel af: hoe hebben jullie jullie versie van die keuzelijst samengesteld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Gretzl op 22-09-2026 21:45:26 ]Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
quote:Op dinsdag 22 september 2026 14:08 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik ben sowieso niet intelligent genoeg voor dit soort dingen, maar ik vraag me toch wel af: hoe hebben jullie jullie versie van die keuzelijst samengesteld?
Enige intelligentie is geen must zou ik zeggenquote:Op dinsdag 22 september 2026 14:16 schreef Eightyone het volgende:
Ik zit regelmatig op Musicmeter, maar heb weinig aan zulke dingen meegedaan, en vermoedelijk lijd ik aan hetzelfde als m'n voorganger.
Als je jonkheer Jaap van den Reesema tot Schimmelpenninck moet beoordelen ten opzichte van andere verzamelde werken, om zo tot schijnbaar de beste te komen, dan is daar wel enige intelligentie voor nodig die ik ontbeer, volgens mij.quote:Op dinsdag 22 september 2026 16:30 schreef Gretzl het volgende:
Enige intelligentie is geen must zou ik zeggen
Stroomde in via Moderne Meezingers waar we een kleine 2 jaar veel plezier aan hebben beleefdquote:Op dinsdag 22 september 2026 16:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik moest wel lachen om Ben de Ruiter - Super Die Soep (2018)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |