Huis wegquote:
quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 22:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Huis weg![]()
Daar is Henderien de spin niet blij mee
nee joh zat op de tafel en waar wat papieren lagen, het leek vrij onschuldig tot het ineens in de fik ging allemaalquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 22:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Op de klamboe gericht zeker?
Dan hou ik die mug wel
Ik ook niet trouwensquote:
Bezopen planquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 22:51 schreef kree het volgende:
[..]
nee joh zat op de tafel en waar wat papieren lagen, het leek vrij onschuldig tot het ineens in de fik ging allemaal
Deo bus en aansteker is geen goed plan.
Ah. Ik dacht nog in Brussel. Heb je een paar leuke weken gehad? En een beetje kunnen onthaasten?quote:
Geslaagd wie wat?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 22:48 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Is hij geslaagd?
[..]
Klappen kan ook, moet je hem goed zien dat wel
Zeker te wetenquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 22:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ah. Ik dacht nog in Brussel. Heb je een paar leuke weken gehad? En een beetje kunnen onthaasten?
De Brusselse premier is aan zet, ik heb hem slechts gestuurdquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 22:55 schreef Zucht. het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Je stiekeme opdracht in Brussels
quote:
quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 22:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
De Brusselse premier is aan zet, ik heb hem slechts gestuurd
Zo zit ik ook weleens, bij een vergaderingquote:
Ik ookquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 23:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zo zit ik ook weleens, bij een vergadering
Bij een vorige werkgeverquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 23:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zo zit ik ook weleens, bij een vergadering
herkenbaar.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 23:04 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Bij een vorige werkgever
[ afbeelding ]
Nederlandse payroll wetgeveving en reken methodes uitleggen in het Engels
Wat voor bedrijf is het?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 23:04 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Bij een vorige werkgever
[ afbeelding ]
Nederlandse payroll wetgeveving en reken methodes uitleggen in het Engels
piano liedjes. ik hou ervan.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 23:09 schreef Doc-holliday het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Kom @:maily dansen![]()
![]()
Moeten we naar het Waagplein?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 23:09 schreef Doc-holliday het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Kom @:maily dansen![]()
![]()
was leuk?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 23:10 schreef Zucht. het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ik werkte voor een Amerikaans bedrijf, deed payroll van internationa bedrijven de NL payroll bouwen, en dan iemand in India het klusje voor standaard input verwerken leren en overdragen na een paar maanden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |