De Arie van Eijden methode is nu al de ontslagbrieven schrijvenquote:Op donderdag 20 augustus 2026 20:55 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Of allebei tegelijk? Uitgeschakeld worden door Sion voor de Conference League, en een afstraffing tegen PSV begin september en het kan snel gaan.
De ellende begon sinds Overmars zijn pielemuis niet in zijn broek kon houdenquote:Op donderdag 20 augustus 2026 20:51 schreef Wertha het volgende:
[..]
Serieus, wat is er met onze club aan de hand.
Dit.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 20:56 schreef TLC het volgende:
[..]
De ellende begon sinds Overmars zijn pielemuis niet in zijn broek kon houden
*RIP*
Dat is al eeuwen geleden onderhand.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 20:56 schreef TLC het volgende:
[..]
De ellende begon sinds Overmars zijn pielemuis niet in zijn broek kon houden
*RIP*
Smerig dik aan komen bij je nieuwe club ook, deze gozer rookt een pakje per dag in het weekendquote:Op donderdag 20 augustus 2026 20:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
@:Deebee waarschuwde al dat volk uit die competitie weggepist geld is.
Dit zijn typisch van die dagen dat je gelijk halen absoluut niet leuk isquote:Op donderdag 20 augustus 2026 21:04 schreef maxi-mus het volgende:
We gaan de perenleague niet eens halen, dit wordt zo wel 2-0.
Er werd alweer van de toren geblazen dat men wel even kampioen ging worden, mede dankzij de toch internationaal grote machtige Cruijff als naam!quote:Op donderdag 20 augustus 2026 20:51 schreef BobW het volgende:
Sinds vorige week hele euforie om Ajax weg
Wordt niks meer
quote:Op donderdag 20 augustus 2026 21:07 schreef Tjacka het volgende:
@:maxi-mus zegt dat het goed komt met Leonardo
Je ziet aan zijn loopbewegingen en slimheid wel dat er wat in zit eigenlijk, maar het is gewoon kut dat hij maanden achterstand qua trainingsopbouw heeftquote:Op donderdag 20 augustus 2026 21:07 schreef Tjacka het volgende:
@:maxi-mus zegt dat het goed komt met Leonardo
Ik niet hoor, vriendquote:Op donderdag 20 augustus 2026 21:08 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Er werd alweer van de toren geblazen dat men wel even kampioen ging worden, mede dankzij de toch internationaal grote machtige Cruijff als naam!
Feyenoord 2007/2008 vibes
Niemand zei dat, sterker nog dit soort posts werden toen al ontkracht want die zag je van mijlenver aankomen.quote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2026 21:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je ziet aan zijn loopbewegingen en slimheid wel dat er wat in zit eigenlijk, maar het is gewoon kut dat hij maanden achterstand qua trainingsopbouw heeft
Dan ben je 23 hequote:Op donderdag 20 augustus 2026 21:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je ziet aan zijn loopbewegingen en slimheid wel dat er wat in zit eigenlijk, maar het is gewoon kut dat hij maanden achterstand qua trainingsopbouw heeft
Hoeveel wil je dat ik erbij zoek?quote:Op donderdag 20 augustus 2026 21:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niemand zei dat, sterker nog dit soort posts werden toen al ontkracht want die zag je van mijlenver aankomen.
quote:Op donderdag 20 augustus 2026 21:18 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Hoeveel wil je dat ik erbij zoek?
En alleen Fok! of alle social media?
quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nu al zin in alle 'hahahah bij Ajax dachten ze allemaal alweer dat ze kampioen gingen worden en de CFL winnen'xdxdxd.
Ik wil daar nu alvast afstand van nemen.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 17:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mike begon daar ook al meteen mee, ja 'haha in Amsterdam denken ze alweer dat ze kampioen worden'.
En dan voorspelt die dikke lul later zelf Ajax op één.
Zoek eerst ff die post van mij als je toch bezig bent!!quote:Op donderdag 20 augustus 2026 21:18 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Hoeveel wil je dat ik erbij zoek?
En alleen Fok! of alle social media?
inderdaad, wel nog even over de streep trekkenquote:Op donderdag 20 augustus 2026 21:34 schreef Wertha het volgende:
Goed. En nu normaal doen en winnen daar.
Kleine aardbeving daarna.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 21:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Was echt een heel bijzondere goal
Waarom post je zoiets dom?quote:Op donderdag 20 augustus 2026 21:28 schreef CR7 het volgende:
Wat een speler is Brandt. Gescoord tegen Shelbourne, Zwolle en nu FC Zion. Wowwww1!2!!!3!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |