dat er dingen van hogerhand mee waren toen al... denk wel.quote:Op zondag 23 augustus 2026 03:37 schreef Homijn het volgende:
Dit is gewoon een complot of zo. Een script. Een ingreep van hogerhand. Iets met AI.
Het kan gewoon niet, het klopt gewoon niet. Statistisch.
En dan kan ik wel een scriptie over de Balkan voorbereiden voor morgennacht, maar dan gaat het ineens over de onstaansgeschiedenis van de ananas.
zeg ff duidelijk? ik hou niet van gissen op smiley? wat denk jij dan?quote:
okequote:Op zondag 23 augustus 2026 03:44 schreef Homijn het volgende:
Dat het me geen hol interesseert en dat ik punten wil
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 23-08-2026 07:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morguhquote:
Morguhquote:
Goeiemorgen!quote:
A zo, zeker in nws?quote:Op zondag 23 augustus 2026 08:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Goeiemorgen!
Ik zat me net te vermaken in een topic waarin zelfs @:maily aan de TS vroeg of hij misschien aan de drugs zit!
WGR / Mijn buurman heeft mijn schuur verplaatstquote:
Zat het net te lezen.quote:Op zondag 23 augustus 2026 08:33 schreef ToT het volgende:
[..]
WGR / Mijn buurman heeft mijn schuur verplaatst
[WGR]
Een buurman zou een schuur gestolen hebben, maar soms lijkt hij van de buurman geweest te zijn en soms van de TS. Zelfs familie en vrienden weten niet waar TS het over heeft en foto's geven een wisselend beeld.
Was ik eerst ook niet van plan, tot ik die opmerkingen over drugs zag.quote:Op zondag 23 augustus 2026 08:36 schreef Dotteke het volgende:
Ik zou op zoiets niet eens de moeite nemen om te reageren
Daarom en iedereen heeft er commentaar op en blijven reagerenquote:Op zondag 23 augustus 2026 08:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Was ik eerst ook niet van plan, tot ik die opmerkingen over drugs zag.
De foto's van die buurman zijn wel vreemd, de rest is duidelijk verzonnen.
Ach ik vind het soms wel leuk om de boel te analyseren!quote:Op zondag 23 augustus 2026 08:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daarom en iedereen heeft er commentaar op en blijven reageren
Ik moet daar altijd wel om lachen
Mopperen dat het verzonnen is, iemand dronken of aan de drugs is maar wel reageren.
Die foto's kan hij ook overal vandaan getoverd hebben.
Jij kan soms heel diep op dingen in gaanquote:Op zondag 23 augustus 2026 08:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach ik vind het soms wel leuk om de boel te analyseren!
quote:Op zondag 23 augustus 2026 08:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij kan soms heel diep op dingen in gaan
quote:
Hey Prisha, leuk je hier eens te zien. ALles goed?quote:
Ik eigenlijk best vaak, maar ik leg het naast me neer en gooi het telkens maar op toeval of dat m'n mobieltje weer eens zit mee te luisteren, en je zoekopdrachten werken .vaak ook wel mee.quote:Op zondag 23 augustus 2026 08:56 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb dat soort dingen niet eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |