Alsof Brandt deze tegenstanders uitkiestquote:Op donderdag 20 augustus 2026 21:28 schreef CR7 het volgende:
Wat een speler is Brandt. Gescoord tegen Shelbourne, Zwolle en nu FC Zion. Wowwww1!2!!!3!
Het is gewoon aandoenlijk hoe graag jullie doen overkomen alsof dit een prestatie is van hem. Juist van een speler als Brandt moet je dit verwachten, maar dan tegen echt grote clubs.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 21:53 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Alsof Brandt deze tegenstanders uitkiest![]()
Ook best kans dat de spits van Real Madrid dalijk scoort tegen Levante en Bodo/Glimt. Ga je dan ook cynisch zeggen dat het een wereldspits is omdattie tegen Levante en Bodo scoort?
Andere kant van de medaille is dat stel hij maakt er 0 - wat ook kan als middenvelder - dat mongolen gaan roepen: ha wat een enorme kluns, zelfs tegen Shelbourne Pec en Sion scoortie niet.
dat wordt wel een keer tijd iddquote:Op donderdag 20 augustus 2026 22:00 schreef Black-Death het volgende:
Tolu basis volgende week imho. Goal en assist, lekker.
ja en? Ajax is die grote clubs nog niet tegengekomen, is dat Brandts’ schuld?quote:Op donderdag 20 augustus 2026 21:58 schreef CR7 het volgende:
[..]
Het is gewoon aandoenlijk hoe graag jullie doen overkomen alsof dit een prestatie is van hem. Juist van een speler als Brandt moet je dit verwachten, maar dan tegen echt grote clubs.
quote:Op donderdag 20 augustus 2026 22:05 schreef kalinhos het volgende:
[..]
ja en? Ajax is die grote clubs nog niet tegengekomen, is dat Brandts’ schuld?
quote:
Er MOET gewoon een 6 bij.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 22:05 schreef Black-Death het volgende:
Regeer moet uit de basis. Doe maar Mokio. Ook niet foutloos maar die ziet wel openingen naar voren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
Ik dacht dat de F-side alleen maar ECHTE Ajax-supporters had. Na zo veel jaar heb ik me toch vergist.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 22:05 schreef Black-Death het volgende:
Regeer moet uit de basis. Doe maar Mokio. Ook niet foutloos maar die ziet wel openingen naar voren.
Vond het er fysiek ook wat beter uitzien dan de afgelopen weken.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 22:12 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Eigenlijk het omgekeerde van de afgelopen wedstrijden. Slechte 1e helft, goede 2e helft.
Mokio absoluut beter. Helaas laat hij het verdedigend nog wel eens lopen, en dat mag natuurlijk niet op 6. Maar zeker beter dan Regeer.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 22:19 schreef TheVulture het volgende:
Tweede helft was prima vanavond. Tolu is je eerste spits, maar fijn dat Leonardo ook van de 0 is qua veldgoals.
Mokio is een betere optie op 6 dan Regeer. Berghuis en Gloukh leveren verdedigend te weinig waardoor je in de tegenstoot veel te makkelijk in de problemen komt.
Denk dat Tolu nu vooral op de bank zat als finisher om Leonardo minuten te laten maken en opties voor een ommezwaai te houden. Als je Leonardo of Dolberg had moeten brengen na die 2-2 was je niet als winnaar van het veld gegaan. Al zou je dan nog kunnen zeggen dat het nooit 2-2 had gestaanquote:Op donderdag 20 augustus 2026 22:19 schreef GwaiLow het volgende:
Wat zou het nou zijn? Is Tolu echt niet fit genoeg om aan de start te verschijnen en kan hij steeds maar 20 minuutjes spelen? Minder fit dan Leonardo dus? Hm, het zou kunnen.
Het gaat niet om Brandt, het gaat om jullie die helemaal wild worden van elke actie puur én alleen omdat het Brandt is.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 22:05 schreef kalinhos het volgende:
[..]
ja en? Ajax is die grote clubs nog niet tegengekomen, is dat Brandts’ schuld?
Oke dus pas alstie tegen United en Barcelona scoort - waar Ajax dit seizoen sowieso niet tegen gaat spelen - mag iemand pas blij zijn met een speler?quote:Op donderdag 20 augustus 2026 22:26 schreef CR7 het volgende:
[..]
Het gaat niet om Brandt, het gaat om jullie die helemaal wild worden van elke actie puur én alleen omdat het Brandt is.
Ja ik lees het maar tis sterker dan mijzelf.quote:
Lekker laten gaanquote:Op donderdag 20 augustus 2026 22:30 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Oke dus pas alstie tegen United en Barcelona scoort - waar Ajax dit seizoen sowieso niet tegen gaat spelen - mag iemand pas blij zijn met een speler?
Ik snap werkelijk waar niet hoe jouw logica precies redeneringen maakt en dat er niemand in jouw hoofd of kennelijk directe omgeving zegt: nee maar dit is echt onzin natuurlijk.
Jullie zijn gewoon genant. En dat vindt hij zelf vast ook. Euforisch zijn over een eigen speler die iets leuks doet tegen Shelbourne en FC Zion. Kom op man, hij verdient toch wel beter? Waar is jullie bravoure gebleven?quote:Op donderdag 20 augustus 2026 22:30 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Oke dus pas alstie tegen United en Barcelona scoort - waar Ajax dit seizoen sowieso niet tegen gaat spelen - mag iemand pas blij zijn met een speler?
Ik snap werkelijk waar niet hoe jouw logica precies redeneringen maakt en dat er niemand in jouw hoofd of kennelijk directe omgeving zegt: nee maar dit is echt onzin natuurlijk.
Goed verhaalquote:Op donderdag 20 augustus 2026 22:33 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Ja ik lees het maar tis sterker dan mijzelf.Als ik mensen zie zeggen haha 3x2=9 hahaha kneuzen dat jullie dat niet zien…je kan het niet niet tegenspreken
WZAWZDB!quote:
Met afstand.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 22:52 schreef Wotte het volgende:
Brandt is nu sowieso de beste middenvelder in de Eredivisie.
We zijn al heet zonder hemquote:Op donderdag 20 augustus 2026 23:17 schreef marcb1974 het volgende:
Gianluca Di Marzio: geen Noa Lang naar Ajax
https://www.voetbalprimeu(...)e-voor-noa-lang.html
He wat jammer.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 23:17 schreef marcb1974 het volgende:
Gianluca Di Marzio: geen Noa Lang naar Ajax
https://www.voetbalprimeu(...)e-voor-noa-lang.html
Tijdens de voorbereiding nog van het veld gehaald door beveiliging omdat hij echt niet mocht meetrainen dus een achterstand zal hij conditioneel vast hebben.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 22:19 schreef GwaiLow het volgende:
Wat zou het nou zijn? Is Tolu echt niet fit genoeg om aan de start te verschijnen en kan hij steeds maar 20 minuutjes spelen? Minder fit dan Leonardo dus? Hm, het zou kunnen.
Ben ik de enige die Mokio helemaal niet zo goed vond? Leverde voor mijn gevoel in ieder geval enorm veel ballen in.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 22:20 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Mokio absoluut beter. Helaas laat hij het verdedigend nog wel eens lopen, en dat mag natuurlijk niet op 6. Maar zeker beter dan Regeer.
quote:Op donderdag 20 augustus 2026 23:15 schreef HeatWave het volgende:
En Mokio was ook niet zo sterk als ik las en hoorde van Witschge, kijken die mensen wel eens? Weer veel foute passes en uiteraard die, ok te makkelijk gegeven maar hou je poten thuis in de 16, pingel veroorzaken.
Neequote:Op vrijdag 21 augustus 2026 00:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ben ik de enige die Mokio helemaal niet zo goed vond? Leverde voor mijn gevoel in ieder geval enorm veel ballen in.
Ja sorry las het daarna pasquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 00:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[..]
Nee.
Veel mensen lijken eens te kijken als de verslaggever iets roept ofzo.
Daar heb je ook wel een groepje voor nodig om die van het veld te krijgen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 00:23 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Tijdens de voorbereiding nog van het veld gehaald door beveiliging omdat hij echt niet mocht meetrainen dus een achterstand zal hij conditioneel vast hebben.
Het is maar een spelletjequote:Op donderdag 20 augustus 2026 22:33 schreef CR7 het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon genant. En dat vindt hij zelf vast ook. Euforisch zijn over een eigen speler die iets leuks doet tegen Shelbourne en FC Zion. Kom op man, hij verdient toch wel beter? Waar is jullie bravoure gebleven?
[..]
Goed verhaal
De 1-0 was wel exemplarisch van de nog altijd brakke verdediging ja.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 07:00 schreef Karzai het volgende:
2-4 goed resultaat, maar Ajax kreeg wel veel kansen tegen.
Tulo in de basis als die fit is, die Leonardo is een miskoop tot nu toe.
Ben er ook bang voorquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 09:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dolberg gaat ook niet meer verkocht worden, he.
Déjà vuquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 09:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
Als er maar een 6 komt.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 09:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zal wel verhuurd worden in de laatste week.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 09:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
Op VI Pro staat nu ook wel een interessant stuk over de backs bij Ajax. Henrique én Gaaei samen is te fragiel defensief. Daarom was het inbrengen van Wijndal wel logisch (nooit gedacht dat ik dat zou zeggenquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 11:57 schreef TheVulture het volgende:
Even los dat het natuurlijk altijd beter kan is het veldspel in beginsel gewoon al veel beter dan afgelopen seizoen. Je ziet nu overduidelijk dat er patronen en een gedachte achter zit. Het is ook leuker om naar te kijken, ook al gaat er nog genoeg mis en staan er spelers in de basis die je moet vervangen.
Ja ben in dat opzicht ook wel benieuwd naar wat Torrents voor speler is. Als hij qua profiel de evenknie van Rosa is op links dan kun je per tegenstander bepalen aan welke zijde je de meer "aanvallende back" inzet.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 12:52 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Op VI Pro staat nu ook wel een interessant stuk over de backs bij Ajax. Henrique én Gaaei samen is te fragiel defensief. Daarom was het inbrengen van Wijndal wel logisch (nooit gedacht dat ik dat zou zeggen)
Pfff we hebben behoefte aan spelers die er direct staan.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 13:28 schreef papert het volgende:
Lees interesse in een 20 jarige speler van Sao Paulo. Jaar huur, en dan verplichte koop voor 10 miljoen. Vindt het veel geld voor een speler die daar maar 7 wedstrijden in het eerste heeft gespeeld, en terug is gezet naar de belofte. Eigenlijk onbegrijpelijk.
Eerder het tegenovergestelde aangezien Ter Stegen een nog beter aanvallende back is dan Rosa.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 12:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja ben in dat opzicht ook wel benieuwd naar wat Torrents voor speler is. Als hij qua profiel de evenknie van Rosa is op links dan kun je per tegenstander bepalen aan welke zijde je de meer "aanvallende back" inzet.
Het zou kunnen als je met de punt naar achteren speelt en een kanon op zes hebt.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 12:52 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Op VI Pro staat nu ook wel een interessant stuk over de backs bij Ajax. Henrique én Gaaei samen is te fragiel defensief. Daarom was het inbrengen van Wijndal wel logisch (nooit gedacht dat ik dat zou zeggen)
We lijken wel Psvquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 13:54 schreef Dven het volgende:
Gewoon 40-45 spelers huren en uiteindelijk zal er wel eentje de moeite waard zijn toch
Pieter blacka was het ook eensquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 00:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[..]
Nee.
Veel mensen lijken eens te kijken als de verslaggever iets roept ofzo.
Toch fijnquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 14:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Pieter blacka was het ook eens
Deze jongen kan er misschien meteen staan bij Jong, die weer samen met TOP en JongUtrecht zijn verwikkeld in een spannende strijd om plek 20.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 13:31 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Pfff we hebben behoefte aan spelers die er direct staan.
Dat is wel 10 miljoen waard.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 16:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Deze jongen kan er misschien meteen staan bij Jong, die weer samen met TOP en JongUtrecht zijn verwikkeld in een spannende strijd om plek 20.
Die Pieter neuzelt ook wel veel met zijn Feyenoord kop.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 14:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Pieter blacka was het ook eens
Dat kan echt niet.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 20:09 schreef William_Papadin het volgende:
Jordi is uitgekookt lijkt het.
No way.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 20:09 schreef William_Papadin het volgende:
Jordi is uitgekookt lijkt het.
Ik denk niet dat Jordi zonder reden zoveel spelers heeft gedumpt de afgelopen week. De tijd wordt wel heel krap om gewenste versterkingen halen op elke positie die we nog willen versterken.quote:
Toch heb je in die laatste week nog best wel mogelijkheden.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 07:50 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Jordi zonder reden zoveel spelers heeft gedumpt de afgelopen week. De tijd wordt wel heel krap om gewenste versterkingen halen op elke positie die we nog willen versterken.
Het is echter niet realistisch om met de huidige selectie om het kampioenschap mee te doen. Daarvoor zijn teveel posities ondermaats. We hebben geen goede rcv, zes, linksbuiten en rechtersbuiten. Als Jordi die ambitie uitspreekt moet jij de trainer ook een selectie geven die goed genoeg is.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 08:08 schreef manny het volgende:
ze kunnen ook gewoon trainen he. Meneer Farioli heeft laten zien dat je veel uit spelers kan halen als je ze goed neerzet / gebruikt.
Het worden waarschijnlijk allemaal gokjes die pas ergens in november echt volledig wedstrijdfit zijn. Dat gaat ondertussen een hoop punten kosten.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 09:01 schreef papert het volgende:
Een goede zes is per definitie een dragende speler bij zijn huidige club. (In het geval je voor een speler gaat die in stap omhoog doet)
Daarom laat bijna geen club zo'n speler makkelijk gaan aan het einde van de transfermarkt als het bijna niet meer mogelijk is om een vervanger te halen.
Daarom maak ik mij daar wel wat zorgen over.
Het is nu te hopen op een speler van een betere club of competitie die daar net naast de basis valt en verhuurd/verkocht mag worden. Maar omdat die clubs vaak in meerdere competities actief zijn, houden zij ook vaak aan een brede selectie vast. Makkelijk zal dat dus echt niet worden.
Een buitenspeler zie ik nog wel komen, maar een goede zes (die veel harder nodig is) is een moeilijker verhaal. Dat zal een gokje worden.
Daarom hoopte ik wel echt op die Berg. Al schijnt hij ook al 2 keer met heimwee terug te zijn gegaan naar Bodo. Dat was dus ook al een gok geweest.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 09:28 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Het worden waarschijnlijk allemaal gokjes die pas ergens in november echt volledig wedstrijdfit zijn. Dat gaat ondertussen een hoop punten kosten.
Als dat zo eenvoudig was hadden we nu al wel een opvolger voor Godts. Het was al weken duidelijk dat hij onhoudbaar was. De enige namen die genoemd worden zijn Lang (te duur) en Danjuma en Bailey (duur en niet goed genoeg meer).quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:50 schreef Wotte het volgende:
Ik vind die zes op zich ook niet zo heel spannend. Zou mooi zijn als je nog een klasbak kan halen. Maar Klaassen, Regeer en Mokio kunnen in die rol wellicht eventueel Baas nog (zou je ook direct met twee aanvallend ingestelde backs kunnen spelen). Samen met Brandt, Ouazane en Gloukh heb je voor de Eredivisie een acceptabel middenveld.
Ik zou de centen voornamelijk investeren in een paar goede buitenspelers, eerlijk gezegd. Denk ook wel wat eenvoudiger te halen dan een zes.
Dat kunnen ze geen van allen anders hadden we dat de vorige seizoenen wel gezien, als het Jordi niet lukt om dat in te vullen en ook nog eens geen diepgang op de vleugels, dan zou ik het geen geslaagde transferzomer van hem vinden.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:50 schreef Wotte het volgende:
Ik vind die zes op zich ook niet zo heel spannend. Zou mooi zijn als je nog een klasbak kan halen. Maar Klaassen, Regeer en Mokio kunnen in die rol wellicht eventueel Baas nog (zou je ook direct met twee aanvallend ingestelde backs kunnen spelen). Samen met Brandt, Ouazane en Gloukh heb je voor de Eredivisie een acceptabel middenveld.
Ik zou de centen voornamelijk investeren in een paar goede buitenspelers, eerlijk gezegd. Denk ook wel wat eenvoudiger te halen dan een zes.
Kill it, with fire.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 13:30 schreef spapaars het volgende:
Heldin Sophie Straat: Allemaal naar achteren.
Bekijk deze YouTube-video
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |