Ze hadden gewoon met z'n drieen moeten afspreken dat ze minimaal 9000 zouden opschrijven. Dus een bedrag tussen de 9000 en 10000. Er is niet gezegd dat ze niet meer mochten praten.quote:Op woensdag 2 september 2026 20:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is vanaf het begin gezegd, en niemand schrijft 9000 op natuurlijk.
Aha, vandaar de wat seksistische opmerkingen zo af en toe.quote:Op woensdag 2 september 2026 20:31 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Verkoopmedewerker in 'n seksshop
Modeverkoop. Klanten altijd beledigd als ik ze een grotere maat meegaf in het pashokje. Moesten ze alsnog toegeven een grotere maat te hebben.quote:Op woensdag 2 september 2026 20:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Postbesteller op de zaterdag.
Dankejewel schatje vloog om de oren.
Dan moet je elkaar wél kunnen vertrouwen en dat is daar niet het geval.quote:Op donderdag 3 september 2026 02:20 schreef dbgfan het volgende:
Bij die first en last finale hadden ze wat mij betreft met z'n drieen moeten afspreken dat ze minimaal 9000 zouden doen. Er is niet gezegd dat ze niet meer met elkaar mochten praten, dus dat hadden ze best kunnen doen. Nu is er gewoon ruim 2500 euro verloren gegaan. Zonde. Wel mooi dat Lisanne won trouwens. Door al dat gezeik tegen haar ben ik helemaal #teamLisanne.
Ook mooi dat de gieren wonnen van de slangen in het uitdagingsduel. De slangen wilden de gieren dik in de min trappen. Karma is a bitch. Verder gebeurde er eigenlijk niets omdat de afleveringen nu zo kort zijn vergeleken met de afgelopen maanden.
doorspoelen bij Ziggo blijft wel mogelijk als je opneemt en terugkijkt als de uitzending live is afgelopenquote:Op donderdag 3 september 2026 11:45 schreef KinKiJan het volgende:
Voor de Ziggo kijkers die gemerkt hebben dat reclames niet meer door te spoelen zijn, dat is geen bug, maar een blijver:
Ziggo maakt tv-abonnement onaantrekkelijker: meer reclame bij eigen opname
Is inderdaad vooral vervelend voor de mensen die wat later instarten.quote:Op donderdag 3 september 2026 13:14 schreef Giggio het volgende:
[..]
doorspoelen bij Ziggo blijft wel mogelijk als je opneemt en terugkijkt als de uitzending live is afgelopen
heb vaak om half acht wel iets anders te doen en kijk meestal pas rond een uur of 10
Ik wilde ten tijde van Roma nog wel eens iets later beginnen met kijken zodat ik haar gewauwel en de reclame gewoon kon doorspoelen -tot het livemoment. Als ik Ziggo zou hebben, zou ik dat nu niet meer kunnen.quote:Bij die zenders is een live opname - een opname van een programma dat nog loopt - niet langer vrij door te spoelen.
Op donderdag 3 september 2026 13:23 schreef KinKiJan het volgende:
ach ik praat over 46 jaar geleden, en praat ik echt zo??? Mijn welgemeende excuses hier voorquote:Op donderdag 3 september 2026 09:32 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Aha, vandaar de wat seksistische opmerkingen zo af en toe.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |