abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221628151
Je kunt best Syriers in de klas hebben maar dan moet je ook als schoolhoofd een Assad hebben.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_221628161
Maar nu slaat ie dus mensen willekeurig zonder aanleiding. Het antwoord "moet je niet op reageren". Dus wat nu? Wachten tot ie iemand de strot doorsnijdt zonder aanleiding?
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
pi_221628193
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2026 13:44 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ja, deze jongen is zielig en moet geholpen worden, maar als Dion toevallig erg goed had kunnen vechten en zich had kunnen verdedigen was hij zeker weten aangehouden.

Die zieligheidsindustrie is echt walgelijk.
Iedereen die goed kan vechten, wordt toch nooit aangevallen door ontspoorde jongeren?
pi_221628260
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2026 13:44 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ja, deze jongen is zielig en moet geholpen worden, maar als Dion toevallig erg goed had kunnen vechten en zich had kunnen verdedigen was hij zeker weten aangehouden.

Die zieligheidsindustrie is echt walgelijk.
Het zorgt alleen maar voor nog meer haat.
pi_221628290
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2026 13:47 schreef Fleischmeister het volgende:
Maar nu slaat ie dus mensen willekeurig zonder aanleiding. Het antwoord "moet je niet op reageren". Dus wat nu? Wachten tot ie iemand de strot doorsnijdt zonder aanleiding?
En dan roepen ow dat hadden we niet zien aankomen, het is zo'n lieve jongen.

:r :r :r :r :r
pi_221628301
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2026 13:56 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Het zorgt alleen maar voor nog meer haat.
Die dan volgens "de media" en politiek 100% uit de hoek van de blanken komt uiteraard.

"Wij" liggen dood te bloeden op straat maar dat willen stoppen is racisme.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_221628335
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2026 13:57 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Die dan volgens "de media" en politiek 100% uit de hoek van de blanken komt uiteraard.

Daar komt het wel op neer ja.
  zaterdag 22 augustus 2026 @ 14:00:30 #33
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_221628359
Dus in juni wordt hun leerling mishandeld door een andere leerling die al eerder agressief gedrag heeft vertoond, met levensgevaarlijk en mogelijk blijvend letsel ten gevolg, en dan wacht de school tot twee weken geleden om te beslissen om de dader niet meer bij zijn slachtoffer in de klas te plaatsen, en dan mag de dader op een andere locatie rondlopen tot hij nog iemand ongelukkig ramt?

Heeft er in dit land nog iemand van het woord "grens" gehoord?
  Moderator zaterdag 22 augustus 2026 @ 14:02:35 #34
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221628415
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2026 14:00 schreef Qarrad het volgende:
Dus in juni wordt hun leerling mishandeld door een andere leerling die al eerder agressief gedrag heeft vertoond, met levensgevaarlijk en mogelijk blijvend letsel ten gevolg, en dan wacht de school tot twee weken geleden om te beslissen om de dader niet meer bij zijn slachtoffer in de klas te plaatsen, en dan mag de dader op een andere locatie rondlopen tot hij nog iemand ongelukkig ramt?

Dat zijn die dingen die open moeten blijven toch?
- vmi voor intimi -
pi_221628492
Aan de Migratie God moeten we nu eenmaal regelmatig een kindoffer brengen.

Zolang mensen op D66 of Pro stemmen, moeten ze daarover niet zeuren.
pi_221628523
Het nieuwe normaal.

Zal eens geen Syrier zijn, wat een aids komt daar vandaan. Zelfs in Friesland ben je niet meer veilig.
pi_221628531
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2026 14:00 schreef Qarrad het volgende:

Ook Buitenpost de school om de hoek van het Lauwers college. Dit waren ook syriers.

https://www.hartvannederl(...)t-dierenmishandeling
  zaterdag 22 augustus 2026 @ 14:12:06 #38
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_221628550
Dat 'laat maar hij kan er niets aan doen mentaliteit' is al zo oud als de weg naar Rome.

Ooit een hele discussie met een ouder gehad die mijn kind sloeg en ik zei 'gewoon terugslaan'. Maar dat was niet de bedoeling er moest melding gemaakt worden waarna dat kind met ouder excuses kon worden gemaakt.

:')

Ik leer mijn kinderen gewoon om terug te slaan. Geen genade.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 22 augustus 2026 @ 14:15:39 #39
485843 crew  Jippie
pi_221628576
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2026 13:42 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Hoe kan je iemand die uit het niks agressief word bij anderen laten zonder consequenties.
Alleen maar omdat HIJ een trauma heeft, nu zijn er meer met een trauma maar als die een keer uithalen dan zijn er wel gelijk consequenties want die zijn te blank om de snuit.
Ik heb nooit gesnapt en zal nooit snappen dat door oorlog en geweld getraumatiseerde mensen gewoon in een voor hen vreemde cultuur worden geplaatst. Dat is gewoon vragen om ellende. En bij tekenen van plotselinge agressie moet daar door zo'n school direct op worden ingegrepen, of dat nou bij Jan de Boer, Pjotr Koblenski of Memmeth Al-Salaam is.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 22 augustus 2026 @ 14:18:08 #41
485843 crew  Jippie
pi_221628593
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2026 13:57 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik lig niet bloedend op straat hoor, jij wel?

Als ik word gemept, mep ik terug.
pi_221628643
quote:
2s.gif Op zaterdag 22 augustus 2026 14:18 schreef Jippie het volgende:

[..]
Ik lig niet bloedend op straat hoor, jij wel?

Als ik word gemept, mep ik terug.
Vandaar ook "wij" tussen aanhalingstekens he?

En succes als vrouw tegen zo'n opgefokt joch, loopt vast prima af :).
Get woke, go broke!
pi_221628652
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2026 14:12 schreef xzaz het volgende:
Dat 'laat maar hij kan er niets aan doen mentaliteit' is al zo oud als de weg naar Rome.

Ooit een hele discussie met een ouder gehad die mijn kind sloeg en ik zei 'gewoon terugslaan'. Maar dat was niet de bedoeling er moest melding gemaakt worden waarna dat kind met ouder excuses kon worden gemaakt.

Een andere ouder sloeg jouw kind? Je hebt betrokkene toch wel helemaal de touwtyfus getrapt?
pi_221628660
quote:
2s.gif Op zaterdag 22 augustus 2026 14:15 schreef Jippie het volgende:

[..]
Ik heb nooit gesnapt en zal nooit snappen dat door oorlog en geweld getraumatiseerde mensen gewoon in een voor hen vreemde cultuur worden geplaatst. Dat is gewoon vragen om ellende. En bij tekenen van plotselinge agressie moet daar door zo'n school direct op worden ingegrepen, of dat nou bij Jan de Boer, Pjotr Koblenski of Memmeth Al-Salaam is.
Dat roep ik ook al jaren, veel beter om in een veilig land met een soort gelijke cultuur opvangen, dit is gewoon een dubbel shock, plus slachtoffers in het land waar ze heen gaan, in dit geval Nederland.
Ik ben er helemaal klaar mee.
pi_221628670
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2026 13:24 schreef LXIV het volgende:
Zijn dat van die 16-jarigen met een volle baard en dikke armen die kinderasiel gekregen hebben
Ik ben 16 broer, wollah
pi_221628699
Dat advies, "niet op de aanvallen reageren"... Nee, je moet ze tering inslaan als ze je aanvallen, zodat ze nederigheid ontwikkelen.
pi_221628714
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2026 14:12 schreef xzaz het volgende:

Een volwassene die jouw kind slaat? Wat? I would've lost my marbles. Big time.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator zaterdag 22 augustus 2026 @ 14:22:15 #48
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221628727
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2026 14:19 schreef AchJa het volgende:

[..]
Een andere ouder sloeg jouw kind? Je hebt betrokkene toch wel helemaal de touwtyfus getrapt?
Ik denk dat daar iets niet goed ging:

" waarna dat kind met ouder excuses kon worden gemaakt."
- vmi voor intimi -
pi_221628788
quote:
13s.gif Op zaterdag 22 augustus 2026 13:29 schreef HeatWave het volgende:
Koran <nee>

[ Bericht 3% gewijzigd door Jippie op 22-08-2026 14:08:37 ]
Wat was hier tegen de policy precies trouwens? Begint irritant te worden inmiddels.
Get woke, go broke!
pi_221628792
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 augustus 2026 14:21 schreef Cockwhale het volgende:
Dat advies, "niet op de aanvallen reageren"... Nee, je moet ze tering inslaan als ze je aanvallen, zodat ze nederigheid ontwikkelen.
Dan zou je ieder mens wel de kans moeten geven om fysiek de meerdere te kunnen worden. Dus men had ruime vrijstaande woningen moeten bouwen voor ieder mens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')