De incel theorieen in de praktijk gebracht bij de JFVD. Met het topkader als de chads.quote:https://www.welingelichte(...)uk-om-seks-te-hebben
JFVD-top zet jonge vrouwen onder druk om seks te hebben
Binnen de jongerenorganisatie van FVD worden jonge vrouwen structureel onder druk gezet om seks te hebben, blijkt uit onderzoek van Vrij Nederland.
Slachtoffers zeggen dat prominente leden van de jongerenafdeling over hun grenzen gingen. Deze prominenten bekleden invloedrijke functies binnen de moederpartij, onder meer als Kamerlid, gemeenteraadslid of bestuurder.
Tegen Vrij Nederland zeggen vrouwen dat seksuele handelingen die plaatsvonden tussen 2021 en 2023 tegen hun zin waren. Daarbij speelde alcohol een belangrijke rol: vrouwen werden aangespoord om veel te drinken, waarna seksueel contact werd geïnitieerd. Penetratie zonder instemming geldt sinds de invoering van de nieuwe zedenwet in 2024 als verkrachting.
Het grensoverschrijdende gedrag hangt nauw samen met de interne cultuur binnen de JFVD-top. Onder prominente JFVD'ers komen polyamoureuze relaties veel voor, ook met leden die een lagere positie hebben in de partij. Jonge vrouwen ontlenen een groot deel van hun vrienden en sociale netwerk aan JFVD. Nee zeggen is daardoor lastig.
Wel bijzonder hoe FVD zo consequent aan de verkeerde kant van de geschiedenis staat met letterlijk alles. Nooit lees je eens een bericht over een FVDer die vrijwilligerswerk doet bij een centrum voor gehandicapten ofzo. Of taalles geeft aan immigranten zodat ze -zijn er nu toch- sneller kunnen inburgeren en economische waarde gaan toevoegen.quote:Op zondag 16 augustus 2026 09:15 schreef Cupfighter het volgende:
Ben er niet eens verrast door en dat zegt genoeg
Gaan ze waarschijnlijk ook leren op de nieuwe school van ze
Het gebeurde voor de nieuwe zedenwet, dus nog in het "grijze gebied", naar mijn mening nooit grijs geweest maar wet is wet...quote:Op zondag 16 augustus 2026 09:19 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het zou goed zijn als enkele van die figuren voor het hekje komen.
Ik denk niet dat ze er na invoering van die wet ineens mee op zijn gehouden.quote:Op zondag 16 augustus 2026 09:24 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Het gebeurde voor de nieuwe zedenwet, dus nog in het "grijze gebied", naar mijn mening nooit grijs geweest maar wet is wet...
Nee, maar JFVD is wel een vereniging, dus die hebben een verantwoordelijkheid om een veilige sfeer te bieden waarin seksuele roofdieren snel eruit gezet worden. Zeker waar het gaat om nog vrij jonge mensen. Maar in dit geval lijkt het topkader tegenovergestelde prioriteiten te hebben.quote:Verder kun je het gedrag van individuen niet projecteren op heel de groep.
Met beiden een op afstand bedienbare buttplug in een hol natuurlijkquote:Op zondag 16 augustus 2026 09:37 schreef Richestorags het volgende:
Zouden ze dit tijdens een simultaanschaak met Andrew Tate hebben geleerd?
Is ook al tijden bekend dat dat gewoon een puppet van Thierry plus nu een broedkip van die Massimo is. Wel opletten hè.quote:Op zondag 16 augustus 2026 09:39 schreef KareldeStoute het volgende:
Tja, dat zo’n clubje dit soort smerige en trieste kereltjes aantrekt zal helaas niemand verbazen…
Zou Lidewij hier bij hebben staan kijken? Die was toen volgens mij ook actief bij jfvd.
Ja, die kan ook nog wel eens in nauwe schoentjes komen.quote:Op zondag 16 augustus 2026 09:39 schreef KareldeStoute het volgende:
Zou Lidewij hier bij hebben staan kijken? Die was toen volgens mij ook actief bij jfvd.
Het is maar een doorgeefluik. De bron is Vrij Nederland.quote:Op zondag 16 augustus 2026 09:51 schreef Red_85 het volgende:
welingelichtekringen als bron gebruiken
Normaal dat ook vinden maar nu er smeer naar buiten komt het wel zelf als bron gebruiken2
https://www.vn.nl/jfvd-top-druk-seksquote:Op zondag 16 augustus 2026 09:54 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het is maar een doorgeefluik. De bron is Vrij Nederland.
Dit is een open ruimte. We doen niet aan kinkshamen.quote:Op zondag 16 augustus 2026 09:39 schreef KareldeStoute het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |