De incel theorieen in de praktijk gebracht bij de JFVD. Met het topkader als de chads.quote:https://www.welingelichte(...)uk-om-seks-te-hebben
JFVD-top zet jonge vrouwen onder druk om seks te hebben
Binnen de jongerenorganisatie van FVD worden jonge vrouwen structureel onder druk gezet om seks te hebben, blijkt uit onderzoek van Vrij Nederland.
Slachtoffers zeggen dat prominente leden van de jongerenafdeling over hun grenzen gingen. Deze prominenten bekleden invloedrijke functies binnen de moederpartij, onder meer als Kamerlid, gemeenteraadslid of bestuurder.
Tegen Vrij Nederland zeggen vrouwen dat seksuele handelingen die plaatsvonden tussen 2021 en 2023 tegen hun zin waren. Daarbij speelde alcohol een belangrijke rol: vrouwen werden aangespoord om veel te drinken, waarna seksueel contact werd geïnitieerd. Penetratie zonder instemming geldt sinds de invoering van de nieuwe zedenwet in 2024 als verkrachting.
Het grensoverschrijdende gedrag hangt nauw samen met de interne cultuur binnen de JFVD-top. Onder prominente JFVD'ers komen polyamoureuze relaties veel voor, ook met leden die een lagere positie hebben in de partij. Jonge vrouwen ontlenen een groot deel van hun vrienden en sociale netwerk aan JFVD. Nee zeggen is daardoor lastig.
Wel bijzonder hoe FVD zo consequent aan de verkeerde kant van de geschiedenis staat met letterlijk alles. Nooit lees je eens een bericht over een FVDer die vrijwilligerswerk doet bij een centrum voor gehandicapten ofzo. Of taalles geeft aan immigranten zodat ze -zijn er nu toch- sneller kunnen inburgeren en economische waarde gaan toevoegen.quote:Op zondag 16 augustus 2026 09:15 schreef Cupfighter het volgende:
Ben er niet eens verrast door en dat zegt genoeg
Gaan ze waarschijnlijk ook leren op de nieuwe school van ze
Het gebeurde voor de nieuwe zedenwet, dus nog in het "grijze gebied", naar mijn mening nooit grijs geweest maar wet is wet...quote:Op zondag 16 augustus 2026 09:19 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het zou goed zijn als enkele van die figuren voor het hekje komen.
Ik denk niet dat ze er na invoering van die wet ineens mee op zijn gehouden.quote:Op zondag 16 augustus 2026 09:24 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Het gebeurde voor de nieuwe zedenwet, dus nog in het "grijze gebied", naar mijn mening nooit grijs geweest maar wet is wet...
Nee, maar JFVD is wel een vereniging, dus die hebben een verantwoordelijkheid om een veilige sfeer te bieden waarin seksuele roofdieren snel eruit gezet worden. Zeker waar het gaat om nog vrij jonge mensen. Maar in dit geval lijkt het topkader tegenovergestelde prioriteiten te hebben.quote:Verder kun je het gedrag van individuen niet projecteren op heel de groep.
Met beiden een op afstand bedienbare buttplug in een hol natuurlijkquote:Op zondag 16 augustus 2026 09:37 schreef Richestorags het volgende:
Zouden ze dit tijdens een simultaanschaak met Andrew Tate hebben geleerd?
Is ook al tijden bekend dat dat gewoon een puppet van Thierry plus nu een broedkip van die Massimo is. Wel opletten hè.quote:Op zondag 16 augustus 2026 09:39 schreef KareldeStoute het volgende:
Tja, dat zo’n clubje dit soort smerige en trieste kereltjes aantrekt zal helaas niemand verbazen…
Zou Lidewij hier bij hebben staan kijken? Die was toen volgens mij ook actief bij jfvd.
Ja, die kan ook nog wel eens in nauwe schoentjes komen.quote:Op zondag 16 augustus 2026 09:39 schreef KareldeStoute het volgende:
Zou Lidewij hier bij hebben staan kijken? Die was toen volgens mij ook actief bij jfvd.
Het is maar een doorgeefluik. De bron is Vrij Nederland.quote:Op zondag 16 augustus 2026 09:51 schreef Red_85 het volgende:
welingelichtekringen als bron gebruiken
Normaal dat ook vinden maar nu er smeer naar buiten komt het wel zelf als bron gebruiken2
https://www.vn.nl/jfvd-top-druk-seksquote:Op zondag 16 augustus 2026 09:54 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het is maar een doorgeefluik. De bron is Vrij Nederland.
Dit is een open ruimte. We doen niet aan kinkshamen.quote:Op zondag 16 augustus 2026 09:39 schreef KareldeStoute het volgende:
Ah, ok. Point made.quote:Op zondag 16 augustus 2026 09:54 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het is maar een doorgeefluik. De bron is Vrij Nederland.
Naja dat is een aanname, misschien zijn het wel mensen die zich aan de wet houden. Kunt daar niet zomaar vanuit gaan ook al lijkt het daar wel op.quote:Op zondag 16 augustus 2026 09:32 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze er na invoering van die wet ineens mee op zijn gehouden.
[..]
Dit zeker weten! Jammer dat het zelfreinigend vermogen tegenwoordig ver te zoeken is bij verenigingen. Miss dat we verenigingen na herhaaldelijk overtreden van de wet maar gewoon op moeten heffen? Of in ieder geval geen subsidies o.i.d (weet niet of dat bij jfvd het geval is) meer moeten geven.quote:Nee, maar JFVD is wel een vereniging, dus die hebben een verantwoordelijkheid om een veilige sfeer te bieden waarin seksuele roofdieren snel eruit gezet worden. Zeker waar het gaat om nog vrij jonge mensen. Maar in dit geval lijkt het topkader tegenovergestelde prioriteiten te hebben.
Vrij Nederland zet het onderzoek zelf achter een betaalmuur. Welke conclusie moeten we anders trekken? Het is niet bepaald een blad dat bekend staat om haar objectieve journalistiek.quote:
Het verbieden van hele verenigingen daarom lijkt me ook weer kapitaalvernietiging. Maar besturen moeten hier wel aansprakelijk gsteld kunnen worden als ze dit soort zaken niet serieus neme.quote:Op zondag 16 augustus 2026 10:31 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Dit zeker weten! Jammer dat het zelfreinigend vermogen tegenwoordig ver te zoeken is bij verenigingen. Miss dat we verenigingen na herhaaldelijk overtreden van de wet maar gewoon op moeten heffen? Of in ieder geval geen subsidies o.i.d (weet niet of dat bij jfvd het geval is) meer moeten geven.
Die studentenverenigingen die x op x de fout in gaan ook, en dan weten we het alleen als ze betrapt worden.
Open daar even een ander topic over.quote:Op zondag 16 augustus 2026 10:35 schreef Montagui het volgende:
Ach, en aan de andere kant zie je dan weer dit bij de PRO 'jongeren'.
[ x ]
De jeugd van tegenwoordig gelooft meer in tiktok dan daadwerkelijk onderwijs.
Triest.
Het echte werk dat door vrijwilligers gedaan wordt zie je niet terug in de media.quote:Op zondag 16 augustus 2026 09:19 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Wel bijzonder hoe FVD zo consequent aan de verkeerde kant van de geschiedenis staat met letterlijk alles. Nooit lees je eens een bericht over een FVDer die vrijwilligerswerk doet bij een centrum voor gehandicapten ofzo. Of taalles geeft aan immigranten zodat ze -zijn er nu toch- sneller kunnen inburgeren en economische waarde gaan toevoegen.
Inderdaad, laat je geen zaad in de ogen strooienquote:Op zondag 16 augustus 2026 10:38 schreef quo_ het volgende:
[..]
Het echte werk dat door vrijwilligers gedaan wordt zie je niet terug in de media.
De "berichten" die jij aanhaalt zijn vrijwel zonder uitzondering bedoeld als bortsklopperij en kijk mij een goed bezig zijn.
Laat je geen zand in d eogen strooien.
Daarom dat er een vrouw de leiding heeft?quote:Op zondag 16 augustus 2026 10:48 schreef Koekoekmakto het volgende:
Volgens de grote roerganger moeten vrouwen ook 'overmand' worden. Dat hoef je die jonge gasten, met superioriteitsgedachten en een onderdrukkingsobsessie van minderheden, geen twee keer te zeggen. Vrouwen zijn inferieur in hun ogen. Dat je je inlaat met dit soort lui zegt ook wel iets over het ganzenniveau van die vrouwen.
Enkel op papier natuurlijk.quote:Op zondag 16 augustus 2026 10:57 schreef enmanuel het volgende:
[..]
Daarom dat er een vrouw de leiding heeft?
Hahaha. De 'leiding'. Das een trekpop.quote:Op zondag 16 augustus 2026 10:57 schreef enmanuel het volgende:
[..]
Daarom dat er een vrouw de leiding heeft?
Welke belangrijke beslissingen voor FvD heeft Lidewij eigenlijk genomen?quote:Op zondag 16 augustus 2026 11:00 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Interessant, bewijs?
*crickets chirping*
Ik dacht het al.
Kan. Maar heeft dezelfde strekking.quote:Op zondag 16 augustus 2026 10:36 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Open daar even een ander topic over.
Vrouwen doen het nooit zo goed op de extreme vleugels.quote:
Baudet is nog gewoon de voorzitter en leider van de partij.quote:Op zondag 16 augustus 2026 11:00 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Interessant, bewijs?
*crickets chirping*
Ik dacht het al.
Wel een nogal karige poll wanneer je maar uit 2 opties kan kiezen.quote:
Exactomundo.quote:Op zondag 16 augustus 2026 11:07 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Vrouwen doen het nooit zo goed op de extreme vleugels.
Dank je, het is enmanuel met een n. Hopelijk maken we er iets moois van.quote:Op zondag 16 augustus 2026 11:02 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Hahaha. De 'leiding'. Das een trekpop.
Welkom emmanuel! Net geregistreerd zag ik. 🤘
Het forum wordt knap onleesbaar als je nooit meer incidenten mag bespreken maar ook elke keer even 30K+ woorden moet gaan besteden aan alle andere plekken waar het voorkomt. Als je dat per sé wil kun je er zelf ook topics over openen.quote:Op zondag 16 augustus 2026 11:06 schreef Montagui het volgende:
[..]
Kan. Maar heeft dezelfde strekking.
De jeugd van tegenwoordig wordt onderwezen door tiktok. Dat is algemeen en niet alleen voorbehouden aan FVD jeugd.
Alleen FVD jeugd targetten met een (kijk eens wat ziek) topic vind ik niet kies. Dan wil je als topicstarter alleen een bepaalde kant van het politiek spectrum in een kwaad daglicht stellen, terwijl het een algemeen jeugd probleem is.
Soit.
Nogmaals. Het is een algemeen jeugd probleem.quote:Op zondag 16 augustus 2026 11:11 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Het forum wordt knap onleesbaar als je nooit meer incidenten mag bespreken maar ook elke keer even 30K+ woorden moet gaan besteden aan alle andere plekken waar het voorkomt. Als je dat per sé wil kun je er zelf ook topics over openen.
Vrouwen doen het wel goed op vleugels.quote:Op zondag 16 augustus 2026 11:07 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Vrouwen doen het nooit zo goed op de extreme vleugels.
Open je eigen onzin pollquote:Op zondag 16 augustus 2026 11:08 schreef Koortsdroom het volgende:
[..]
Wel een nogal karige poll wanneer je maar uit 2 opties kan kiezen.![]()
Ik mis:
"Oh nee..! Blanke mensen die seks hebben! Moeten we dit willen? Dat dit kán in Nederland..!"
Nee, als de jongeren van PRO en van FVD ieder op hun eigen manier nieuws maken, krijgen ze ieder een eigen topic.quote:Op zondag 16 augustus 2026 11:06 schreef Montagui het volgende:
[..]
Kan. Maar heeft dezelfde strekking.
De jeugd van tegenwoordig wordt onderwezen door tiktok. Dat is algemeen en niet alleen voorbehouden aan FVD jeugd.
Alleen FVD jeugd targetten met een (kijk eens wat ziek) topic vind ik niet kies. Dan wil je als topicstarter alleen een bepaalde kant van het politiek spectrum in een kwaad daglicht stellen, terwijl het een algemeen jeugd probleem is.
Soit.
Daarom expres op 'ja' geklikt ook al heb ik een hekel aan fvd.quote:Op zondag 16 augustus 2026 11:08 schreef Koortsdroom het volgende:
[..]
Wel een nogal karige poll wanneer je maar uit 2 opties kan kiezen.![]()
Ik mis:
"Oh nee..! Blanke mensen die seks hebben! Moeten we dit willen? Dat dit kán in Nederland..!"
Bueno.quote:Op zondag 16 augustus 2026 11:29 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee, als de jongeren van PRO en van FVD ieder op hun eigen manier nieuws maken, krijgen ze ieder een eigen topic.
Hopelijk volgen er snel aangiftes.quote:Binnen de jongerenbeweging van Forum voor Democratie (JFVD) worden jonge vrouwen structureel onder druk gezet om seks te hebben. Dat blijkt uit onderzoek van Vrij Nederland op basis van gesprekken met twintig slachtoffers, oud-bestuursleden en andere betrokkenen. Vooral tijdens besloten evenementen als het jaarlijkse zomerkamp zouden vrouwen onder invloed van alcohol seksueel worden misbruikt. Onder de daders bevinden zich ook mannen uit de partijtop, onder wie Kamerleden en bestuursleden. Meerdere vrouwen zeggen dat de handelingen tegen hun wil plaatsvonden.
Behalve fysiek misbruik, maken de FvD'ers zich ook schuldig aan grensoverschrijdend gedrag via groepsapps en sociale media. VN schrijft:
In Whatsappgroepen worden vrouwen besproken op een manier die doet denken aan bangalijsten: over hun uiterlijk en bedprestaties wordt uitgebreid gecorrespondeerd.
Ook plaatste JFVD zonder toestemming en tot ongenoegen van betrokkenen seksualiserende beelden van vrouwelijke leden op social media, bijvoorbeeld foto’s waarop kleding doorschijnend was. Een onafhankelijke vertrouwenspersoon ontbreekt. ‘Als je aan de bel trekt, word je buitengesloten’, zegt een oud-lid dat melding maakte van grensoverschrijdend gedrag.
Wie zou er aangifte gaan doen dan?quote:Op zondag 16 augustus 2026 11:35 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Hopelijk volgen er snel aangiftes.
De slachtoffers van de seksuele malversaties van de JFVD nomenklatoeraquote:Op zondag 16 augustus 2026 11:37 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Wie zou er aangifte gaan doen dan?
Zie ik niet zo snel gebeuren want die zijn geïndoctrineerd en dat weet jij ook best wel.quote:Op zondag 16 augustus 2026 11:39 schreef Hexagon het volgende:
[..]
De slachtoffers van de seksuele malversaties van de JFVD nomenklatoera
Waarom praten ze dan met de media?quote:Op zondag 16 augustus 2026 11:40 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Zie ik niet zo snel gebeuren want die zijn geïndoctrineerd en dat weet jij ook best wel.
Vraag me eerder af waarom ze niet met de politie gaan praten, als in aangifte doen.quote:Op zondag 16 augustus 2026 11:42 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Waarom praten ze dan met de media?
Ach, een beetje kritiek is toch niet meteen in een 'kwaad daglicht' stellen. Benoemen dat dit soort mensen nu eenmaal vaak vrouwen willen onderdrukken vanuit hun boreale en achterlijke cultuur is legitiem.quote:Op zondag 16 augustus 2026 11:20 schreef Montagui het volgende:
[..]
Nogmaals. Het is een algemeen jeugd probleem.
Alleen een bepaalde politieke partij daar uitlichten heeft alleen maar als doel dat deel van het politieke spectrum in een kwaad daglicht te stellen terwijl het dus van links tot rechts voorkomt.
That's all.
Interessante 'bold' keuze.quote:
Er gaan er ook veel mensen weer met ruzie weg natuurlijkquote:Op zondag 16 augustus 2026 11:40 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Zie ik niet zo snel gebeuren want die zijn geïndoctrineerd en dat weet jij ook best wel.
Er zullen vrouwen zijn die vrezen voor hun carrière en andere gevolgen.quote:Op zondag 16 augustus 2026 11:44 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Vraag me eerder af waarom ze niet met de politie gaan praten, als in aangifte doen.
Is er steunbewijs? Getuigen? Ik kan dat onderzoeksverhaal niet lezen maar staat daar iets van steunbewijs in?quote:Op zondag 16 augustus 2026 11:44 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Vraag me eerder af waarom ze niet met de politie gaan praten, als in aangifte doen.
Post 60 is een samenvatting wat in het artikel staat van VN.quote:Op zondag 16 augustus 2026 11:50 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Is er steunbewijs? Getuigen? Ik kan dat onderzoeksverhaal niet lezen maar staat daar iets van steunbewijs in?
Lijkt me inherent aan het hele machtsgebeuren om iets meer seksueel deviant te zijn.quote:Op zondag 16 augustus 2026 11:44 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Ach, een beetje kritiek is toch niet meteen in een 'kwaad daglicht' stellen. Benoemen dat dit soort mensen nu eenmaal vaak vrouwen willen onderdrukken vanuit hun boreale en achterlijke cultuur is legitiem.
Deportatie is een oplossing die gewoon bespreekbaar zou moeten zijn. Remigratie vind ik eigenlijk te vrijblijvend. Om onze verlichte cultuur en de gelijkwaardigheid van vrouwen te beschermen.
Maar al die activistische en conservatieve lui willen dit vaak bedekken met de mantel der liefde. Ze sluiten in de MSM ook continu de ogen voor dit soort misstanden, om deze groep te beschermen. Terwijl het al jaren de olifant in de kamer is.
De dames hadden verwacht dat dit enkel zou gebeuren bij dames van buitenlandse origine. Bij de deportatie vliegtuigen/treinen.quote:Op zondag 16 augustus 2026 11:47 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Er zullen vrouwen zijn die vrezen voor hun carrière en andere gevolgen.
Hoop in ieder geval dat dit nog een staartje krijgt en er zeker aangiftes zullen volgen.
Geen idee, kan ik ook niet lezen.quote:Op zondag 16 augustus 2026 11:50 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Is er steunbewijs? Getuigen? Ik kan dat onderzoeksverhaal niet lezen maar staat daar iets van steunbewijs in?
Ik zie daar geen steunbewijs als dat alles is eerlijk gezegd, onsmakelijk ja maar strafbaar nee. En om hoeveel vrouwen gaat het? Ook dat lees ik nergens.quote:Op zondag 16 augustus 2026 11:51 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Post 60 is een samenvatting wat in het artikel staat van VN.
Ah, onze huisjurist die het artikel niet gelezen heeft, maar nu al weet dat het niet strafbaar is.quote:Op zondag 16 augustus 2026 11:56 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik zie daar geen steunbewijs als dat alles is eerlijk gezegd, onsmakelijk ja maar strafbaar nee.
Het maken van een bangalijst is op zichzelf vaak niet direct strafbaar, maar het verspreiden van de lijst, het aanzetten tot haat, smaad, laster, bedreiging of doxing is dat wél. Het Openbaar Ministerie kan verdachten vervolgen voor het delen van deze kwetsende en beledigende documenten.quote:Op zondag 16 augustus 2026 11:56 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik zie daar geen steunbewijs als dat alles is eerlijk gezegd, onsmakelijk ja maar strafbaar nee. En om hoeveel vrouwen gaat het? Ook dat lees ik nergens.
Ik krijg hiervan wel een Aha Erlebnis. Of zouden ze het daar meer op zijn Latijns doen? Quid pro quo? Ago ergo sum?quote:Op zondag 16 augustus 2026 11:52 schreef enmanuel het volgende:
[..]
Lijkt me inherent aan het hele machtsgebeuren om iets meer seksueel deviant te zijn.
Haha, eerst het af proberen te zwakken in je post maar toch afsluiten met een veroordeling. Wel creatief.quote:Op zondag 16 augustus 2026 11:59 schreef Mubassie het volgende:
Tja Vrij Nederland, een clubje progressieve journalisten.
Ik weet niet hoe serieus je dit moet nemen.
Waarom zijn er geen aangiften? En waarom is dit niet elders te lezen?
Niet goed te praten natuurlijk als dit wel degelijk aan de hand is.
Het blijven machtsmensen natuurlijk, alles erom heen is slechts maskerade.quote:Op zondag 16 augustus 2026 12:02 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Ik krijg hiervan wel een Aha Erlebnis. Of zouden ze het daar meer op zijn Latijns doen? Quid pro quo? Ago ergo sum?
Zijn de appjes gepubliceerd in het artikel? Als dat allemaal zo duidelijk is kan VN dat gewoon doen.quote:Op zondag 16 augustus 2026 11:59 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Het maken van een bangalijst is op zichzelf vaak niet direct strafbaar, maar het verspreiden van de lijst, het aanzetten tot haat, smaad, laster, bedreiging of doxing is dat wél. Het Openbaar Ministerie kan verdachten vervolgen voor het delen van deze kwetsende en beledigende documenten.
Ik heb het artikel gelezen maar dat onderzoek waarnaar het artikel verwijst niet, wat staat daar dan in? Appjes?quote:Op zondag 16 augustus 2026 11:57 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ah, onze huisjurist die het artikel niet gelezen heeft, maar nu al weet dat het niet strafbaar is.
Waarom?quote:Op zondag 16 augustus 2026 12:13 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Zijn de appjes gepubliceerd in het artikel? Als dat allemaal zo duidelijk is kan VN dat gewoon doen.
Het onderzoek van Vrij Nederland staat achter een paywall, een inleidend artikel was voor mij wel vrij tangelijk 'voor één keer' aldus VN.quote:Op zondag 16 augustus 2026 12:13 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Zijn de appjes gepubliceerd in het artikel? Als dat allemaal zo duidelijk is kan VN dat gewoon doen.
Progressieve journalisten tov Tate adepten.quote:Op zondag 16 augustus 2026 11:59 schreef Mubassie het volgende:
Tja Vrij Nederland, een clubje progressieve journalisten.
Ik weet niet hoe serieus je dit moet nemen.
Waarom zijn er geen aangiften? En waarom is dit niet elders te lezen?
Niet goed te praten natuurlijk als dit wel degelijk aan de hand is.
Tja, hier zal niets over de lezen in de media.quote:Op zondag 16 augustus 2026 10:35 schreef Montagui het volgende:
Ach, en aan de andere kant zie je dan weer dit bij de PRO 'jongeren'.
[ x ]
De jeugd van tegenwoordig gelooft meer in tiktok dan daadwerkelijk onderwijs.
Triest.
Behalve als het om moslims gaat, natuurlijk, want als er eentje iets verkeerds doet worden meteen alle moslims in het hokje 'doen verkeerde dingen' gepropt.quote:Op zondag 16 augustus 2026 09:24 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Verder kun je het gedrag van individuen niet projecteren op heel de groep.
Dit begint wel een beetje eng te worden.quote:Op zondag 16 augustus 2026 13:06 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Behalve als het om moslims gaat, natuurlijk, want als er eentje iets verkeerds doet worden meteen alle moslims in het hokje 'doen verkeerde dingen' gepropt.
Whehehe touché.quote:Op zondag 16 augustus 2026 13:24 schreef FlippingCoin het volgende:
Tja eng clubje, dat blijkt wel uit de recente docu; klinkt een beetje als een studentenvereniging waarbij er ook een aantal nazi's zitten. Wel vraag ik mij af of het nog incels zijn als ze beschonken dames neuken.
Wat spreekt jou zo aan in de Islam en moslims?quote:Op zondag 16 augustus 2026 13:06 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Behalve als het om moslims gaat, natuurlijk, want als er eentje iets verkeerds doet worden meteen alle moslims in het hokje 'doen verkeerde dingen' gepropt.
Niet willen generaliseren en discrimineren is nu ook al 'voor ze in de bres springen'?quote:Op zondag 16 augustus 2026 13:36 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Wat spreekt jou zo aan in de Islam en moslims?
Het valt namelijk op dat je overal probeert voor deze religie en diens volgelingen in de bres te springen.
Als je dat selectief voor één groep doet en prima bent met andere vormen van generaliseren of discrimineren, dan kunnen we inderdaad concluderen dat het dus iets met die specifieke groep te maken heeft.quote:Op zondag 16 augustus 2026 14:03 schreef probeer het volgende:
[..]
Niet willen generaliseren en discrimineren is nu ook al 'voor ze in de bres springen'?
En daar komt het 'bepaalde contreien' achterlijke riedeltje weer. Open er een topic over ofzo.quote:Op zondag 16 augustus 2026 14:06 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Als je dat selectief voor één groep doet en prima bent met andere vormen van generaliseren of discrimineren, dan kunnen we inderdaad concluderen dat het dus iets met die specifieke groep te maken heeft.
En we zien bij sommigen, met name aan de progressieve en linkerkant van het politieke spectrum, inderdaad een specifieke selectieve hysterie mbt de Islam en moslims. Dat wekt de vraag op hoe dat komt?
Alleen beschuldigingen. Geen bewijs. Laster dus.quote:Op zondag 16 augustus 2026 09:11 schreef Hexagon het volgende:
[..]
De incel theorieen in de praktijk gebracht bij de JFVD. Met het topkader als de chads.
Dat ze vrouwen dronken voeren en manipuleren moet natuurlijk kunnen. Want anders wordt versieren onmogelijk heb ik hier geleerd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |