SPOILER: Lijst met User ID´sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
De demo was heel leuk ja.quote:Op zondag 16 augustus 2026 02:11 schreef GGMM het volgende:
Ik wil jullie graag even The Adventures of Elliot: The Millennium Tales aanbevelen.
Ik heb er ontzettend veel plezier van.
Ten eerste ff checken voor de zekerheid of je switch unpatched is.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 16:36 schreef summer2bird het volgende:
Hallo mensen, heeft er iemand ervaring met het modden van een switch?
Heb een switch van 2017 en ik zit er over te denken gezien je dan alleen een softmod nodig hebt.
quote:Mario Kart 8 Deluxe: Version 4.0.0 (1st September 2026)
• Support for the Nintendo Switch 2 system
Added support for the Nintendo Switch 2 display and high-resolution TVs, allowing for clearer visuals.
• Shortened the loading time before races and battles begin.
• Added support for 5–8 players in Multiplayer.
You can connect up to seven Nintendo Switch controllers (Joy-Con or Nintendo Switch Pro Controllers) to the Nintendo Switch 2 system. In order to play with eight people, you need at least one Joy-Con 2 controller or a Nintendo Switch 2 Pro Controller.
• Added CameraPlay support.
A USB camera (sold separately) is required to use CameraPlay.
• Players can turn camera ON or OFF in Multiplayer (2-4 players) and Online Play modes.
In order to use a camera on the internet, players must participate in a GameChat session. The camera footage and microphone audio will be sent only to GameChat members.
When the camera is ON, the player’s face is displayed during the race.
Ze hadden weer geschiedenis kunnen schrijvenquote:Op dinsdag 8 september 2026 19:12 schreef laforest het volgende:
Lijkt geen grote wereld, geen echte nieuwe dingen. Ze hadden meer met die remake kunnen doen.
Inderdaad. Maar ik ga wel een fysieke first edition kopenquote:Op dinsdag 8 september 2026 19:14 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ze hadden weer geschiedenis kunnen schrijven
Vreemd want Laced levert altijd goed. Meerdere sets van hen en nooit problemen. Kwam het pakket vanuit Laced direct of via Nintendo?quote:Op dinsdag 8 september 2026 19:11 schreef laforest het volgende:
Net mijn Ltd edition Breath of the Wild vinyl set unboxed. Gewoon beschadigd. Een scheur in de hoes en de hoek verdrukt. Kwam in een grote Nintendo doos die niet beschadigd was. Echt jammer
Zelda heeft ook ineens groene ogen?quote:Op dinsdag 8 september 2026 21:29 schreef Aether het volgende:
♫ Hey, look! ♫
Bekijk deze YouTube-video
Preorder van Nintendoquote:Op dinsdag 8 september 2026 22:22 schreef Drankster het volgende:
[..]
Vreemd want Laced levert altijd goed. Meerdere sets van hen en nooit problemen. Kwam het pakket vanuit Laced direct of via Nintendo?
Toch is de map net zo klein als in 1998.quote:Op dinsdag 8 september 2026 23:27 schreef Kriegel het volgende:
https://www.nintendo.com/jp/games/switch2/aa9ja/hyrule/index.html
Meer renders en ook korte bewegende beelden van plekken als Goron City, Zora's Domain, Gerudo Valley en Hyrule Castle Town. Ziet er best puik uit! Oh, en onderaan kun je doorklikken naar nog meer footage.
Die kut uil heeft trouwens een prima ontwerp opeens
[ afbeelding ]
Dan ligt daar het probleem denk ik. Ik zie meerdere beschadigde boxen en zelfs LPs op Reddit voorbij komen. Als ik jou was zou ik ‘m aanmelden voor een nieuw exemplaar.quote:
Het is een remake. Geen reimagining.quote:Op woensdag 9 september 2026 06:31 schreef laforest het volgende:
[..]
Toch is de map net zo klein als in 1998.
Ik heb eu support aangeschreven.quote:Op woensdag 9 september 2026 09:39 schreef Drankster het volgende:
[..]
Dan ligt daar het probleem denk ik. Ik zie meerdere beschadigde boxen en zelfs LPs op Reddit voorbij komen. Als ik jou was zou ik ‘m aanmelden voor een nieuw exemplaar.
Tja, toch een gemiste kans.quote:
Lijkt me uitverkocht?quote:Op woensdag 9 september 2026 10:04 schreef laforest het volgende:
Waarom heeft alleen de Amerikaanse Nintendo website de mogelijkheid om een fysieke game te reserveren (Ocarina of Time remake)?
quote:Op woensdag 9 september 2026 10:30 schreef Aether het volgende:
[..]
Lijkt me uitverkocht?
https://store.nintendo.co(...)-time-70010000130793
quote:Je bent nu in de wachtrij geplaatst
Je bent in de wachtrij geplaatst voor Nintendo Store. Zodra je aan de beurt bent, heb je 10 minuten de tijd om de website te openen.
Aantal wachtenden voor je:
25830
Je geschatte wachttijd is:
meer dan een uur
Status voor het laatst bijgewerkt:
11:20:35
Dat is erger dan toen ik een Switch 2 probeerde te reserveren.quote:
Waarom moet alles ineens hetzelfde lijken als de nieuwe Zelda gamesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
Ik heb de preorder gedaan voor fysieke game met 40th anniversary consolequote:Op woensdag 9 september 2026 13:09 schreef Sjemmert het volgende:
Ocarina of time wordt day one purchase
Oww nu nog maar 75000quote:Op woensdag 9 september 2026 13:40 schreef laforest het volgende:
Stonden net 100000 mensen in de wacht bij de Nintendo store
Whehe ik ga mijne niet verkopenquote:Op woensdag 9 september 2026 14:51 schreef Aether het volgende:
Zelda 40th Anniversary Switch 2 console selling for $800+ on eBay after pre-orders sell out
https://www.notebookcheck(...)price.1393773.0.html
quote:Op woensdag 9 september 2026 15:41 schreef CoExist het volgende:
2 fysieke versies van TLOZ - OOT besteld,
Gistermiddag al bij Bolkom en vanmiddag via MNS met die fugly bonus speldjes ofzo,
Geen interesse in branded TLOZ Nintendo hardware.
Eerder vandaag waren er over 100000 wachters.quote:Op woensdag 9 september 2026 16:25 schreef Mr.Noodle het volgende:
My Nintendo Store geeft meer dan een uur wachttijd inmiddels...
Heeft wat weg van Dread. Die was wel tof. Die had ik 100% uitgespeeld..quote:Op woensdag 9 september 2026 16:33 schreef GGMM het volgende:
Een nieuwe Metroid game
Daar wordt deze jongen vrolijk van.
Ik ook, 2 keer volgens mij zelfs omdat ik er iets van een andere route was kan ik me herinnerenquote:Op woensdag 9 september 2026 16:35 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Heeft wat weg van Dread. Die was wel tof. Die had ik 100% uitgespeeld..
Fysieke editie kon ik inmiddels al niet meer bestellen...quote:Op woensdag 9 september 2026 16:27 schreef laforest het volgende:
[..]
Eerder vandaag waren er over 100000 wachters.
Oh die heb ik vanochtend wel weten te scoren. Misschien op Bol?quote:Op woensdag 9 september 2026 17:37 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Fysieke editie kon ik inmiddels al niet meer bestellen...
Ik heb beide (game en console) via de Duitse Nintendo store gekocht. Voordat die queues zo gek werden. Website crashte wel constant en was heel frustrerend.quote:Op woensdag 9 september 2026 18:06 schreef Lov1 het volgende:
Voor wie de Switch Ocarina editie nog wil bestellen, ik kon een uur geleden nog terecht op Amazon.de!
Alle speciale 40th anniversary Zelda Themed hardware was uitverkocht toen ik net keek op de Nintendo Store. Maar op eBay staan ze ook al gepost voor belachelijk hoge prijzen.. #kutscalpersquote:Op woensdag 9 september 2026 18:16 schreef cherrycoke het volgende:
controller was ook meteen uitverkocht, scalpers gonna scalp
Toen ik door de nintendo store heen kwam was het allemaal al weg. jammer heb wel de foil spel kunnen preorderen.quote:Op woensdag 9 september 2026 18:17 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Alle speciale 40th anniversary Zelda Themed hardware was uitverkocht toen ik net keek op de Nintendo Store. Maar op eBay staan ze ook al gepost voor belachelijk hoge prijzen.. #kutscalpers
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |