Nou wat een leukertquote:Op donderdag 3 september 2026 20:00 schreef greysbones het volgende:
Vriend van Simone is leuker dan Simone
quote:Op donderdag 3 september 2026 20:02 schreef greysbones het volgende:
Ik word buiten rijk niet binnen![]()
byeeeeeeee
volgens mij had ze een behoorlijk oordeel over Diederikquote:Op donderdag 3 september 2026 20:03 schreef LionHeart het volgende:
Opgever. Ook vlak voor de knockouts. Blijft een triest persoon.
Ze ziet haar OF al helemaal zitten.quote:Op donderdag 3 september 2026 20:02 schreef greysbones het volgende:
Ik word buiten rijk niet binnen![]()
byeeeeeeee
Dit zegt wel heel veel maar dat wisten we eigenlijk al. Naait ze haar bondje nog even -100 aanquote:Op donderdag 3 september 2026 20:03 schreef LionHeart het volgende:
Opgever. Ook vlak voor de knockouts. Blijft een triest persoon.
Ik hoop hetquote:Op donderdag 3 september 2026 20:06 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Dit zegt wel heel veel maar dat wisten we eigenlijk al. Naait ze haar bondje nog even -100 aanEn moeten ze dan ook nog iemand naar huis sturen als ze niet mee mogen doen met de knockouts? Zie ik die twee jongens zo Simone erachteraan te sturen
Ik snap ook niet dat niemand haar er op aanspreekt. Ze naait misschien iedereen als ze niet meer mee kunnen doen.quote:Op donderdag 3 september 2026 20:04 schreef JJ76 het volgende:
Wat een aso kutwijf. Je bondje de min injagen door 2 dagen voor KO's naar huis te gaan.
Heeft dus geen 2 weken geduurd voordat het in de uitzending kwam.quote:Op donderdag 3 september 2026 20:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij had ze een behoorlijk oordeel over Diederik
en hoe hij zijn bondje benadeelde
538 uitzending en nu bedoel jequote:Op donderdag 3 september 2026 20:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Heeft dus geen 2 weken geduurd voordat het in de uitzending kwam.
Oh dan loopt het dus wel meer achter dan een week.quote:Op donderdag 3 september 2026 20:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
538 uitzending en nu bedoel je
nee een week
maar de gossip was er al even
Morgen een week.quote:Op donderdag 3 september 2026 20:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh dan loopt het dus wel meer achter dan een week.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |