De dames hadden verwacht dat dit enkel zou gebeuren bij dames van buitenlandse origine. Bij de deportatie vliegtuigen/treinen.quote:Op zondag 16 augustus 2026 11:47 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Er zullen vrouwen zijn die vrezen voor hun carrière en andere gevolgen.
Hoop in ieder geval dat dit nog een staartje krijgt en er zeker aangiftes zullen volgen.
Geen idee, kan ik ook niet lezen.quote:Op zondag 16 augustus 2026 11:50 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Is er steunbewijs? Getuigen? Ik kan dat onderzoeksverhaal niet lezen maar staat daar iets van steunbewijs in?
Ik zie daar geen steunbewijs als dat alles is eerlijk gezegd, onsmakelijk ja maar strafbaar nee. En om hoeveel vrouwen gaat het? Ook dat lees ik nergens.quote:Op zondag 16 augustus 2026 11:51 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Post 60 is een samenvatting wat in het artikel staat van VN.
Ah, onze huisjurist die het artikel niet gelezen heeft, maar nu al weet dat het niet strafbaar is.quote:Op zondag 16 augustus 2026 11:56 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik zie daar geen steunbewijs als dat alles is eerlijk gezegd, onsmakelijk ja maar strafbaar nee.
Het maken van een bangalijst is op zichzelf vaak niet direct strafbaar, maar het verspreiden van de lijst, het aanzetten tot haat, smaad, laster, bedreiging of doxing is dat wél. Het Openbaar Ministerie kan verdachten vervolgen voor het delen van deze kwetsende en beledigende documenten.quote:Op zondag 16 augustus 2026 11:56 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik zie daar geen steunbewijs als dat alles is eerlijk gezegd, onsmakelijk ja maar strafbaar nee. En om hoeveel vrouwen gaat het? Ook dat lees ik nergens.
Ik krijg hiervan wel een Aha Erlebnis. Of zouden ze het daar meer op zijn Latijns doen? Quid pro quo? Ago ergo sum?quote:Op zondag 16 augustus 2026 11:52 schreef enmanuel het volgende:
[..]
Lijkt me inherent aan het hele machtsgebeuren om iets meer seksueel deviant te zijn.
Haha, eerst het af proberen te zwakken in je post maar toch afsluiten met een veroordeling. Wel creatief.quote:Op zondag 16 augustus 2026 11:59 schreef Mubassie het volgende:
Tja Vrij Nederland, een clubje progressieve journalisten.
Ik weet niet hoe serieus je dit moet nemen.
Waarom zijn er geen aangiften? En waarom is dit niet elders te lezen?
Niet goed te praten natuurlijk als dit wel degelijk aan de hand is.
Het blijven machtsmensen natuurlijk, alles erom heen is slechts maskerade.quote:Op zondag 16 augustus 2026 12:02 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Ik krijg hiervan wel een Aha Erlebnis. Of zouden ze het daar meer op zijn Latijns doen? Quid pro quo? Ago ergo sum?
Zijn de appjes gepubliceerd in het artikel? Als dat allemaal zo duidelijk is kan VN dat gewoon doen.quote:Op zondag 16 augustus 2026 11:59 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Het maken van een bangalijst is op zichzelf vaak niet direct strafbaar, maar het verspreiden van de lijst, het aanzetten tot haat, smaad, laster, bedreiging of doxing is dat wél. Het Openbaar Ministerie kan verdachten vervolgen voor het delen van deze kwetsende en beledigende documenten.
Ik heb het artikel gelezen maar dat onderzoek waarnaar het artikel verwijst niet, wat staat daar dan in? Appjes?quote:Op zondag 16 augustus 2026 11:57 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ah, onze huisjurist die het artikel niet gelezen heeft, maar nu al weet dat het niet strafbaar is.
Waarom?quote:Op zondag 16 augustus 2026 12:13 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Zijn de appjes gepubliceerd in het artikel? Als dat allemaal zo duidelijk is kan VN dat gewoon doen.
Het onderzoek van Vrij Nederland staat achter een paywall, een inleidend artikel was voor mij wel vrij tangelijk 'voor één keer' aldus VN.quote:Op zondag 16 augustus 2026 12:13 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Zijn de appjes gepubliceerd in het artikel? Als dat allemaal zo duidelijk is kan VN dat gewoon doen.
Progressieve journalisten tov Tate adepten.quote:Op zondag 16 augustus 2026 11:59 schreef Mubassie het volgende:
Tja Vrij Nederland, een clubje progressieve journalisten.
Ik weet niet hoe serieus je dit moet nemen.
Waarom zijn er geen aangiften? En waarom is dit niet elders te lezen?
Niet goed te praten natuurlijk als dit wel degelijk aan de hand is.
Tja, hier zal niets over de lezen in de media.quote:Op zondag 16 augustus 2026 10:35 schreef Montagui het volgende:
Ach, en aan de andere kant zie je dan weer dit bij de PRO 'jongeren'.
[ x ]
De jeugd van tegenwoordig gelooft meer in tiktok dan daadwerkelijk onderwijs.
Triest.
Behalve als het om moslims gaat, natuurlijk, want als er eentje iets verkeerds doet worden meteen alle moslims in het hokje 'doen verkeerde dingen' gepropt.quote:Op zondag 16 augustus 2026 09:24 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Verder kun je het gedrag van individuen niet projecteren op heel de groep.
Whehehe touché.quote:Op zondag 16 augustus 2026 13:24 schreef FlippingCoin het volgende:
Tja eng clubje, dat blijkt wel uit de recente docu; klinkt een beetje als een studentenvereniging waarbij er ook een aantal nazi's zitten. Wel vraag ik mij af of het nog incels zijn als ze beschonken dames neuken.
Wat spreekt jou zo aan in de Islam en moslims?quote:Op zondag 16 augustus 2026 13:06 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Behalve als het om moslims gaat, natuurlijk, want als er eentje iets verkeerds doet worden meteen alle moslims in het hokje 'doen verkeerde dingen' gepropt.
Niet willen generaliseren en discrimineren is nu ook al 'voor ze in de bres springen'?quote:Op zondag 16 augustus 2026 13:36 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Wat spreekt jou zo aan in de Islam en moslims?
Het valt namelijk op dat je overal probeert voor deze religie en diens volgelingen in de bres te springen.
Als je dat selectief voor één groep doet en prima bent met andere vormen van generaliseren of discrimineren, dan kunnen we inderdaad concluderen dat het dus iets met die specifieke groep te maken heeft.quote:Op zondag 16 augustus 2026 14:03 schreef probeer het volgende:
[..]
Niet willen generaliseren en discrimineren is nu ook al 'voor ze in de bres springen'?
En daar komt het 'bepaalde contreien' achterlijke riedeltje weer. Open er een topic over ofzo.quote:Op zondag 16 augustus 2026 14:06 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Als je dat selectief voor één groep doet en prima bent met andere vormen van generaliseren of discrimineren, dan kunnen we inderdaad concluderen dat het dus iets met die specifieke groep te maken heeft.
En we zien bij sommigen, met name aan de progressieve en linkerkant van het politieke spectrum, inderdaad een specifieke selectieve hysterie mbt de Islam en moslims. Dat wekt de vraag op hoe dat komt?
Alleen beschuldigingen. Geen bewijs. Laster dus.quote:Op zondag 16 augustus 2026 09:11 schreef Hexagon het volgende:
[..]
De incel theorieen in de praktijk gebracht bij de JFVD. Met het topkader als de chads.
Dat ze vrouwen dronken voeren en manipuleren moet natuurlijk kunnen. Want anders wordt versieren onmogelijk heb ik hier geleerd.
'Bepaalde contreien' staat nergens in mijn post. Dit is dus gewoon duiken wat je nu doet.quote:Op zondag 16 augustus 2026 14:08 schreef probeer het volgende:
[..]
En daar komt het 'bepaalde contreien' achterlijke riedeltje weer. Open er een topic over ofzo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |