Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-video![]()
Las ik iets over nachtelijke monologen?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
En nachtelijke mongolen!quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:34 schreef drakin het volgende:
Las ik iets over nachtelijke monologen?Dat waren puntjes!
![]()
Je hebt puntjesquote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
bolkZe zeiden tegen me: 'Wees eerlijk'.
Nu is iedereen aan het janken en moet ik mij verontschuldigen. 🙄![]()
![]()
![]()
Trump, de EU, drinkwater .....quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Of kokende buren, AI, duizendknoop, christelijke muziek, daten enz enz enz.![]()
Komt het vannacht?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
* greysbones pakt haar spreekbeurt over Vitens erbijquote:Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
recht is niet voor elk![]()
zeker hiervan gedownloadquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 20:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones pakt haar spreekbeurt over Vitens erbij
https://www.vitens.nl/over-vitens/maatschappij/educatie![]()
Ja Homijn ging oefenen vandaag voor vannachtquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:34 schreef drakin het volgende:
Las ik iets over nachtelijke monologen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ehhh neequote:Op zaterdag 22 augustus 2026 20:52 schreef maily het volgende:
[..]
zeker hiervan gedownload
https://www.vitens.nl/over-vitens/maatschappij/educatie![]()
Wij hebben op het werk ook te maken met Vitens
Onder andereAnderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
recht is niet voor elk![]()
Hij komt hij komtquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb daar afgelopen nacht op zitten wachtenquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 20:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja Homijn ging oefenen vandaag voor vannachtDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 22-08-2026 21:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 21:33 schreef kree het volgende:
morgen bootje huren op de kaag trouwens met familie. Zin in![]()
![]()
we hebben maar motorbootje gehuurd en een valkje zeilboot, niet onwijs veel wind morgen, Maar we gaan het zien, wordt vast weer leukquote:
met de neefjes en nichtjes erbij 9 man, dus 1 bootje was te weinig.Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb nu vier hoofdstukken geschreven. Het is monnikenwerk. Ik ben nu bij de totaallijst van kadastrale gemeenten.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 20:19 schreef maily het volgende:
@:Homijn jij zit wel klaar met een weerwoord over het Kadaster he?!MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Aarle en RixtelMED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Wat is dit voor een leip feest? Hier had ik bij willen zijnquote:
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Absoluut niet neequote:
Ze zeiden tegen me: 'Wees eerlijk'.
En dat kan ook nietquote:
Symphonic in ONZ / Verzin een leuk onderschrift #108
War ken ik dit plaatje ook al weer van?
Oh ja:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 22:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Wel kut hoe zijn leven op het laatst was, maar het leek me een toffe vent!mister Marvel
![]()
BolkZe zeiden tegen me: 'Wees eerlijk'.
![]()
Dat laatste. Het is bedtijd.Ze zeiden tegen me: 'Wees eerlijk'.
Of ga je nog even de stad in?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 22:43 schreef hemarookworst het volgende:
Of pilsje pakken of bed duikenZe zeiden tegen me: 'Wees eerlijk'.
Bed duiken. Kutmug zit er al
Neuh ben thuisquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 22:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of ga je nog even de stad in?Uw ADH vitamine Worst
Alle licht aan en dan kun je hem traceren, ik adviseer handdoek of iets waarmee je ff een zweepslag kunt maken.quote:
Do what you love, love what you do!![]()
Ik probeer het, dit is een verse, die is nog snelquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
deo bus en aansteker erbij kan ook, maar pas ff op want zette hier wat meer in de fik als ik wilde. LOLDo what you love, love what you do!![]()
Is hij geslaagd?quote:Klappen kan ook, moet je hem goed zien dat welquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 22:47 schreef kree het volgende:
[..]
Alle licht aan en dan kun je hem traceren, ik adviseer handdoek of iets waarmee je ff een zweepslag kunt maken.![]()
![]()
ja dat zijn de ergste.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 22:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik probeer het, dit is een verse, die is nog snelDo what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 22:48 schreef kree het volgende:
deo bus en aansteker erbij kan ook, maar pas ff op want zette hier wat meer in de fik als ik wilde. LOL![]()
![]()
Op de klamboe gericht zeker?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 22:48 schreef kree het volgende:
deo bus en aansteker erbij kan ook, maar pas ff op want zette hier wat meer in de fik als ik wilde. LOL
Dan hou ik die mug welDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
tja naja. het leek goed idee. maar moest daarna vuurtje uit maken hier intern. LOLquote:
Doe dat maar niet. stuk kranten ofzo werkt ook.Do what you love, love what you do!![]()
Z'n bedquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 22:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Op de klamboe gericht zeker?
Dan hou ik die mug wel![]()
![]()
Huis wegquote:![]()
Daar is Henderien de spin niet blij meeDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 22:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Huis weg![]()
Daar is Henderien de spin niet blij mee![]()
![]()
nee joh zat op de tafel en waar wat papieren lagen, het leek vrij onschuldig tot het ineens in de fik ging allemaalquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 22:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Op de klamboe gericht zeker?
Dan hou ik die mug wel
Deo bus en aansteker is geen goed plan.Do what you love, love what you do!![]()
Ik ook niet trouwensquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Bezopen planquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 22:51 schreef kree het volgende:
[..]
nee joh zat op de tafel en waar wat papieren lagen, het leek vrij onschuldig tot het ineens in de fik ging allemaal
Deo bus en aansteker is geen goed plan.![]()
die verdampers btw wel en werken. maarja. of dat gezond voor je is is vraag twee.Do what you love, love what you do!![]()
Ah. Ik dacht nog in Brussel. Heb je een paar leuke weken gehad? En een beetje kunnen onthaasten?quote:Ze zeiden tegen me: 'Wees eerlijk'.
![]()
Geslaagd wie wat?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 22:48 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Is hij geslaagd?
[..]
Klappen kan ook, moet je hem goed zien dat welUw ADH vitamine Worst
Zeker te wetenquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 22:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ah. Ik dacht nog in Brussel. Heb je een paar leuke weken gehad? En een beetje kunnen onthaasten?Uw ADH vitamine Worst
De Brusselse premier is aan zet, ik heb hem slechts gestuurdquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 22:55 schreef Zucht. het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Je stiekeme opdracht in BrusselsUw ADH vitamine Worst
quote:
quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 22:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
De Brusselse premier is aan zet, ik heb hem slechts gestuurd![]()
![]()
Zo zit ik ook weleens, bij een vergaderingquote:
Ik ookquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 23:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zo zit ik ook weleens, bij een vergadering![]()
![]()
voor muggen trouwens, wat ik heb gehoord, tis goed om beetje ventilatie of wind te hebben.
Houden ze niet van die muggen, dus of door plafond ventilator of door ramen tegen elkaar open te zetten en beetje tocht.Do what you love, love what you do!![]()
Bij een vorige werkgeverquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 23:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zo zit ik ook weleens, bij een vergadering
Nederlandse payroll wetgeveving en reken methodes uitleggen in het Engels![]()
herkenbaar.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 23:04 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Bij een vorige werkgever
[ afbeelding ]
Nederlandse payroll wetgeveving en reken methodes uitleggen in het EngelsDo what you love, love what you do!![]()
![]()
Wat voor bedrijf is het?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 23:04 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Bij een vorige werkgever
[ afbeelding ]
Nederlandse payroll wetgeveving en reken methodes uitleggen in het EngelsUw ADH vitamine Worst
piano liedjes. ik hou ervan.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 23:09 schreef Doc-holliday het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Kom @:maily dansen![]()
Moeten we naar het Waagplein?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 23:09 schreef Doc-holliday het volgende:
Uw ADH vitamine Worst
Maja toen de 100+ werkgevers gebouwd waren en liepen was ik niet meer nodig volgens hun.. en ja dan vlieg je er na 4 jaar uit met een VSO![]()
was leuk?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 23:10 schreef Zucht. het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ik werkte voor een Amerikaans bedrijf, deed payroll van internationa bedrijven de NL payroll bouwen, en dan iemand in India het klusje voor standaard input verwerken leren en overdragen na een paar maandenDo what you love, love what you do!![]()
Volledig thuis werken, was wel een prestatie van mezelf om werkgevers zogoed als alleen te bouwen en live te krijgen (ook halverwege het jaarquote:) maja
Kon AFAS payroll al best goed maar heb toen echt alles geleerd, de volledige implementatie iclu UPA (pensioen koppelingen)![]()
ja wat heel andere richting is. als wat ik doe natuurlijk, maar snap het wel.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 23:13 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Volledig thuis werken, was wel een prestatie van mezelf om werkgevers zogoed als alleen te bouwen en live te krijgen (ook halverwege het jaar) maja
Kon AFAS payroll al best goed maar heb toen echt alles geleerd, de volledige implementatie iclu UPA (pensioen koppelingen)
Vroeger he was ik in dienst bij bedrijf en mauretanie met geregeld vluchten etc. als storingsmonteur Enzo. en dan is het idd internationaal. Maar het klinkt gewoon veel leuker als dat het is in het echt?
Heb er onwijs veel van geleerd btw en soms mis ik dat ook. Maar dat buitenland hoeft van mij niet zo meer. ben blij hier vlakbij en in natuur en duinen nu het werk, het mist soms wat uitdaging, dat moet ik toegeven.
Mss ooit ga ik wel weer eens terug naar dat.Do what you love, love what you do!![]()
Ik hoefde niet naar het buitenland toe, wel eens de delegatie van USA ontmoed om een grote NL klant binnen te krijgen (die had wel al andere landen via ons live maar niet NL wat het hoofdland is voor dat bedrijf.)quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 23:16 schreef kree het volgende:
[..]
ja wat heel andere richting is. als wat ik doe natuurlijk, maar snap het wel.
Vroeger he was ik in dienst bij bedrijf en mauretanie met geregeld vluchten etc. als storingsmonteur Enzo. en dan is het idd internationaal. Maar het klinkt gewoon veel leuker als dat het is in het echt?
Heb er onwijs veel van geleerd btw en soms mis ik dat ook. Maar dat buitenland hoeft van mij niet zo meer. ben blij hier vlakbij en in natuur en duinen nu het werk, het mist soms wat uitdaging, dat moet ik toegeven.
Mss ooit ga ik wel weer eens terug naar dat.
Tis gelukt om die binnen te krijgen en live te krijgen, was een mega uitdaging, impat outpat en alle smaken![]()
we were rocking when your feet just can't keep stillquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 23:09 schreef Doc-holliday het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 23:20 schreef maily het volgende:
[..]
we were rocking when your feet just can't keep still![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tja het blijven twee vakgebieden denk ik. de voorbereiding en uitvoerende.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 23:19 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Ik hoefde niet naar het buitenland toe, wel eens de delegatie van USA ontmoed om een grote NL klant binnen te krijgen (die had wel al andere landen via ons live maar niet NL wat het hoofdland is voor dat bedrijf.)
Tis gelukt om die binnen te krijgen en live te krijgen, was een mega uitdaging, impat outpat en alle smaken
al met al houd ik van die uitdagingen. maar het is wel vaak ga maar op pad met je gereedschap en etc en zoek het daar uit.. al dan niet in buitenland.
Film gezien?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:29 schreef Homijn het volgende:
Het nieuwe werk, een co-productie met Grok, heet: Ampersand
[ afbeelding ]
Uw ADH vitamine Worst
Hee docquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Deze was best goed he?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
* Homijn moet ook maar bij Evert Kwok gaan werkenquote:
Ik heb deze een 2e keer gezienquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 23:39 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Zeker ik wacht alweer op de volgende
Net als die andere film met dezelfde castDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Beetje sterk verhaalquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 23:42 schreef maily het volgende:
WGR / Mijn buurman heeft mijn schuur verplaatst![]()
Vind ik ookquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 23:39 schreef Homijn het volgende:
[..]
* Homijn moet ook maar bij Evert Kwok gaan werkenUw ADH vitamine Worst
jij blijft ook altijd langer wakker he als wat je wilquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 23:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb deze een 2e keer gezien
Net als die andere film met dezelfde cast
![]()
![]()
Liep laatst een koffietentje binnen, maar ik werd daar door iedereen aangestaardquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
![]()
OnrustigWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 23-08-2026 02:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
wat ik vorig jaar tegen kwam,. dit sprak me wel aan.
toen ik daar was he. Naja wacht zoek ff de foto erbij.Do what you love, love what you do!![]()
Niet weer. Dik twee uur lang geen enkele post en ik krijg na een paar minuten dit.
* Homijn snapt mario390 steeds beterMED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
![]()
neeMED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
![]()
Het is gewoon niet eerlijk
![]()
er is een verhaal en hoe ik erover denk, maar ga me er niet over uit wijden Enzo.\
Weet dat ik me dat aantrok om zelf te zien daar...Do what you love, love what you do!![]()
![]()
![]()
moet wel zeggen. toen ik daar paar keer was. lokale bevolking is onwijs oke....
maargoed ik ken de geschiedenis ook, en denk mogen wel meer eens over denken die dit niet zo kennen, van wtf daar gebeurde.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
vind dit niet grappig btw. t een onwijs tragisch iets wat daar gebeurde.Do what you love, love what you do!![]()
Dit is gewoon een complot of zo. Een script. Een ingreep van hogerhand. Iets met AI.
Het kan gewoon niet, het klopt gewoon niet. Statistisch.
En dan kan ik wel een scriptie over de Balkan voorbereiden voor morgennacht, maar dan gaat het ineens over de onstaansgeschiedenis van de ananas.MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
dat er dingen van hogerhand mee waren toen al... denk wel.quote:Op zondag 23 augustus 2026 03:37 schreef Homijn het volgende:
Dit is gewoon een complot of zo. Een script. Een ingreep van hogerhand. Iets met AI.
Het kan gewoon niet, het klopt gewoon niet. Statistisch.
En dan kan ik wel een scriptie over de Balkan voorbereiden voor morgennacht, maar dan gaat het ineens over de onstaansgeschiedenis van de ananas.
Maar Dutchbat was wel de lul ermee.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
je kunt het niet kwalijk nemen he die er toen in opdracht van regering gingen vechten. zonder steunDo what you love, love what you do!![]()
![]()
zeg ff duidelijk? ik hou niet van gissen op smiley? wat denk jij dan?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Dat het me geen hol interesseert en dat ik punten wil
okequote:Op zondag 23 augustus 2026 03:44 schreef Homijn het volgende:
Dat het me geen hol interesseert en dat ik punten wil
![]()
![]()
PiepWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
WeljaMED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
![]()
fan van deze. de groove dus, eerste stukje heel oke.
rest. niet zo fan van, maarja muzikaal he. eerste stuk.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik vind t jammer dat we er niet over kunnen kletsen gewoon, maar ja oke koffieDo what you love, love what you do!![]()
okéMED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
![]()
![]()
![]()
ODo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
BolkZe zeiden tegen me: 'Wees eerlijk'.
![]()
Mogguh
Gelijk 2 mokken koffie
MorguhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mogguh
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 23-08-2026 07:30
@laforest nog niet geweest, ook zonde van een hele tijd zo bolken en dan op het laatst weggaan![]()
Deze maand gewoon even afmaken Laf
Morguhquote:
Lekker thnxMorguhquote:
Lekker thnx
O jee, nou veel fietsplezier dan maar
* gebrokenglas is niet van plan om te gaan fietsen maar neemt nog een extra bak koffie
Groot gelijk, lekker bakkie nemen en relaxenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Waarom zet je altijd alles tussen de me code?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
A tot ook al
Lekker en tevens nog goedemorgen ToT
Goeiemorgen!quote:
Ik zat me net te vermaken in een topic waarin zelfs @maily aan de TS vroeg of hij misschien aan de drugs zit!![]()
![]()
A zo, zeker in nws?quote:Op zondag 23 augustus 2026 08:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Goeiemorgen!
Ik zat me net te vermaken in een topic waarin zelfs @:maily aan de TS vroeg of hij misschien aan de drugs zit!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
WGR / Mijn buurman heeft mijn schuur verplaatstquote:
[WGR]
Een buurman zou een schuur gestolen hebben, maar soms lijkt hij van de buurman geweest te zijn en soms van de TS. Zelfs familie en vrienden weten niet waar TS het over heeft en foto's geven een wisselend beeld.![]()
Zat het net te lezen.quote:Op zondag 23 augustus 2026 08:33 schreef ToT het volgende:
[..]
WGR / Mijn buurman heeft mijn schuur verplaatst
[WGR]
Een buurman zou een schuur gestolen hebben, maar soms lijkt hij van de buurman geweest te zijn en soms van de TS. Zelfs familie en vrienden weten niet waar TS het over heeft en foto's geven een wisselend beeld.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zou op zoiets niet eens de moeite nemen om te reagerenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Was ik eerst ook niet van plan, tot ik die opmerkingen over drugs zag.quote:Op zondag 23 augustus 2026 08:36 schreef Dotteke het volgende:
Ik zou op zoiets niet eens de moeite nemen om te reageren
De foto's van die buurman zijn wel vreemd, de rest is duidelijk verzonnen.![]()
Daarom en iedereen heeft er commentaar op en blijven reagerenquote:Op zondag 23 augustus 2026 08:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Was ik eerst ook niet van plan, tot ik die opmerkingen over drugs zag.
De foto's van die buurman zijn wel vreemd, de rest is duidelijk verzonnen.
Ik moet daar altijd wel om lachen
Mopperen dat het verzonnen is, iemand dronken of aan de drugs is maar wel reageren.
Die foto's kan hij ook overal vandaan getoverd hebben.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ach ik vind het soms wel leuk om de boel te analyseren!quote:Op zondag 23 augustus 2026 08:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daarom en iedereen heeft er commentaar op en blijven reageren
Ik moet daar altijd wel om lachen
Mopperen dat het verzonnen is, iemand dronken of aan de drugs is maar wel reageren.
Die foto's kan hij ook overal vandaan getoverd hebben.![]()
![]()
analysebolkZe zeiden tegen me: 'Wees eerlijk'.
Jij kan soms heel diep op dingen in gaanquote:Op zondag 23 augustus 2026 08:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach ik vind het soms wel leuk om de boel te analyseren!
quote:Op zondag 23 augustus 2026 08:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij kan soms heel diep op dingen in gaan![]()
Ik had nog wat meer vragen en opmerkingen, maar Mini zat me een paar keer af te leiden en ik ben weer vergeten wat ik wilde zeggen.![]()
Ik maak trouwens ook wel wazige dingen mee, maar denk dat het meer te maken heeft dat Google altijd meeluistert met je telefoon en dat AI op basis van wat je zegt een lulverhaal typt en aan bepaalde sites koppelt.
Voorbeeldje: Mini-ToT is enorm geïnteresseerd in het universum en wilde weten wat er gebeurde als de zon zou afsterven.
Ik vertelde hem over de mogelijkheden en onmogelijkheden over het reizen naar andere sterrenstelsels.
Exact op dat moment (in ieder geval tot op de uur nauwkeurig) verscheen er op de Scientias website een uitgebreid verhaal over dat de zon nog een extra boost zou kunnen krijgen aan het eind van z'n leven en dat Jupiter tot een zon omgevormd zou kunnen worden, en dat we juist hier moeten blijven i.p.v. naar een ander sterrenstelsel te verhuizen.![]()
Ik heb dat soort dingen niet eigenlijkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul![]()
Hey Prisha, leuk je hier eens te zien. ALles goed?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik eigenlijk best vaak, maar ik leg het naast me neer en gooi het telkens maar op toeval of dat m'n mobieltje weer eens zit mee te luisteren, en je zoekopdrachten werken .vaak ook wel mee.quote:Op zondag 23 augustus 2026 08:56 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb dat soort dingen niet eigenlijk
Maar bepaalde combinaties zijn echt vreemd; zo had ik het laatst met iemand over urbexen en wilde Mini-ToT een kleurplaat van een monster hebben.
Het monster wat hij uitzocht was een Wendigo. Direct er na kreeg ik op Youtube een filmpje te zien van iemand die met urbexen mensen de stuipen op het lijf joeg door zich als een monster te verkleden.
Hij had zich als wendigo verkleed. De naam van dat monster stond niet in de titel, maar het zal vast ergens in de comments gestaan hebben waardoor Youtube het weer aan mij voorstelde.![]()
![]()
enWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
volWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: