Vreselijk.quote:
Ja zijn vrouw was te laatquote:
Milan en Ricardo maakte toen een opmerking over dat ze die 5000 wel bij elkaar had gejankt, ik vond het toen een nare opmerking maar denk dat er een kern van waarheid in zit.quote:Op dinsdag 1 september 2026 20:37 schreef Cirilico het volgende:
Ach ja, Bregje huilde me te veel en had al 5.000 dus gunnen deed ik het haar ook niet echt.
Zal je nu weer vaker krijgen ook in de finale week want te weinig uitzendtijd.quote:Op dinsdag 1 september 2026 20:29 schreef schetterklep het volgende:
Het lijkt de gewone finale wel met dat uitsmeren over 2 uitzendingen
Met grenzeloze, zinloze onzin.quote:Op dinsdag 1 september 2026 21:34 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zal je nu weer vaker krijgen ook in de finale week want te weinig uitzendtijd.
Milan redemption arcquote:Op dinsdag 1 september 2026 20:29 schreef greysbones het volgende:
en wie trekt dan uiteindelijk zijn bek op tegen Delano
Milan![]()
Walgelijke opmerking.quote:Op dinsdag 1 september 2026 21:37 schreef freaky40 het volgende:
Bregje echt zo'n onwetend en naïef meisje met dat gejank. Nog een maandje en dan gaat ze ook voor de bijl voor de eerste beste bewoner nieuw of oud.
Niet naar huis!quote:Op dinsdag 1 september 2026 20:05 schreef Cirilico het volgende:
Gaat ook nu weer de eerste en laatste naar huis? Heb het niet meegekregen.
Edit: ja dus
Joh laat gaan, is commentaar wat je kunt verwachten, negeren en overheen lezenquote:
Ah maar als we dan toch recappen is Delano én Milan nog eens zien verliezen geen strafquote:
zus van ?quote:
Dat zeker niet, is dus wel een goedmakertje.quote:Op woensdag 2 september 2026 19:34 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ah maar als we dan toch recappen is Delano én Milan nog eens zien verliezen geen straf
Vriendin van Ricardo die als laatste belde.quote:Op woensdag 2 september 2026 19:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
zus van ?
anderen onderuit halen ten gunste van het liefste zusje?
ow dat schijnt een hele familie fittie te zijn?quote:Op woensdag 2 september 2026 19:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Vriendin van Ricardo die als laatste belde.
Oeehhhh............quote:Op woensdag 2 september 2026 19:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
ow dat schijnt een hele familie fittie te zijn?
zus wil geen foto's posten van haar en ricardo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |