Dank je, het is enmanuel met een n. Hopelijk maken we er iets moois van.quote:Op zondag 16 augustus 2026 11:02 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Hahaha. De 'leiding'. Das een trekpop.
Welkom emmanuel! Net geregistreerd zag ik. 🤘
Het forum wordt knap onleesbaar als je nooit meer incidenten mag bespreken maar ook elke keer even 30K+ woorden moet gaan besteden aan alle andere plekken waar het voorkomt. Als je dat per sé wil kun je er zelf ook topics over openen.quote:Op zondag 16 augustus 2026 11:06 schreef Montagui het volgende:
[..]
Kan. Maar heeft dezelfde strekking.
De jeugd van tegenwoordig wordt onderwezen door tiktok. Dat is algemeen en niet alleen voorbehouden aan FVD jeugd.
Alleen FVD jeugd targetten met een (kijk eens wat ziek) topic vind ik niet kies. Dan wil je als topicstarter alleen een bepaalde kant van het politiek spectrum in een kwaad daglicht stellen, terwijl het een algemeen jeugd probleem is.
Soit.
Nogmaals. Het is een algemeen jeugd probleem.quote:Op zondag 16 augustus 2026 11:11 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Het forum wordt knap onleesbaar als je nooit meer incidenten mag bespreken maar ook elke keer even 30K+ woorden moet gaan besteden aan alle andere plekken waar het voorkomt. Als je dat per sé wil kun je er zelf ook topics over openen.
Vrouwen doen het wel goed op vleugels.quote:Op zondag 16 augustus 2026 11:07 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Vrouwen doen het nooit zo goed op de extreme vleugels.
Open je eigen onzin pollquote:Op zondag 16 augustus 2026 11:08 schreef Koortsdroom het volgende:
[..]
Wel een nogal karige poll wanneer je maar uit 2 opties kan kiezen.![]()
Ik mis:
"Oh nee..! Blanke mensen die seks hebben! Moeten we dit willen? Dat dit kán in Nederland..!"
Nee, als de jongeren van PRO en van FVD ieder op hun eigen manier nieuws maken, krijgen ze ieder een eigen topic.quote:Op zondag 16 augustus 2026 11:06 schreef Montagui het volgende:
[..]
Kan. Maar heeft dezelfde strekking.
De jeugd van tegenwoordig wordt onderwezen door tiktok. Dat is algemeen en niet alleen voorbehouden aan FVD jeugd.
Alleen FVD jeugd targetten met een (kijk eens wat ziek) topic vind ik niet kies. Dan wil je als topicstarter alleen een bepaalde kant van het politiek spectrum in een kwaad daglicht stellen, terwijl het een algemeen jeugd probleem is.
Soit.
Daarom expres op 'ja' geklikt ook al heb ik een hekel aan fvd.quote:Op zondag 16 augustus 2026 11:08 schreef Koortsdroom het volgende:
[..]
Wel een nogal karige poll wanneer je maar uit 2 opties kan kiezen.![]()
Ik mis:
"Oh nee..! Blanke mensen die seks hebben! Moeten we dit willen? Dat dit kán in Nederland..!"
Bueno.quote:Op zondag 16 augustus 2026 11:29 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee, als de jongeren van PRO en van FVD ieder op hun eigen manier nieuws maken, krijgen ze ieder een eigen topic.
Hopelijk volgen er snel aangiftes.quote:Binnen de jongerenbeweging van Forum voor Democratie (JFVD) worden jonge vrouwen structureel onder druk gezet om seks te hebben. Dat blijkt uit onderzoek van Vrij Nederland op basis van gesprekken met twintig slachtoffers, oud-bestuursleden en andere betrokkenen. Vooral tijdens besloten evenementen als het jaarlijkse zomerkamp zouden vrouwen onder invloed van alcohol seksueel worden misbruikt. Onder de daders bevinden zich ook mannen uit de partijtop, onder wie Kamerleden en bestuursleden. Meerdere vrouwen zeggen dat de handelingen tegen hun wil plaatsvonden.
Behalve fysiek misbruik, maken de FvD'ers zich ook schuldig aan grensoverschrijdend gedrag via groepsapps en sociale media. VN schrijft:
In Whatsappgroepen worden vrouwen besproken op een manier die doet denken aan bangalijsten: over hun uiterlijk en bedprestaties wordt uitgebreid gecorrespondeerd.
Ook plaatste JFVD zonder toestemming en tot ongenoegen van betrokkenen seksualiserende beelden van vrouwelijke leden op social media, bijvoorbeeld foto’s waarop kleding doorschijnend was. Een onafhankelijke vertrouwenspersoon ontbreekt. ‘Als je aan de bel trekt, word je buitengesloten’, zegt een oud-lid dat melding maakte van grensoverschrijdend gedrag.
Wie zou er aangifte gaan doen dan?quote:Op zondag 16 augustus 2026 11:35 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Hopelijk volgen er snel aangiftes.
De slachtoffers van de seksuele malversaties van de JFVD nomenklatoeraquote:Op zondag 16 augustus 2026 11:37 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Wie zou er aangifte gaan doen dan?
Zie ik niet zo snel gebeuren want die zijn geïndoctrineerd en dat weet jij ook best wel.quote:Op zondag 16 augustus 2026 11:39 schreef Hexagon het volgende:
[..]
De slachtoffers van de seksuele malversaties van de JFVD nomenklatoera
Waarom praten ze dan met de media?quote:Op zondag 16 augustus 2026 11:40 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Zie ik niet zo snel gebeuren want die zijn geïndoctrineerd en dat weet jij ook best wel.
Vraag me eerder af waarom ze niet met de politie gaan praten, als in aangifte doen.quote:Op zondag 16 augustus 2026 11:42 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Waarom praten ze dan met de media?
Ach, een beetje kritiek is toch niet meteen in een 'kwaad daglicht' stellen. Benoemen dat dit soort mensen nu eenmaal vaak vrouwen willen onderdrukken vanuit hun boreale en achterlijke cultuur is legitiem.quote:Op zondag 16 augustus 2026 11:20 schreef Montagui het volgende:
[..]
Nogmaals. Het is een algemeen jeugd probleem.
Alleen een bepaalde politieke partij daar uitlichten heeft alleen maar als doel dat deel van het politieke spectrum in een kwaad daglicht te stellen terwijl het dus van links tot rechts voorkomt.
That's all.
Interessante 'bold' keuze.quote:
Er gaan er ook veel mensen weer met ruzie weg natuurlijkquote:Op zondag 16 augustus 2026 11:40 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Zie ik niet zo snel gebeuren want die zijn geïndoctrineerd en dat weet jij ook best wel.
Er zullen vrouwen zijn die vrezen voor hun carrière en andere gevolgen.quote:Op zondag 16 augustus 2026 11:44 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Vraag me eerder af waarom ze niet met de politie gaan praten, als in aangifte doen.
Is er steunbewijs? Getuigen? Ik kan dat onderzoeksverhaal niet lezen maar staat daar iets van steunbewijs in?quote:Op zondag 16 augustus 2026 11:44 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Vraag me eerder af waarom ze niet met de politie gaan praten, als in aangifte doen.
Post 60 is een samenvatting wat in het artikel staat van VN.quote:Op zondag 16 augustus 2026 11:50 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Is er steunbewijs? Getuigen? Ik kan dat onderzoeksverhaal niet lezen maar staat daar iets van steunbewijs in?
Lijkt me inherent aan het hele machtsgebeuren om iets meer seksueel deviant te zijn.quote:Op zondag 16 augustus 2026 11:44 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Ach, een beetje kritiek is toch niet meteen in een 'kwaad daglicht' stellen. Benoemen dat dit soort mensen nu eenmaal vaak vrouwen willen onderdrukken vanuit hun boreale en achterlijke cultuur is legitiem.
Deportatie is een oplossing die gewoon bespreekbaar zou moeten zijn. Remigratie vind ik eigenlijk te vrijblijvend. Om onze verlichte cultuur en de gelijkwaardigheid van vrouwen te beschermen.
Maar al die activistische en conservatieve lui willen dit vaak bedekken met de mantel der liefde. Ze sluiten in de MSM ook continu de ogen voor dit soort misstanden, om deze groep te beschermen. Terwijl het al jaren de olifant in de kamer is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |