quote:Op donderdag 20 augustus 2026 15:06 schreef Makamba_ het volgende:
Kritiek op betaalde Ajax-stream: 'Maar biertje in ArenA is duurder'
Wat een argument
Geen makkelijke opgave met dit gemankeerde elftal zonder Godts, maar schat onze kansen hoger in dan die van FC Twente en NECquote:
Laten we beginnen met Dolberg. Geen reden meer om Tolu (en in mindere mate Leonardo) eruit te laten.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 15:42 schreef HeatWave het volgende:
Als ik weer Mokio, Regeer en Bouwman zie juich ik voor Sion.
Ja ok, die ookquote:Op donderdag 20 augustus 2026 15:51 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Laten we beginnen met Dolberg. Geen reden meer om Tolu (en in mindere mate Leonardo) eruit te laten.
Welke alternatieven hebben we nu voor Bouwman en Regeer?quote:Op donderdag 20 augustus 2026 15:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok, die ook. Maar die 3 zijn echt zo enorm zwak in alles, je wil gewoon niet winnen als je denkt dat zij het voor je gaan doen. Dan heb je als trainer ook stront in je ogen.
Met 9 man spelen, minder onnodig balverliesquote:Op donderdag 20 augustus 2026 15:56 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Welke alternatieven hebben we nu voor Bouwman en Regeer?
Zal lastig zat worden..quote:Op donderdag 20 augustus 2026 15:38 schreef Coco het volgende:
Hoe is de sfeer hier?
Sion lijkt mij geen Shelbourne.
Zeker als je 7 euro betaalt voor een beker lauwe pis.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 15:06 schreef Makamba_ het volgende:
Kritiek op betaalde Ajax-stream: 'Maar biertje in ArenA is duurder'
Wat een argument
Je bent met de auto naar Egypte?quote:Op donderdag 20 augustus 2026 16:03 schreef The-BFG het volgende:
Heb vorig jaar zo'n beetje alle wedstrijden gezien. Nu mis ik van alles door mijn vakantie in Egypte.. ben er niet super rouwig om. Ga mijn vakantie gevoel niet verkloten door weer een frustrerende wedstrijd.
Volgende week zit ik in de auto naar huis gok ik. Komt ook wel goed uit
Maar zal je net zien dat vanavond de puzzelstukjes in elkaar vallen..
Zolang ze winnen mag hij fouten maken toch?quote:Op donderdag 20 augustus 2026 17:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
Bouwman is wel de talisman van Ajax want Ajax verliest bijna nooit met hem in de basis. Jammer dat hij bijna elke wedstrijd wel een fout maakt.
Dan krijg elke poster in dit topic bier van mequote:
Ik ook niet, VPN is er klaar voorquote:Op donderdag 20 augustus 2026 18:39 schreef William_Papadin het volgende:
Ik ga geen 5 euro neerleggen voor deze pot
En als je vpn aanstaat. Waar kijk je dan? Asking for a friendquote:Op donderdag 20 augustus 2026 19:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ook niet, VPN is er klaar voor
Guldenquote:Op donderdag 20 augustus 2026 19:23 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ga geen 12 gulden geven aan oplichter Chris Woerts met zijn smerige colabek.
En de roverheid doet niets.
SRFquote:Op donderdag 20 augustus 2026 19:19 schreef over_hedge het volgende:
[..]
En als je vpn aanstaat. Waar kijk je dan? Asking for a friend
*11quote:Op donderdag 20 augustus 2026 19:23 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ga geen 12 gulden geven aan oplichter Chris Woerts met zijn smerige colabek.
En de roverheid doet niets.
Dat verander de zaak.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 20:09 schreef Dven het volgende:
Was ¤4,95 ipv ¤4,99 dus toch maar gekocht. Koopje
Nog zo'n 100 play-offs en je hebt een gratis match te pakkenquote:
Tnxsquote:
Waarvan aktequote:
Proton heb ikquote:Op donderdag 20 augustus 2026 20:31 schreef Wertha het volgende:
Urban VPN en dan SRF allen. Prima kwaliteit. Geen commentator, ook wel eens lekker.
Serieus, wat is er met onze club aan de hand.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 20:51 schreef BobW het volgende:
Sinds vorige week hele euforie om Ajax weg
Wordt niks meer
Of allebei tegelijk? Uitgeschakeld worden door Sion voor de Conference League, en een afstraffing tegen PSV begin september en het kan snel gaan.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 20:49 schreef PowerLoungen het volgende:
Kunnen nu al gaan speculeren over wie als eerste weer de wip opgaat. Michel of Jordi zelf
Ajaxfan betaalt 5 euro om wedstrijd niet te hoeven zien. Het volgende Speld-artikel schrijft zichzelfquote:Op donderdag 20 augustus 2026 20:51 schreef over_hedge het volgende:
je zou hier maar 5 euro voor betalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |