Beetje jammer dat je BNW noemt voor anti Oekraïne en pro Russische retoriek.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 11:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Kap daar aub maar mee met die fake/propaganda X-accounts
[..]
[..]
En zo zijn er nog wel meer. Open anders een topic in BNW voor je Anti Oekraïne en Pro Russische retoriek als je over dit soort zaken wil kleppen die schijnbaar veelal onjuist zijn.
Onlangs ook al gezegd dat er onjuistheden staan. Dus aub nogmaals het verzoek te stoppen.
Of gewoon neutraal. Mag allemaal.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 12:29 schreef Candymannetje het volgende:
Zo ver ik weet is het ook niet verboden om pro Rus en anti Oekraïne te zijn in NWS.
Nog beter, je hoeft helemaal geen kant te kiezen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 12:31 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Of gewoon neutraal. Mag allemaal.
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 12:34 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Nog beter, je hoeft helemaal geen kant te kiezen.
Godsamme zeg, komen jullie nu zelfs al met deze knakker aanzetten?quote:
Ik heb er geen moeite mee als iemand Pro Rus is of Anti-Oekrains is. Of inderdaad, gewoon neutraal. Iemand mag best een mening geven als hij dan ook met feiten of toelichting komt als mensen daar op reageren. Maar als je stelselmatig fake-info van fake-accounts post zonder enige toelichting of eigen inbreng dan ben je niet uit op een discussie. Dan is het gewoon dom neerpleuren zonder dat je zelf onderzoek doet. Zoals ook in NWS FB gemeld zijn we een Nederlands forum, met Westerse invloeden en Westerse waarden vanuit een democratisch oogpunt waarbij het dus logischer is dat een groter deel van de nieuwsberichten ook aan die kant van het spectrum liggen. Ik zeg nergens dat er geen weerwoord of mag of mogelijk is. Maar er zijn grenzen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 12:29 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je BNW noemt voor anti Oekraïne en pro Russische retoriek.
Als je goed kijkt gaat het daar over achtergronden, geheime agenda's en complotten.
Niet pro Rus of anti Oekraïne.
Beetje jammer dat zelfs een moderator mee werkt aan de politisering op het forum.
Zo ver ik weet is het ook niet verboden om pro Rus en anti Oekraïne te zijn in NWS.
Niets mis met Alex Jones.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:07 schreef MaxMark het volgende:
Godsamme zeg, komen jullie nu zelfs al met deze knakker aanzetten?
Sorry, zei ik 'Niets mis met Alex Jones, en wat een ander daarvan denkt, daar trek ik me wat van aan'?quote:
Dan moet je het maar niet op een forum posten.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:18 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Sorry, zei ik 'Niets mis met Alex Jones, en wat een ander daarvan denkt, daar trek ik me wat van aan'?
Ik zou niet weten waarom niet. Ik trek me verder gewoon niets aan van wat jij van Alex Jones vindt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:18 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dan moet je het maar niet op een forum posten.
Ok man.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:19 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom niet. Ik trek me verder gewoon niets aan van wat jij van Alex Jones vindt.
Het concept is een beetje dat we hier nieuws bespreken. Daar staat de N van NWS voor.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:19 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom niet. Ik trek me verder gewoon niets aan van wat jij van Alex Jones vindt.
Tja in theorie wel, in de praktijk is op BNW Rusland geweldig en het slachtoffer van westers imperialisme en is Oekraïne een corrupt rotland dat ons helemaal leegzuigt in een oorlog die Rusland hoort te winnen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 12:29 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je BNW noemt voor anti Oekraïne en pro Russische retoriek.
Als je goed kijkt gaat het daar over achtergronden, geheime agenda's en complotten.
Niet pro Rus of anti Oekraïne.
Beetje jammer dat zelfs een moderator mee werkt aan de politisering op het forum.
Er is gewoon sprake van onbegrepen gedragquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:29 schreef ExTec het volgende:
Anno nu is een troll een troll noemen "op de man spelen".
Want blijkbaar kunnen die trollen daar heulemaal niks aan doen, zo zijn ze nu eenmaal, ipv dat ze bewust aan het provoceren zijn.
Klopt hij is een poos weggeweest ,maar NWS is er toch niet echt opp vooruit gegaan.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:26 schreef TwenteFC het volgende:
@:yvonne ik dacht dat jij fikkie aan de lijn zou houden.
Dit topic was er anders flink op vooruit gegaan toen desbetreffende weg was.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 14:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Klopt hij is een poos weggeweest ,maar NWS is er toch niet echt opp vooruit gegaan.
Het was stukken beter hier.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 14:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Klopt hij is een poos weggeweest ,maar NWS is er toch niet echt opp vooruit gegaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |