abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221616797
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2026 22:38 schreef Soury het volgende:

[..]
Dat paprika gedoe snap ik wel maar dat zit in de schil, als je ze ontvelt heb je daar geen last van.
Ja maar met niet lusten maakt de schil, naar mijn idee, geen verschil.
pi_221616803
Iris met haar harstikke leuk met alles, hou toch op muts. Zo leuk vind je alles niet.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_221616810
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2026 22:42 schreef Chanel5 het volgende:

[..]
Ja maar met niet lusten maakt de schil, naar mijn idee, geen verschil.
Oh ik dacht dat ze zei dat ze er misselijk van werd. Het kan je wat maagproblemen geven als je er niet tegen kan.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_221616815
quote:
15s.gif Op donderdag 20 augustus 2026 22:42 schreef NoCigar het volgende:
Zielig voor het vleugeltje
Door zou ik ook moe van worden. En dan nog zoete wijn willen.
Ze houdt niet van kluiven, een filet is ok. Fred verzon het zielige vleugeltje.
pi_221616816
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2026 22:18 schreef Soury het volgende:
Die kippen waren dus helemaal niet voor de opvanghonden maar die hele zak voor die volgevreten vetzakken van haarzelf.
waar alle energie en fut al uit was, en wat er nog in zat voor een poging tot de daad, werd om zeep geholpen door arie, die een gesneden jambonnetje at alsof hij een mandarijntje aan het eten was. vermakelijke en ongemakkelijke uitzending gezien.
pi_221616821
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2026 22:46 schreef FOKoffieleut het volgende:

[..]
waar alle energie en fut al uit was, en wat er nog in zat voor een poging tot de daad, werd om zeep geholpen door arie, die een gesneden jambonnetje at alsof hij een mandarijntje aan het eten was. vermakelijke en ongemakkelijke uitzending gezien.
Ja die trok het helemaal uit elkaar :? En die kippen krijgt ze dus mee met de smoes dat het voor het asiel is.
  donderdag 20 augustus 2026 @ 22:49:37 #207
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_221616827
quote:
2s.gif Op donderdag 20 augustus 2026 21:07 schreef R-woud93 het volgende:
Ton zonder Limburg shirt :o
Zitterd met coördinaten van Sittard is wel degelijk een Limburg shirt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_221616853
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2026 22:47 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja die trok het helemaal uit elkaar :? En die kippen krijgt ze dus mee met de smoes dat het voor het asiel is.
Kun je leven van één tuinhuisje als B&B?
pi_221616861
Wat heb ik hardop zitten lachen om Doete, haar messcherpe opmerkingen ook. Als iemand haar nu nog dom vindt dan is dat pas dom.. _O_ _O-
pi_221616862
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2026 21:27 schreef Soury het volgende:
Fred heeft dus geen B&B maar een B ontbijt zoek je zelf maar uit.
be and not be, dat is de hamvraag bij fred, wel leuk buitenkeukentje trouwens
pi_221616883
quote:
2s.gif Op donderdag 20 augustus 2026 22:55 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Kun je leven van één tuinhuisje als B&B?
geen idee, bij die thomas krijg ik los van zijn frikandellenbos vibes ook stromannetje vibes.
pi_221616896
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2026 23:01 schreef FOKoffieleut het volgende:

[..]
geen idee, bij die thomas krijg ik los van zijn frikandellenbos vibes ook stromannetje vibes.
Thomas die stoer als een prof een fles wijn open probeert te krijgen en dat niet kan, sneue kerel. Vond het wel zielig dat dat keffertje niet met Mexx wilde meelopen buiten.
pi_221616906
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2026 23:03 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Thomas die stoer als een prof een fles wijn open probeert te krijgen en dat niet kan, sneue kerel. Vond het wel zielig dat dat keffertje niet met Mexx wilde meelopen buiten.
Eerlijk is eerlijk hij kon er zelf ook wel om lachen dat gemadder met die fles in de quotes.
pi_221616915
Fred: " heej, draag jij dit even?" (zware kettingzaag)
Fred: "heej, ga even op die trap staan en zaag die tak door."
Fred: "heej, als je toch loopt, haal even een biertje voor me op."

De ultieme omatest.. :D
pi_221616932
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2026 23:06 schreef Soury het volgende:

[..]
Eerlijk is eerlijk hij kon er zelf ook wel om lachen dat gemadder met die fles in de quotes.
Als een boer met kiespijn.
pi_221616943
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2026 23:08 schreef Firuze60 het volgende:
Fred: " heej, draag jij dit even?" (zware kettingzaag)
Fred: "heej, ga even op die trap staan en zaag die tak door."
Fred: "heej, als je toch loopt, haal even een biertje voor me op."

De ultieme omatest.. :D
als fred zo doorgaat gaat ie de 200 maanden erbij niet halen maar amputeert hij zich net boven zijn enkel , daar gaan zijn slippers met stalen neuzen en zijn zwembroek met snijbescherming niet tegen helpen, arbo aruba kom er maar in
pi_221616962
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2026 23:12 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Als een boer met kiespijn.
Dat vond ik wel meevallen, ben wel benieuwd hoe dat verder gaat met de nieuwe dame erbij. Die heeft wel zijn interesse en is wat meer feestbeest als Mexx, terwijl hij beweerd dat juist niet te zoeken. Mexx is wel cool.
pi_221616970
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2026 23:15 schreef FOKoffieleut het volgende:

[..]
als fred zo doorgaat gaat ie de 200 maanden erbij niet halen maar amputeert hij zich net boven zijn enkel , daar gaan zijn slippers met stalen neuzen en zijn zwembroek met snijbescherming niet tegen helpen, arbo aruba kom er maar in
Hij was zwaar beledigd dat Ellenoma zijn smoothie met rauw ei niet lekker vond, wat had dat mens nu weer te zeiken, dat was notabene minstens eenzelfde prestatie als een ontbijtje in elkaar flansen, wist ze wel hoeveel werk er hij aan had gehad, dat domme mens? Hij maakt het altijd voor zichzelf klaar omdat ie dan de hele dag zich weer als een jongeling voelt met hellumpie op die fiets, kost nondedju enorm veel werk om niet een glas te smoothen, maar wel drie ofso. Ontbijten zoeken zijn gasten voortaan maar zelf uit. :D
  donderdag 20 augustus 2026 @ 23:28:32 #219
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_221616995
quote:
2s.gif Op donderdag 20 augustus 2026 21:55 schreef NoCigar het volgende:
David past qua uiterlijk niet in Iri's Insta-plannen.
Wel apart dat hij retraites bij een tandartssschool heeft gedaan. Die soms seksueel waren. Iets met verdovendingen of zo?
Tandarts _O-

Tantra dus.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_221616998
quote:
1s.gif Op donderdag 20 augustus 2026 23:28 schreef golfer het volgende:

[..]
Tandarts _O-

Tantra dus.
Hahaha, ja, ik verstond ook tantra en kreeg gelijk flashbacks van het tantradansen bij die andere zwabber uit vorig seizoen.
pi_221617000
quote:
1s.gif Op donderdag 20 augustus 2026 23:28 schreef golfer het volgende:

[..]
Tandarts _O-

Tantra dus.
Hahaha tandartsschool, die had ik even gemist :D
pi_221617006
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2026 23:30 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Hahaha, ja, ik verstond ook tantra en kreeg gelijk flashbacks van het tantradansen bij die andere zwabber uit vorig seizoen.
Het is ook tantra soort van orgasme zonder aanrakingen.
pi_221617008
quote:
11s.gif Op donderdag 20 augustus 2026 23:31 schreef Soury het volgende:

[..]
Hahaha tandartsschool, die had ik even gemist :D
Dat er een tantraschool bestaat, joh? :o
  donderdag 20 augustus 2026 @ 23:33:29 #224
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_221617009
Respect voor de muziekkeuze. _O_
Poef.....gone! ©golfer
pi_221617013
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2026 23:33 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Dat er een tantraschool bestaat, joh? :o
Ja tuurlijk met al die b.s. is geld te verdienen. En mensen stinken er nog in ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')