Eigenlijk is dat wel een beetje anderen met je probleem opzadelen. Maar eerlijk gezegd dat als hij hier zijn gezicht zou laten zien, hij er niet heel gelukkig van zou worden zeg maar.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 20:11 schreef nostra het volgende:
[..]
Dat zou eigenlijk voor elke Nederlander moeten gelden.
Ze kunnen hem ook verplichten om in Zoetermeer te gaan wonen en dan alle nabestaanden verhuizen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 20:11 schreef nostra het volgende:
[..]
Dat zou eigenlijk voor elke Nederlander moeten gelden.
Alleen ontzettende domme naïeve kutten kunnen dit concluderen.quote:Tijdens een tbs-zitting in de rechtbank in Den Haag bleek dat alle deskundigen die H. onderzochten vinden dat hij helemaal terug de maatschappij in kan. Het Openbaar Ministerie vroeg de rechtbank daarom de tbs-maatregel van H. niet meer te verlengen. Daarmee komt er na iets meer dan 21 jaar een eind aan zijn gevangenisstraf en daaropvolgende tbs-behandeling.
'De vraag is of de veiligheid van de samenleving verlenging van tbs-maatregel verlangt.' Die vraag stelde officier van justitie Maaike Kampen hardop. Haar antwoord op die vraag is helder. 'De rapporten zijn eenduidig. Er is geen stoornis meer en het gevaar op herhaling is laag. Daar zie ik dan ook geen risico.'.
Er is altijd wel een gek die het aandurft. Bedoel een vrouw die een relatie met hem wil.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 20:18 schreef Jahr00n het volgende:
Het enige wat we nu kunnen doen is zijn foto's overal verspreiden en zorgen dat alle vrouwen op de hoogte zijn van deze gek.
En stiekem ook hopen dat iemand hem kapot slaat.
Ben je niet in de war met een andere strafzaak?quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 20:22 schreef vul_maar_in het volgende:
Ah bah als ik er onder moet lijden dan jullie ook maar. Deze hond heeft zijn dochter gestoken en ze kwam naar hem terug om om een nieuwe pyjama te vragen want "de hare was vies".
Nee tochquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 20:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met een andere strafzaak?
Idd. Ik dacht te hebben gelezen net (ging even weer wat lezen want tijdje terug) dat die kinderen waren gewurgd.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 20:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met een andere strafzaak?
ja ik ben in de war met die ene huib. sollyquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 20:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Idd. Ik dacht te hebben gelezen net (ging even weer wat lezen want tijdje terug) dat die kinderen waren gewurgd.
Maar deskundigen kijken wel door deze debiel heen hoorquote:Voor de recherche is het allemaal maar moeilijk te bevatten. “Ondanks al onze ervaring wist hij ons om de tuin te leiden,” vertelde een van de rechercheurs me ooit. “Hij leek volkomen normaal, sympathiek zelfs. En dan blijk je er totaal naast te hebben gezeten. Daar hebben we best een tijdje last van gehad.”
Geen gebrek aan aandacht voor delinquenten inderdaad. Zelfs incestopa Fritzl kreeg liefdesbrieven, en zowel zijn verschijning als misdaad waren nou toch niet echt lustopwekkend.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 20:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Er is altijd wel een gek die het aandurft. Bedoel een vrouw die een relatie met hem wil.
Als je het mij vraagt; wil ik deze debiel nooit meer in onze maatschappij. Sterker, geef dit soort debielen toch gewoon een spuitje.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 20:33 schreef Durmada het volgende:
Hij heeft zijn straf uitgezeten en zijn leven gebeterd, dus een prima succesverhaal voor het Nederlandse strafrecht.
Het leed wat hij heeft aangedaan blijft altijd, maar zo kan hij in ieder geval weer bijdragen aan onze maatschappij.
Dit is geen kloppende redenatie van de rechter. Als het risico laag is, is er wel degelijk risico.quote:het gevaar op herhaling is laag. Daar zie ik dan ook geen risico.'
Lolquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 19:50 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Las ergens dat ie al zijn geld in World Online had gestopt.
Oh man ik was daarbij he. collega's die 0.2 tot 1 jaarloon hadden geleend via het bedrijf om die zut te kopen.quote:
In Nederland worden straffen niet individueel opgeteld.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 20:41 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dit is geen kloppende redenatie van de rechter. Als het risico laag is, is er wel degelijk risico.
Het is wel jammer dat er zo weinig waarde wordt toegehecht aan de levens van de gestorvenen, slechts zeven jaar per moord. Walgelijk.
Meestal niet, maar in losse zaken zou het wel kunnen, maar als het om 1 zaak gaat, dan weer niet.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 20:44 schreef Caland het volgende:
[..]
In Nederland worden straffen niet individueel opgeteld.
In dat geval zeg ik rot in de best wel nice gevangenissen die we hebben tot je dood.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 20:42 schreef StateOfMind het volgende:
Dat iemand na 21 jaar in totaal vrij komt is één.
Maar 21 jaar (inclusief tbs) voor 3 moorden is toch te zot voor woorden.
Helemaal omdat er ook 2 piepjonge kinderen vermoord zijn
In veel gevallen is dat zo, bijvoorbeeld de Longstay TBSen waar men niet meer actief behandeld.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 20:51 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
In dat geval zeg ik rot in de best wel nice gevangenissen die we hebben tot je dood.
Inderdaad, dat is zeer kwalijk. Een andere afwezige is de doodstraf, een noodzakelijk straffen voor het doden van je eigen kinderen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 20:44 schreef Caland het volgende:
[..]
In Nederland worden straffen niet individueel opgeteld.
De doodstraf hebben ze niet voor niets alleen in apenlandenquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 20:56 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is zeer kwalijk. Een andere afwezige is de doodstraf, een noodzakelijk straffen voor het doden van je eigen kinderen.
Dat deze man weer wordt vrijgelaten laat ook weer eens zien dat kinderen geen enkele veiligheid genieten in Nederland.
Jij klonk verrast, vandaar mijn reactie.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 19:57 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
dude wat lul je nou? iemand met een zwaar narcistische sociopatische stoornis (of iets wat er op lijkt) moord zijn familie uit en dit is jouw antwoord?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |