Ik voelde mij behoorlijk dom dat ik zat te denken, ha geen Limburg t-shirt.quote:
Ik weet even niet hoe die ehet maar ik denk dat hij uit seizoen 3 komtquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 07:19 schreef vosss het volgende:
[..]
Wie was dat? Die heb ik niet meer op mijn netvlies staan
Nou staat er sowieso niet veel meer op mijn netvlies, maar dat heeft een andere oorzaak lol!
Limburgs voor Sittard, de plaats waar zijn hartje ligt en waar hij naar terug wilde.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 07:19 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ik voelde mij behoorlijk dom dat ik zat te denken, ha geen Limburg t-shirt.
Maar wat is Zitterd eigenlijk?
De Limburgse naam voor Sittard.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 07:19 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ik voelde mij behoorlijk dom dat ik zat te denken, ha geen Limburg t-shirt.
Maar wat is Zitterd eigenlijk?
Leendert.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 07:23 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ik weet even niet hoe die ehet maar ik denk dat hij uit seizoen 3 komt
[ afbeelding ]
Ja dat kreeg ik ook (later dan gewenst) doorquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 07:25 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Limburgs voor Sittard, de plaats waar zijn hartje ligt en waar hij naar terug wilde.
Elke stad of elk dorp heeft zijn ´dorpsgek´.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 07:27 schreef vosss het volgende:
[..]
De Limburgse naam voor Sittard.
Alle dorpen en steden hebben hier een Nederlandse en een Limburgse naam. Ow en echt fucking altijd als er een provinciegenoot op tv is dan weten ze het te presteren om weer een of andere debiele oetlul te vinden die Limburg weer achterlijk op de kaart zet. Man man man .
En als je niet weet wie dat is, ben jij het zelf waarschijnlijkquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 07:32 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Elke stad of elk dorp heeft zijn ´dorpsgek´.
Ja maar het lijkt wel of ze juist die gek er iedere keer uit weten te plukken. Geen idee of andere mensen dat ook denken bij iedereen uit hun provincie die op tv is.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 07:32 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Elke stad of elk dorp heeft zijn ´dorpsgek´.
Nee, ik denk ook vaak dat Groningers als dom worden neergezet. En toen ik nog in Brabant woonde had ik hetzelfde.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 07:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja maar het lijkt wel of ze juist die gek er iedere keer uit weten te plukken. Geen idee of andere mensen dat ook denken bij iedereen uit hun provincie die op tv is.
Met limburgers valt het op.
Of er zijn gewoon bovengemiddeld veel achterlijken hier; dat kan natuurlijk ook.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 07:34 schreef pmponer het volgende:
[..]
En als je niet weet wie dat is, ben jij het zelf waarschijnlijk
Waarom dacht jij toen je nog in Brabant woonde dat Groningers als dom worden neergezet?quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 07:37 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Nee, ik denk ook vaak dat Groningers als dom worden neergezet. En toen ik nog in Brabant woonde had ik hetzelfde.
Je begrijpt het verkeerd. Toen ik nog in Brabant woonde dacht ik dat alleen Brabanders als dom werden neergezet en toen ik in Groningen woonde dacht ik dat alleen Groningers als dom werden neergezet. Doordat ik de zin wilde inkorten kwam het anders over dan bedoelt.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 07:41 schreef pmponer het volgende:
[..]
Waarom dacht jij toen je nog in Brabant woonde dat Groningers als dom worden neergezet?
Maar ik denk inderdaad dat men dan snel denkt over provincie/regio genoten.
Hoewel ik er niet vandaan kom maar die Tony was toch ook niet om aan te horen en dat brengt het nivo ook niet omhoog.
Het was eigenlijk een grapje. Dat had ik wat duidelijker kunnen maken.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 08:07 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Je begrijpt het verkeerd. Toen ik nog in Brabant woonde dacht ik dat alleen Brabanders als dom werden neergezet en toen ik in Groningen woonde dacht ik dat alleen Groningers als dom werden neergezet. Doordat ik de zin wilde inkorten kwam het anders over dan bedoelt.
Plat praten met wat voor accent dan ook vind ik lelijk.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 08:12 schreef pmponer het volgende:
[..]
Het was eigenlijk een grapje. Dat had ik wat duidelijker kunnen maken.
De meeste slagers hebben juist wat met dieren, jaquote:Op donderdag 20 augustus 2026 22:10 schreef NoCigar het volgende:
Slager Ton heeft wčl wat met dieren denk ik.
quote:Op donderdag 20 augustus 2026 22:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Zitterd met coördinaten van Sittard is wel degelijk een Limburg shirt.
Nee. De foto en het spirituele is Walter.quote:
Misschien zijn er die wel gewoon heel veel...? Nee hoor, ik woon er ook.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 07:27 schreef vosss het volgende:
[..]
De Limburgse naam voor Sittard.
Alle dorpen en steden hebben hier een Nederlandse en een Limburgse naam. Ow en echt fucking altijd als er een provinciegenoot op tv is dan weten ze het te presteren om weer een of andere debiele oetlul te vinden die Limburg weer achterlijk op de kaart zet. Man man man .
Mensen uit "de Provincie" worden door de Hollandse TV-makers vaak ook wel snel als dommig weggezet.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 09:17 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Misschien zijn er die wel gewoon heel veel...? Nee hoor, ik woon er ook.
Niemand komt aan Maaskantje!quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 09:20 schreef camilero het volgende:
[..]
Mensen uit "de Provincie" worden door de Hollandse TV-makers vaak ook wel snel als dommig weggezet.
En de domsten vallen natuurlijk ook het meeste op, de slimme mensen uit Limburg/Brabant/Groningen vallen minder op als provincialen.
Groeten uit Maaskantje
Met zulk gedrag zullen wel meer vrouwen hem in de steek galaten hebben.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 09:25 schreef Duderinnetje het volgende:
Fred haat vrouwen.
Zijn moeder zal hem vroeger wel steek hebben gelaten of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |