Zo te horen is Milan niet de man zoals wij hem zien, en valt hij best goed daar.quote:
ik denk dat milan wat extra gesprekjes heeft gehad afgelopen maandquote:Op dinsdag 1 september 2026 19:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo te horen is Milan niet de man zoals wij hem zien, en valt hij best goed daar.
knijpquote:Op dinsdag 1 september 2026 19:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
Mabel is schathemeltje rijk dankzij haar man
Bedrijf Ayden nietquote:Op dinsdag 1 september 2026 19:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
Mabel is schathemeltje rijk dankzij haar man
\\volgens Quote : 575 miljoen euroquote:Op dinsdag 1 september 2026 19:46 schreef Chanel5 het volgende:
hahaha Mabel is ontieglijk rijk achtergelaten door haar man, prima aandelen had hij voor haar. ehhh 450 miljoen??
Dat denk ik niet want dat doen ze niet op die manier daar, net als Mila weten ze iemand wel weg te zetten. En gister zij iemand ook dat Milan humor heeft en dat heb ik ook nog niet één keer gezien.quote:Op dinsdag 1 september 2026 19:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat milan wat extra gesprekjes heeft gehad afgelopen maand
bij de FEBO achter
mwahquote:Op dinsdag 1 september 2026 19:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat denk ik niet want dat doen ze niet op die manier daar, net als Mila weten ze iemand wel weg te zetten. En gister zij iemand ook dat Milan humor heeft en dat heb ik ook nog niet één keer gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |