Dat is een ongekend laag bedrag gezien de verantwoordelijk die zo iemand toch draagt, en naast dat zo iemand een MBO 4 opleiding heeft afgerond. Zeker in een branche zoals het tandartsbedrijf kan er echt wel meer betaald worden.quote:Op dinsdag 1 september 2026 12:20 schreef nostra het volgende:
[..]
Tandarts(assistent)en hebben geen cao, alleen wat losse richtlijnen vanuit de KNMT. Maar nee, het is geen vetpot, denk aan 3.000 bruto max per maand (fulltime).
Tja, er komt meestal nog wel wat bij, maar ort enzo heb je natuurlijk ook niet. De cijfers van je tandarts zijn ook openbaar ( www.jaarverantwoordingzorg.nl ). Daarmee proberen ze een soort "vreemde ogen dwingen" af te dwingen, maar of dat nou gaat werken. De gemiddelde tandarts loopt met een paar ton netto weg, daar kan je wat van vinden natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 september 2026 12:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat is een ongekend laag bedrag gezien de verantwoordelijk die zo iemand toch draagt, en naast dat zo iemand een MBO 4 opleiding heeft afgerond. Zeker in een branche zoals het tandartsbedrijf kan er echt wel meer betaald worden.
Speelt hetzelfde probleem zich af bij dierenartsen?quote:Op dinsdag 1 september 2026 13:19 schreef nostra het volgende:
[..]
Tja, er komt meestal nog wel wat bij, maar ort enzo heb je natuurlijk ook niet. De cijfers van je tandarts zijn ook openbaar ( www.jaarverantwoordingzorg.nl ). Daarmee proberen ze een soort "vreemde ogen dwingen" af te dwingen, maar of dat nou gaat werken. De gemiddelde tandarts loopt met een paar ton netto weg, daar kan je wat van vinden natuurlijk.
Dezelfde problematiek als in dat er een enorme private equity overnamegolf gaande is (AniCura als grootste voorbeeld). Die vervolgens de prijzen enorm verhogen. Dierenartsen zijn geen verzekeringsgeld - tandartsen voor het overgrote deel ook niet - dus ik heb geen idee wat die verdienen. Ongetwijfeld goed.quote:Op dinsdag 1 september 2026 13:23 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Speelt hetzelfde probleem zich af bij dierenartsen?
Middelsee en Spoordok staat al gepland om gebouwd te worden.quote:Op dinsdag 1 september 2026 10:13 schreef Cyan9 het volgende:
Nou, dit klinkt alsof er dit keer wat beter is over nagedacht..
[..]
https://nos.nl/artikel/26(...)uw-in-vijf-gemeenten
Ik verwacht dat Klaver nee gaat zeggenquote:Op dinsdag 1 september 2026 14:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
Verder: Er is gelekt.
https://nos.nl/artikel/26(...)agstukken-lekken-uit
Daar ben ik niet zo zeker van. Ik ben benieuwd wat de plannen zijn om sociale stelsel te hervormen waarbij eerst de pot geld gelijk blijft.quote:Op dinsdag 1 september 2026 14:11 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Klaver nee gaat zeggen
Dus de verkorting van de WW duur blijft staan en de verhoging van het eigen risico ook, maar gaan alleen een jaar later in.quote:Op dinsdag 1 september 2026 14:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
Verder: Er is gelekt.
https://nos.nl/artikel/26(...)agstukken-lekken-uit
RTL Nieuws is het weer gelukt om de prinsjesdag stukken in handen te krijgen.
Dat ze eerst de provinciale staten verkiezing afwachten?quote:Op dinsdag 1 september 2026 14:17 schreef Jaeger85 het volgende:
Leest alsof ze het een jaar willen uitstellen in afwachting van de verkiezingen volgend jaar. Als er dan wel een gunstige uitslag is rammen zs het er alsnog doorheen
En vervolgens gaat het kabinet het zo spinnen dat ze (=oppositiepartijen waar ze er niet mee uitkomen) niet constructief zijn, landsbelang, etc. etc.quote:Op dinsdag 1 september 2026 14:11 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Dacht ik ook ja. Vanwege EK natuurlijk. Ordinair tijd kopen dit.quote:Op dinsdag 1 september 2026 14:18 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat ze eerst de provinciale staten verkiezing afwachten?
Ze kunnen spinnen wat ze willen, PRO staat op winst, de coalitie op verlies. Mensen zijn ontevreden en zullen dat eerder op Jetten dan op Klaver richten. Dunk ik zo.quote:Op dinsdag 1 september 2026 14:18 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
En vervolgens gaat het kabinet het zo spinnen dat ze (=oppositiepartijen waar ze er niet mee uitkomen) niet constructief zijn, landsbelang, etc. etc.
Nee grapjurken, jullie wisten dat bij het aangaan van dit minderheidsavontuur precies dat het zo zou gaan.
Waarom hebben ze die poppenkast opgetuigd het afgeopen weekend?quote:Op dinsdag 1 september 2026 14:19 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Dacht ik ook ja. Vanwege EK natuurlijk. Ordinair tijd kopen dit.
Ja daar doelde ik opquote:Op dinsdag 1 september 2026 14:18 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat ze eerst de provinciale staten verkiezing afwachten?
Eens, maar niemand heeft belang bij nieuwe verkiezingen en zo houden ze elkaar in een wurggreep door te blijven aanmodderen met dit minderheidskabinet.quote:Op dinsdag 1 september 2026 14:20 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Ze kunnen spinnen wat ze willen, PRO staat op winst, de coalitie op verlies. Mensen zijn ontevreden en zullen dat eerder op Jetten dan op Klaver richten. Dunk ik zo.
Klopt, maar goed dat is langetermijndenken en daar doen ze al geruime tijd nauwelijks tot niet meer aan lijkt het.quote:Op dinsdag 1 september 2026 14:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Waarom hebben ze die poppenkast opgetuigd het afgeopen weekend?
Dit had je van tevoren al kunnen regelen.
Eigenlijks sinds Rutte premier is/was niet meer.quote:Op dinsdag 1 september 2026 14:22 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Klopt, maar goed dat is langetermijndenken en daar doen ze al geruime tijd nauwelijks tot niet meer aan lijkt het.
Benieuwd of Spekman die stakingen in trekt.quote:Op dinsdag 1 september 2026 14:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Eigenlijks sinds Rutte premier is/was niet meer.
Verder is dit wel handreiking om met de vakbonden om tafel te zitten om te kijken wat mogelijk is..
Dat niet, want dat is al georganiseerd.quote:Op dinsdag 1 september 2026 14:24 schreef capricia het volgende:
[..]
Benieuwd of Spekman die stakingen in trekt.
Dan wordt het een akkoord of geen akkoord per begroting.quote:Op dinsdag 1 september 2026 14:21 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Eens, maar niemand heeft belang bij nieuwe verkiezingen en zo houden ze elkaar in een wurggreep door te blijven aanmodderen met dit minderheidskabinet.
Dat zou toch wel weer heel makkelijk zijn, het lijkt me een meer dan redelijke handreiking aan zijn partij. In het huidige politieke klimaat is 2029 ook nog een eeuwigheid weg, dus dat uitstel van de WW-maatregelen zou toch geen reden moeten zijn om "Nee" te zeggen....quote:Op dinsdag 1 september 2026 14:11 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |