Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11
[ afbeelding ]
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
[ afbeelding ]
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
[ afbeelding ]
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan
[ afbeelding ]Cap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
[ afbeelding ]
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
[ afbeelding ]
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
die zijn niet op ware hoogtequote:Op dinsdag 1 september 2026 19:50 schreef Soury het volgende:
Zijn die lui op ware hoogte, zo ja is Max wel een miezerig mannetje. Maar dat is die tak van sport wel handig.
Ik meende ooit ruim 450 milj gelezen te hebben maar is meer geworden. Mooi hè wij wisten dat ze rijk was en door wie.quote:Op dinsdag 1 september 2026 19:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
\\volgens Quote : 575 miljoen euro
Dit weet ik nog welquote:Op dinsdag 1 september 2026 19:57 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Is toch bekend hoe ze aan dat geld kwam?![]()
ahhh nee neequote:Op dinsdag 1 september 2026 19:57 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Is toch bekend hoe ze aan dat geld kwam?![]()
In dit geval heeft ze wel gelijk.quote:Op dinsdag 1 september 2026 20:00 schreef greysbones het volgende:
Julia bemoeit zich er weer eens mee
dan had ze Delano eens moeten aanpakkenquote:Op dinsdag 1 september 2026 20:01 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
In dit geval heeft ze wel gelijk.
of beidequote:Op dinsdag 1 september 2026 20:02 schreef Cirilico het volgende:
Ik hoop dat Ricardo de volgende is. En dan het liefste Jordy.
Dat is ook weer zo.quote:Op dinsdag 1 september 2026 20:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan had ze Delano eens moeten aanpakken![]()
want die gooit hele dagen mensen onder de bus
ipv dat
je doet er zelf aan mee
1e en laatste die terugbellen tussen 4 en half 5 vallen afquote:Op dinsdag 1 september 2026 20:05 schreef Cirilico het volgende:
Gaat ook nu weer de eerste en laatste naar huis? Heb het niet meegekregen.
Ja hij mag het.quote:
Jank jank jank .......quote:
Gezellig gesprekquote:
En ze zit er net.quote:Op dinsdag 1 september 2026 20:23 schreef Soury het volgende:
Haha Simone "Gejank de hele tijd" Volgens mij jankt Bregje veel.
Ze zat er zelf ook bij te janken toen ze het zei, dus denk dat het aanstekelijk werkt.quote:Op dinsdag 1 september 2026 20:23 schreef Soury het volgende:
Haha Simone "Gejank de hele tijd" Volgens mij jankt Bregje veel.
Vreselijk.quote:
Ja zijn vrouw was te laatquote:
Milan en Ricardo maakte toen een opmerking over dat ze die 5000 wel bij elkaar had gejankt, ik vond het toen een nare opmerking maar denk dat er een kern van waarheid in zit.quote:Op dinsdag 1 september 2026 20:37 schreef Cirilico het volgende:
Ach ja, Bregje huilde me te veel en had al 5.000 dus gunnen deed ik het haar ook niet echt.
Zal je nu weer vaker krijgen ook in de finale week want te weinig uitzendtijd.quote:Op dinsdag 1 september 2026 20:29 schreef schetterklep het volgende:
Het lijkt de gewone finale wel met dat uitsmeren over 2 uitzendingen
Met grenzeloze, zinloze onzin.quote:Op dinsdag 1 september 2026 21:34 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zal je nu weer vaker krijgen ook in de finale week want te weinig uitzendtijd.
Milan redemption arcquote:Op dinsdag 1 september 2026 20:29 schreef greysbones het volgende:
en wie trekt dan uiteindelijk zijn bek op tegen Delano
Milan![]()
Walgelijke opmerking.quote:Op dinsdag 1 september 2026 21:37 schreef freaky40 het volgende:
Bregje echt zo'n onwetend en naïef meisje met dat gejank. Nog een maandje en dan gaat ze ook voor de bijl voor de eerste beste bewoner nieuw of oud.
Niet naar huis!quote:Op dinsdag 1 september 2026 20:05 schreef Cirilico het volgende:
Gaat ook nu weer de eerste en laatste naar huis? Heb het niet meegekregen.
Edit: ja dus
Joh laat gaan, is commentaar wat je kunt verwachten, negeren en overheen lezenquote:
Ah maar als we dan toch recappen is Delano én Milan nog eens zien verliezen geen strafquote:
zus van ?quote:
Dat zeker niet, is dus wel een goedmakertje.quote:Op woensdag 2 september 2026 19:34 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ah maar als we dan toch recappen is Delano én Milan nog eens zien verliezen geen straf
Vriendin van Ricardo die als laatste belde.quote:Op woensdag 2 september 2026 19:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
zus van ?
anderen onderuit halen ten gunste van het liefste zusje?
ow dat schijnt een hele familie fittie te zijn?quote:Op woensdag 2 september 2026 19:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Vriendin van Ricardo die als laatste belde.
Oeehhhh............quote:Op woensdag 2 september 2026 19:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
ow dat schijnt een hele familie fittie te zijn?
zus wil geen foto's posten van haar en ricardo?
tranen stonden al in zijn ogenquote:Op woensdag 2 september 2026 19:40 schreef Chanel5 het volgende:
super zegt ie, moet je hem straks horen
Ik vond zijn commentaar geheel terecht, en dat zingen achquote:Op woensdag 2 september 2026 19:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
Tering Zeef kap eens met dat pochen/op je borst kloppen
Het was toch Ricardo van al de briefjes naar haar?quote:Op woensdag 2 september 2026 19:47 schreef Soury het volgende:
Gewoon gemeen om Lisanne zo aan te spreken, ze wil niet eens met hun in een bondje. Ze vond het achterbaks gedrag van Delano en dat was het ook.
Ja maar het ging onder andere over het fitty met Delano.quote:Op woensdag 2 september 2026 19:48 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Het was toch Ricardo van al de briefjes naar haar?
Kort lontje en lange nagelsquote:Op woensdag 2 september 2026 19:48 schreef greysbones het volgende:
delano als iemand eerlijk tegen hem is
meteen uithalen![]()
okequote:Op woensdag 2 september 2026 19:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar het ging onder andere over het fitty met Delano.
Inderdaad, het is janken of "ja maar jij..!". Kleuter.quote:Op woensdag 2 september 2026 19:48 schreef greysbones het volgende:
delano als iemand eerlijk tegen hem is
meteen uithalen![]()
Ik vroeger vaak 'n sneetje witbrood en dan appelmoesquote:Op woensdag 2 september 2026 19:55 schreef Soury het volgende:
Doe je suiker op brood of alleen boter of pastasaus.
Ja beetje raar dit.quote:
Meerdere malen al aangegevenquote:Op woensdag 2 september 2026 20:08 schreef greysbones het volgende:
jordy tegen wes
jammer man in je laatste maand
heb ik dat dan totaal gemist
dat hij ook gaat?
max 10000quote:
nee het bedrag dat ze heeft 'geboden'7447quote:Op woensdag 2 september 2026 20:09 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja die heeft ze nu ook, ze zat qua schatting tussen die 2 in en dus bingo
nee hij zei het bedrag dat op haar kaartje stond, heel vreemd want volgens mij speelden ze om 10.000quote:Op woensdag 2 september 2026 20:09 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja die heeft ze nu ook, ze zat qua schatting tussen die 2 in en dus bingo
Dat is vanaf het begin gezegd, en niemand schrijft 9000 op natuurlijk.quote:Op woensdag 2 september 2026 20:11 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
nee hij zei het bedrag dat op haar kaartje stond, heel vreemd want volgens mij speelden ze om 10.000
Ik snap er geen hout meer vanquote:Op woensdag 2 september 2026 20:11 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
nee hij zei het bedrag dat op haar kaartje stond, heel vreemd want volgens mij speelden ze om 10.000
waarom niet?quote:Op woensdag 2 september 2026 20:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is vanaf het begin gezegd, en niemand schrijft 9000 op natuurlijk.
MAXquote:Op woensdag 2 september 2026 20:14 schreef KinKiJan het volgende:
"Kans maken op 10.000" dekt de lading vanaf het eerste spel, het is Talpa.
Dat was dom ja, ze zullen er bij het bedenken ervan geen rekening mee gehouden hebben dat er volk zou vertrekken. Dan is het nog steeds raar dat ze niet wat met de planning schuiven en er iets voor achter de hand hebben.quote:Op woensdag 2 september 2026 20:14 schreef Chanel5 het volgende:
Punten eraf halen omdat iemand gaat en als je wat wint minder punten erbij omdat je met minder mensen bent, schiet mij maar lek.
Klopt, maar 'max' had er niet eens bij gehoeven. 'Kans' is al voldoende.quote:Op woensdag 2 september 2026 20:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
MAX
Dat is wat Jan ook elke keer heeft gezegd
en ook nu zo uitlegde
(dat viel me dan wel weer op, itt het aangekondigde vertrek van Wes )
Dan weet je zeker dat je niks hebt.quote:Op woensdag 2 september 2026 20:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
waarom niet?
waarom niet 9999 of 9998 of 9997
alle 3 rond de 6/7
Ah ook dan klopt het wel weer.quote:Op woensdag 2 september 2026 20:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
MAX
Dat is wat Jan ook elke keer heeft gezegd
en ook nu zo uitlegde
(dat viel me dan wel weer op, itt het aangekondigde vertrek van Wes )
het is gewoon ietwat vreemd dat iedereen rond de 6/7 zatquote:Op woensdag 2 september 2026 20:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan weet je zeker dat je niks hebt.
quote:Op woensdag 2 september 2026 20:27 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
1980 ook, stond toen ook op de dam tussen dat reltuig
Woonde toen in het noorden van het land en had wat anders te doen.quote:Op woensdag 2 september 2026 20:27 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
1980 ook, stond toen ook op de dam tussen dat reltuig
Ik woonde toen in A'dam en werkte op de Oudezijds Achterburgwalquote:Op woensdag 2 september 2026 20:28 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Woonde toen in het noorden van het land en had wat anders te doen.
En maar zachtje denken, Can je kan ook met mijn ballen dribbelenquote:Op woensdag 2 september 2026 20:28 schreef greysbones het volgende:
lig je daar als 1 of andere krolse kat te kwijlen
Vreselijk ik hoop niet dat ze saaie stel veel uitzendtijd gevenquote:Op woensdag 2 september 2026 20:28 schreef greysbones het volgende:
lig je daar als 1 of andere krolse kat te kwijlen
Pooier?quote:Op woensdag 2 september 2026 20:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik woonde toen in A'dam en werkte op de Oudezijds Achterburgwal
Gaat het zo mee, of wilt u een tasje......quote:Op woensdag 2 september 2026 20:31 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Verkoopmedewerker in 'n seksshop
En dan als ze een tasje vragen uitsluitend doorzichtige plastic tassen aan kunnen biedenquote:Op woensdag 2 september 2026 20:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Gaat het zo mee, of wilt u een tasje......![]()
Postbesteller op de zaterdag.quote:Op woensdag 2 september 2026 20:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Gaat het zo mee, of wilt u een tasje......![]()
Jan zei gister, maximaal 10.000. Dus het is wel gezegd, alleen niet opgevallen.quote:Op woensdag 2 september 2026 20:11 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Komt ook wel omdat er elke keer met die check met 10.000 werd gezwaaid. Volgens mij besefte de bewoners het zelf ook niet.quote:Op woensdag 2 september 2026 20:57 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Jan zei gister, maximaal 10.000. Dus het is wel gezegd, alleen niet opgevallen.
Dat telefoongesprek van 2 minuten was ook wat raar, ze begon snel over zijn insta inloggegevens, het kwam wat zakelijk over. Daar was dus al wat gedoe zo te zien.quote:
Potato potahto.quote:Op woensdag 2 september 2026 11:30 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Niet naar huis!![]()
Ze dingen niet meer mee voor die 10.000 eurootjes.
Ze hadden gewoon met z'n drieen moeten afspreken dat ze minimaal 9000 zouden opschrijven. Dus een bedrag tussen de 9000 en 10000. Er is niet gezegd dat ze niet meer mochten praten.quote:Op woensdag 2 september 2026 20:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is vanaf het begin gezegd, en niemand schrijft 9000 op natuurlijk.
Aha, vandaar de wat seksistische opmerkingen zo af en toe.quote:Op woensdag 2 september 2026 20:31 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Verkoopmedewerker in 'n seksshop
Modeverkoop. Klanten altijd beledigd als ik ze een grotere maat meegaf in het pashokje. Moesten ze alsnog toegeven een grotere maat te hebben.quote:Op woensdag 2 september 2026 20:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Postbesteller op de zaterdag.
Dankejewel schatje vloog om de oren.
Dan moet je elkaar wél kunnen vertrouwen en dat is daar niet het geval.quote:Op donderdag 3 september 2026 02:20 schreef dbgfan het volgende:
Bij die first en last finale hadden ze wat mij betreft met z'n drieen moeten afspreken dat ze minimaal 9000 zouden doen. Er is niet gezegd dat ze niet meer met elkaar mochten praten, dus dat hadden ze best kunnen doen. Nu is er gewoon ruim 2500 euro verloren gegaan. Zonde. Wel mooi dat Lisanne won trouwens. Door al dat gezeik tegen haar ben ik helemaal #teamLisanne.
Ook mooi dat de gieren wonnen van de slangen in het uitdagingsduel. De slangen wilden de gieren dik in de min trappen. Karma is a bitch. Verder gebeurde er eigenlijk niets omdat de afleveringen nu zo kort zijn vergeleken met de afgelopen maanden.
doorspoelen bij Ziggo blijft wel mogelijk als je opneemt en terugkijkt als de uitzending live is afgelopenquote:Op donderdag 3 september 2026 11:45 schreef KinKiJan het volgende:
Voor de Ziggo kijkers die gemerkt hebben dat reclames niet meer door te spoelen zijn, dat is geen bug, maar een blijver:
Ziggo maakt tv-abonnement onaantrekkelijker: meer reclame bij eigen opname
Is inderdaad vooral vervelend voor de mensen die wat later instarten.quote:Op donderdag 3 september 2026 13:14 schreef Giggio het volgende:
[..]
doorspoelen bij Ziggo blijft wel mogelijk als je opneemt en terugkijkt als de uitzending live is afgelopen
heb vaak om half acht wel iets anders te doen en kijk meestal pas rond een uur of 10
Ik wilde ten tijde van Roma nog wel eens iets later beginnen met kijken zodat ik haar gewauwel en de reclame gewoon kon doorspoelen -tot het livemoment. Als ik Ziggo zou hebben, zou ik dat nu niet meer kunnen.quote:Bij die zenders is een live opname - een opname van een programma dat nog loopt - niet langer vrij door te spoelen.
Op donderdag 3 september 2026 13:23 schreef KinKiJan het volgende:
ach ik praat over 46 jaar geleden, en praat ik echt zo??? Mijn welgemeende excuses hier voorquote:Op donderdag 3 september 2026 09:32 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Aha, vandaar de wat seksistische opmerkingen zo af en toe.
quote:
X3 is al gebeurd, kun je nu vergeten.quote:Op donderdag 3 september 2026 19:44 schreef greysbones het volgende:
hoezo wordt er x 3 gegrabbeld
en biedt Jan X2 aan voor punten
Bregjequote:Op donderdag 3 september 2026 19:50 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Bregje of Simone? Allebei bellen trouwens.
Julia gelooft er al weer helemaal inquote:Op donderdag 3 september 2026 19:50 schreef LionHeart het volgende:
Vind het wel leuk dat de Haaien nu naar de 2e plaats zijn.
en een warmtepompquote:Op donderdag 3 september 2026 19:56 schreef spapaars het volgende:
Zag Eric met een elektrische auto, en inductiekookplaat.
Moet gewoon doorwerken.
En ik denk iedere keer bij die beeldenL volgende keer ff nieuwe gordijnenquote:Op donderdag 3 september 2026 19:56 schreef spapaars het volgende:
Zag Eric met een elektrische auto, en inductiekookplaat.
Moet gewoon doorwerken.
Nou wat een leukertquote:Op donderdag 3 september 2026 20:00 schreef greysbones het volgende:
Vriend van Simone is leuker dan Simone
quote:Op donderdag 3 september 2026 20:02 schreef greysbones het volgende:
Ik word buiten rijk niet binnen![]()
byeeeeeeee
volgens mij had ze een behoorlijk oordeel over Diederikquote:Op donderdag 3 september 2026 20:03 schreef LionHeart het volgende:
Opgever. Ook vlak voor de knockouts. Blijft een triest persoon.
Ze ziet haar OF al helemaal zitten.quote:Op donderdag 3 september 2026 20:02 schreef greysbones het volgende:
Ik word buiten rijk niet binnen![]()
byeeeeeeee
Dit zegt wel heel veel maar dat wisten we eigenlijk al. Naait ze haar bondje nog even -100 aanquote:Op donderdag 3 september 2026 20:03 schreef LionHeart het volgende:
Opgever. Ook vlak voor de knockouts. Blijft een triest persoon.
Ik hoop hetquote:Op donderdag 3 september 2026 20:06 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Dit zegt wel heel veel maar dat wisten we eigenlijk al. Naait ze haar bondje nog even -100 aanEn moeten ze dan ook nog iemand naar huis sturen als ze niet mee mogen doen met de knockouts? Zie ik die twee jongens zo Simone erachteraan te sturen
Ik snap ook niet dat niemand haar er op aanspreekt. Ze naait misschien iedereen als ze niet meer mee kunnen doen.quote:Op donderdag 3 september 2026 20:04 schreef JJ76 het volgende:
Wat een aso kutwijf. Je bondje de min injagen door 2 dagen voor KO's naar huis te gaan.
Heeft dus geen 2 weken geduurd voordat het in de uitzending kwam.quote:Op donderdag 3 september 2026 20:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij had ze een behoorlijk oordeel over Diederik
en hoe hij zijn bondje benadeelde
538 uitzending en nu bedoel jequote:Op donderdag 3 september 2026 20:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Heeft dus geen 2 weken geduurd voordat het in de uitzending kwam.
Oh dan loopt het dus wel meer achter dan een week.quote:Op donderdag 3 september 2026 20:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
538 uitzending en nu bedoel je
nee een week
maar de gossip was er al even
Morgen een week.quote:Op donderdag 3 september 2026 20:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh dan loopt het dus wel meer achter dan een week.
De algemene kennis is teleurstellend inderdaad. Maar dat zien we al vanaf het begin. Het lijkt er toch op of het allemaal hetzelfde kaliber is wat zich aan komt melden bij dit soort programma’squote:
Nu heb ik ook wel meer levenservaring, maar Ian weet wel weinig.quote:Op donderdag 3 september 2026 20:23 schreef schetterklep het volgende:
[..]
De algemene kennis is teleurstellend inderdaad. Maar dat zien we al vanaf het begin. Het lijkt er toch op of het allemaal hetzelfde kaliber is wat zich aan komt melden bij dit soort programma’s
Ja achteraf is het een ojaquote:Op donderdag 3 september 2026 20:26 schreef LionHeart het volgende:
Potus weet je als je wel eens een spionage film/serie hebt gekeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |