Nou inderdaad, juist de B&B van Mireille zou ik nog aantrekkelijk vinden om er een paar nachtjes te blijven (of te verpozen, haha), hoe ouder hoe mooier en de omgeving lijkt prachtig. Pas opgetrokken foeilelijke hotels in beton staan er al overal.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 00:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Is dit ook een flauwe grap? Ik heb geen kamers gezien bij die NiesjaTara maar wel bij Mireille en dat zag er prima uit.
Erger nog, volgens Fred is ze autistisch met eten. Fred moet eens stoppen met vrouwen neer te zetten als zouden het verachtelijke wezens zijn. Als hij een kandidate weg wil hebben laat hij haar dingen doen die onnodig zijn. Van grote hoogte op een trap een palmtak af laten zagen, haar met een grote zware kettingzaag laten sjouwen en na een banaal verhaal over houtverbrandingen aan haar vragen of ze nog vragen heeft en als zij dan zegt dat hij alles duidelijk heeft uitgelegd dan snapt ze hem natuurlijk weer niet. En natuurlijk moet oma ook maar ff de barbecue schoonkrabben. Die man is zo gestoord en geloofd heilig dat een vrouw op haar knietjes dankbaar moet zijn dat hij haar aandacht schenkt. En zeg vooral niet dat je iets niet lust of ergens allergisch voor bent want o jee, dan gaat meneer bijna over zijn vieze, zwetende nek. Walgelijke figuur is het.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 22:11 schreef Chanel5 het volgende:
Ik loop iets achter maar
als Fred iets vertelt wat zij niet begrijpt en zij vraagt daar uitleg over is ze in zijn ogen doof, bah creep
Dat vond ik écht het toppunt inderdaad! Hij begon met een verwijt en als ze daar op een fatsoenlijke manier op reageert wordt meneertje kwaad en wil hij geen verwijten horen, moet niet gekker worden.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 22:41 schreef Chanel5 het volgende:
Als zij hem aanvalt net zoals hij haar aanvalt zegt hij " we gaan niet verwijten" nou kwallebol, je doet zelf niet anders..
Stond ik ook van te kijken want ze zei toch zelf dat het voor de zwerfhonden was? Zag je die overvolle bakken? Maar Gilbert heeft al door dat deze vrouw weinig tijd voor hem zal hebben. De honden komen eerst en dan ziet ze wel, daar is Gilbert het niet mee eens en gelijk heeft hij. Ik zag hem met die lunch ook best lang alleen zitten maar kan het mis hebben. Denk echt dat Gilbert weg zal gaan.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 22:18 schreef Soury het volgende:
Die kippen waren dus helemaal niet voor de opvanghonden maar die hele zak voor die volgevreten vetzakken van haarzelf.
Ze schijnt ook iets in de makelaardij te doen.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 22:55 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Kun je leven van één tuinhuisje als B&B?
Heb ik die zwevende sul wéér op mijn netvlies!quote:Op donderdag 20 augustus 2026 23:30 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Hahaha, ja, ik verstond ook tantra en kreeg gelijk flashbacks van het tantradansen bij die andere zwabber uit vorig seizoen.
Ja viel mij pas later opquote:Op donderdag 20 augustus 2026 22:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Zitterd met coördinaten van Sittard is wel degelijk een Limburg shirt.
Oudheid hoort nu eenmaal bij een kasteel en kun je niet vergelijken met een (in jouw ogen, rokehejemi8) moderne woning. Ik vindt het er prima uitzien bij Mireille, niks mis mee.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 00:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Is dit ook een flauwe grap? Ik heb geen kamers gezien bij die NiesjaTara maar wel bij Mireille en dat zag er prima uit.
Wie was dat? Die heb ik niet meer op mijn netvlies staanquote:Op donderdag 20 augustus 2026 23:30 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Hahaha, ja, ik verstond ook tantra en kreeg gelijk flashbacks van het tantradansen bij die andere zwabber uit vorig seizoen.
Ik voelde mij behoorlijk dom dat ik zat te denken, ha geen Limburg t-shirt.quote:
Ik weet even niet hoe die ehet maar ik denk dat hij uit seizoen 3 komtquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 07:19 schreef vosss het volgende:
[..]
Wie was dat? Die heb ik niet meer op mijn netvlies staan
Nou staat er sowieso niet veel meer op mijn netvlies, maar dat heeft een andere oorzaak lol!
Limburgs voor Sittard, de plaats waar zijn hartje ligt en waar hij naar terug wilde.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 07:19 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ik voelde mij behoorlijk dom dat ik zat te denken, ha geen Limburg t-shirt.
Maar wat is Zitterd eigenlijk?
De Limburgse naam voor Sittard.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 07:19 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ik voelde mij behoorlijk dom dat ik zat te denken, ha geen Limburg t-shirt.
Maar wat is Zitterd eigenlijk?
Leendert.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 07:23 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ik weet even niet hoe die ehet maar ik denk dat hij uit seizoen 3 komt
[ afbeelding ]
Ja dat kreeg ik ook (later dan gewenst) doorquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 07:25 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Limburgs voor Sittard, de plaats waar zijn hartje ligt en waar hij naar terug wilde.
Elke stad of elk dorp heeft zijn ´dorpsgek´.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 07:27 schreef vosss het volgende:
[..]
De Limburgse naam voor Sittard.
Alle dorpen en steden hebben hier een Nederlandse en een Limburgse naam. Ow en echt fucking altijd als er een provinciegenoot op tv is dan weten ze het te presteren om weer een of andere debiele oetlul te vinden die Limburg weer achterlijk op de kaart zet. Man man man .
En als je niet weet wie dat is, ben jij het zelf waarschijnlijkquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 07:32 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Elke stad of elk dorp heeft zijn ´dorpsgek´.
Ja maar het lijkt wel of ze juist die gek er iedere keer uit weten te plukken. Geen idee of andere mensen dat ook denken bij iedereen uit hun provincie die op tv is.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 07:32 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Elke stad of elk dorp heeft zijn ´dorpsgek´.
Nee, ik denk ook vaak dat Groningers als dom worden neergezet. En toen ik nog in Brabant woonde had ik hetzelfde.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 07:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja maar het lijkt wel of ze juist die gek er iedere keer uit weten te plukken. Geen idee of andere mensen dat ook denken bij iedereen uit hun provincie die op tv is.
Met limburgers valt het op.
Of er zijn gewoon bovengemiddeld veel achterlijken hier; dat kan natuurlijk ook.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 07:34 schreef pmponer het volgende:
[..]
En als je niet weet wie dat is, ben jij het zelf waarschijnlijk
Waarom dacht jij toen je nog in Brabant woonde dat Groningers als dom worden neergezet?quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 07:37 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Nee, ik denk ook vaak dat Groningers als dom worden neergezet. En toen ik nog in Brabant woonde had ik hetzelfde.
Je begrijpt het verkeerd. Toen ik nog in Brabant woonde dacht ik dat alleen Brabanders als dom werden neergezet en toen ik in Groningen woonde dacht ik dat alleen Groningers als dom werden neergezet. Doordat ik de zin wilde inkorten kwam het anders over dan bedoelt.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 07:41 schreef pmponer het volgende:
[..]
Waarom dacht jij toen je nog in Brabant woonde dat Groningers als dom worden neergezet?
Maar ik denk inderdaad dat men dan snel denkt over provincie/regio genoten.
Hoewel ik er niet vandaan kom maar die Tony was toch ook niet om aan te horen en dat brengt het nivo ook niet omhoog.
Het was eigenlijk een grapje. Dat had ik wat duidelijker kunnen maken.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 08:07 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Je begrijpt het verkeerd. Toen ik nog in Brabant woonde dacht ik dat alleen Brabanders als dom werden neergezet en toen ik in Groningen woonde dacht ik dat alleen Groningers als dom werden neergezet. Doordat ik de zin wilde inkorten kwam het anders over dan bedoelt.
Plat praten met wat voor accent dan ook vind ik lelijk.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 08:12 schreef pmponer het volgende:
[..]
Het was eigenlijk een grapje. Dat had ik wat duidelijker kunnen maken.
De meeste slagers hebben juist wat met dieren, jaquote:Op donderdag 20 augustus 2026 22:10 schreef NoCigar het volgende:
Slager Ton heeft wčl wat met dieren denk ik.
quote:Op donderdag 20 augustus 2026 22:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Zitterd met coördinaten van Sittard is wel degelijk een Limburg shirt.
Nee. De foto en het spirituele is Walter.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |