Alsof Brandt deze tegenstanders uitkiestquote:Op donderdag 20 augustus 2026 21:28 schreef CR7 het volgende:
Wat een speler is Brandt. Gescoord tegen Shelbourne, Zwolle en nu FC Zion. Wowwww1!2!!!3!
Het is gewoon aandoenlijk hoe graag jullie doen overkomen alsof dit een prestatie is van hem. Juist van een speler als Brandt moet je dit verwachten, maar dan tegen echt grote clubs.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 21:53 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Alsof Brandt deze tegenstanders uitkiest![]()
Ook best kans dat de spits van Real Madrid dalijk scoort tegen Levante en Bodo/Glimt. Ga je dan ook cynisch zeggen dat het een wereldspits is omdattie tegen Levante en Bodo scoort?
Andere kant van de medaille is dat stel hij maakt er 0 - wat ook kan als middenvelder - dat mongolen gaan roepen: ha wat een enorme kluns, zelfs tegen Shelbourne Pec en Sion scoortie niet.
dat wordt wel een keer tijd iddquote:Op donderdag 20 augustus 2026 22:00 schreef Black-Death het volgende:
Tolu basis volgende week imho. Goal en assist, lekker.
ja en? Ajax is die grote clubs nog niet tegengekomen, is dat Brandts’ schuld?quote:Op donderdag 20 augustus 2026 21:58 schreef CR7 het volgende:
[..]
Het is gewoon aandoenlijk hoe graag jullie doen overkomen alsof dit een prestatie is van hem. Juist van een speler als Brandt moet je dit verwachten, maar dan tegen echt grote clubs.
quote:Op donderdag 20 augustus 2026 22:05 schreef kalinhos het volgende:
[..]
ja en? Ajax is die grote clubs nog niet tegengekomen, is dat Brandts’ schuld?
quote:
Er MOET gewoon een 6 bij.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 22:05 schreef Black-Death het volgende:
Regeer moet uit de basis. Doe maar Mokio. Ook niet foutloos maar die ziet wel openingen naar voren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
Ik dacht dat de F-side alleen maar ECHTE Ajax-supporters had. Na zo veel jaar heb ik me toch vergist.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 22:05 schreef Black-Death het volgende:
Regeer moet uit de basis. Doe maar Mokio. Ook niet foutloos maar die ziet wel openingen naar voren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |