Wat voor bedrijf is het?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 23:04 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Bij een vorige werkgever
[ afbeelding ]
Nederlandse payroll wetgeveving en reken methodes uitleggen in het Engels
piano liedjes. ik hou ervan.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 23:09 schreef Doc-holliday het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Kom @:maily dansen![]()
![]()
Moeten we naar het Waagplein?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 23:09 schreef Doc-holliday het volgende:
![]()
was leuk?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 23:10 schreef Zucht. het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ik werkte voor een Amerikaans bedrijf, deed payroll van internationa bedrijven de NL payroll bouwen, en dan iemand in India het klusje voor standaard input verwerken leren en overdragen na een paar maanden
Volledig thuis werken, was wel een prestatie van mezelf om werkgevers zogoed als alleen te bouwen en live te krijgen (ook halverwege het jaarquote:
ja wat heel andere richting is. als wat ik doe natuurlijk, maar snap het wel.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 23:13 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Volledig thuis werken, was wel een prestatie van mezelf om werkgevers zogoed als alleen te bouwen en live te krijgen (ook halverwege het jaar) maja
Kon AFAS payroll al best goed maar heb toen echt alles geleerd, de volledige implementatie iclu UPA (pensioen koppelingen)
Ik hoefde niet naar het buitenland toe, wel eens de delegatie van USA ontmoed om een grote NL klant binnen te krijgen (die had wel al andere landen via ons live maar niet NL wat het hoofdland is voor dat bedrijf.)quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 23:16 schreef kree het volgende:
[..]
ja wat heel andere richting is. als wat ik doe natuurlijk, maar snap het wel.
Vroeger he was ik in dienst bij bedrijf en mauretanie met geregeld vluchten etc. als storingsmonteur Enzo. en dan is het idd internationaal. Maar het klinkt gewoon veel leuker als dat het is in het echt?
Heb er onwijs veel van geleerd btw en soms mis ik dat ook. Maar dat buitenland hoeft van mij niet zo meer. ben blij hier vlakbij en in natuur en duinen nu het werk, het mist soms wat uitdaging, dat moet ik toegeven.
Mss ooit ga ik wel weer eens terug naar dat.
we were rocking when your feet just can't keep stillquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 23:09 schreef Doc-holliday het volgende:
![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 23:20 schreef maily het volgende:
[..]
we were rocking when your feet just can't keep still![]()
![]()
tja het blijven twee vakgebieden denk ik. de voorbereiding en uitvoerende.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 23:19 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Ik hoefde niet naar het buitenland toe, wel eens de delegatie van USA ontmoed om een grote NL klant binnen te krijgen (die had wel al andere landen via ons live maar niet NL wat het hoofdland is voor dat bedrijf.)
Tis gelukt om die binnen te krijgen en live te krijgen, was een mega uitdaging, impat outpat en alle smaken
Film gezien?quote:
quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:29 schreef Homijn het volgende:
Het nieuwe werk, een co-productie met Grok, heet: Ampersand
[ afbeelding ]
Hee docquote:
Deze was best goed he?quote:
* Homijn moet ook maar bij Evert Kwok gaan werkenquote:
Ik heb deze een 2e keer gezienquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 23:39 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Zeker ik wacht alweer op de volgende
Beetje sterk verhaalquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 23:42 schreef maily het volgende:
WGR / Mijn buurman heeft mijn schuur verplaatst
Vind ik ookquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 23:39 schreef Homijn het volgende:
[..]
* Homijn moet ook maar bij Evert Kwok gaan werken
jij blijft ook altijd langer wakker he als wat je wilquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 23:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb deze een 2e keer gezien
Net als die andere film met dezelfde cast
Liep laatst een koffietentje binnen, maar ik werd daar door iedereen aangestaardquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 23-08-2026 02:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |