SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 22:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Wel kut hoe zijn leven op het laatst was, maar het leek me een toffe vent!
Of ga je nog even de stad in?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 22:43 schreef hemarookworst het volgende:
Of pilsje pakken of bed duiken
Neuh ben thuisquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 22:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of ga je nog even de stad in?
Alle licht aan en dan kun je hem traceren, ik adviseer handdoek of iets waarmee je ff een zweepslag kunt maken.quote:
Ik probeer het, dit is een verse, die is nog snelquote:
Is hij geslaagd?quote:
Klappen kan ook, moet je hem goed zien dat welquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 22:47 schreef kree het volgende:
[..]
Alle licht aan en dan kun je hem traceren, ik adviseer handdoek of iets waarmee je ff een zweepslag kunt maken.
ja dat zijn de ergste.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 22:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik probeer het, dit is een verse, die is nog snel
quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 22:48 schreef kree het volgende:
deo bus en aansteker erbij kan ook, maar pas ff op want zette hier wat meer in de fik als ik wilde. LOL
Op de klamboe gericht zeker?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 22:48 schreef kree het volgende:
deo bus en aansteker erbij kan ook, maar pas ff op want zette hier wat meer in de fik als ik wilde. LOL
tja naja. het leek goed idee. maar moest daarna vuurtje uit maken hier intern. LOLquote:
Z'n bedquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 22:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Op de klamboe gericht zeker?
Dan hou ik die mug wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |