Vond het er fysiek ook wat beter uitzien dan de afgelopen weken.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 22:12 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Eigenlijk het omgekeerde van de afgelopen wedstrijden. Slechte 1e helft, goede 2e helft.
Mokio absoluut beter. Helaas laat hij het verdedigend nog wel eens lopen, en dat mag natuurlijk niet op 6. Maar zeker beter dan Regeer.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 22:19 schreef TheVulture het volgende:
Tweede helft was prima vanavond. Tolu is je eerste spits, maar fijn dat Leonardo ook van de 0 is qua veldgoals.
Mokio is een betere optie op 6 dan Regeer. Berghuis en Gloukh leveren verdedigend te weinig waardoor je in de tegenstoot veel te makkelijk in de problemen komt.
Denk dat Tolu nu vooral op de bank zat als finisher om Leonardo minuten te laten maken en opties voor een ommezwaai te houden. Als je Leonardo of Dolberg had moeten brengen na die 2-2 was je niet als winnaar van het veld gegaan. Al zou je dan nog kunnen zeggen dat het nooit 2-2 had gestaanquote:Op donderdag 20 augustus 2026 22:19 schreef GwaiLow het volgende:
Wat zou het nou zijn? Is Tolu echt niet fit genoeg om aan de start te verschijnen en kan hij steeds maar 20 minuutjes spelen? Minder fit dan Leonardo dus? Hm, het zou kunnen.
Het gaat niet om Brandt, het gaat om jullie die helemaal wild worden van elke actie puur én alleen omdat het Brandt is.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 22:05 schreef kalinhos het volgende:
[..]
ja en? Ajax is die grote clubs nog niet tegengekomen, is dat Brandts’ schuld?
Oke dus pas alstie tegen United en Barcelona scoort - waar Ajax dit seizoen sowieso niet tegen gaat spelen - mag iemand pas blij zijn met een speler?quote:Op donderdag 20 augustus 2026 22:26 schreef CR7 het volgende:
[..]
Het gaat niet om Brandt, het gaat om jullie die helemaal wild worden van elke actie puur én alleen omdat het Brandt is.
Ja ik lees het maar tis sterker dan mijzelf.quote:
Lekker laten gaanquote:Op donderdag 20 augustus 2026 22:30 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Oke dus pas alstie tegen United en Barcelona scoort - waar Ajax dit seizoen sowieso niet tegen gaat spelen - mag iemand pas blij zijn met een speler?
Ik snap werkelijk waar niet hoe jouw logica precies redeneringen maakt en dat er niemand in jouw hoofd of kennelijk directe omgeving zegt: nee maar dit is echt onzin natuurlijk.
Jullie zijn gewoon genant. En dat vindt hij zelf vast ook. Euforisch zijn over een eigen speler die iets leuks doet tegen Shelbourne en FC Zion. Kom op man, hij verdient toch wel beter? Waar is jullie bravoure gebleven?quote:Op donderdag 20 augustus 2026 22:30 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Oke dus pas alstie tegen United en Barcelona scoort - waar Ajax dit seizoen sowieso niet tegen gaat spelen - mag iemand pas blij zijn met een speler?
Ik snap werkelijk waar niet hoe jouw logica precies redeneringen maakt en dat er niemand in jouw hoofd of kennelijk directe omgeving zegt: nee maar dit is echt onzin natuurlijk.
Goed verhaalquote:Op donderdag 20 augustus 2026 22:33 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Ja ik lees het maar tis sterker dan mijzelf.Als ik mensen zie zeggen haha 3x2=9 hahaha kneuzen dat jullie dat niet zien…je kan het niet niet tegenspreken
WZAWZDB!quote:
Met afstand.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 22:52 schreef Wotte het volgende:
Brandt is nu sowieso de beste middenvelder in de Eredivisie.
We zijn al heet zonder hemquote:Op donderdag 20 augustus 2026 23:17 schreef marcb1974 het volgende:
Gianluca Di Marzio: geen Noa Lang naar Ajax
https://www.voetbalprimeu(...)e-voor-noa-lang.html
He wat jammer.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 23:17 schreef marcb1974 het volgende:
Gianluca Di Marzio: geen Noa Lang naar Ajax
https://www.voetbalprimeu(...)e-voor-noa-lang.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |