Dan ligt daar het probleem denk ik. Ik zie meerdere beschadigde boxen en zelfs LPs op Reddit voorbij komen. Als ik jou was zou ik ‘m aanmelden voor een nieuw exemplaar.quote:
Het is een remake. Geen reimagining.quote:Op woensdag 9 september 2026 06:31 schreef laforest het volgende:
[..]
Toch is de map net zo klein als in 1998.
Ik heb eu support aangeschreven.quote:Op woensdag 9 september 2026 09:39 schreef Drankster het volgende:
[..]
Dan ligt daar het probleem denk ik. Ik zie meerdere beschadigde boxen en zelfs LPs op Reddit voorbij komen. Als ik jou was zou ik ‘m aanmelden voor een nieuw exemplaar.
Tja, toch een gemiste kans.quote:
Lijkt me uitverkocht?quote:Op woensdag 9 september 2026 10:04 schreef laforest het volgende:
Waarom heeft alleen de Amerikaanse Nintendo website de mogelijkheid om een fysieke game te reserveren (Ocarina of Time remake)?
quote:Op woensdag 9 september 2026 10:30 schreef Aether het volgende:
[..]
Lijkt me uitverkocht?
https://store.nintendo.co(...)-time-70010000130793
quote:Je bent nu in de wachtrij geplaatst
Je bent in de wachtrij geplaatst voor Nintendo Store. Zodra je aan de beurt bent, heb je 10 minuten de tijd om de website te openen.
Aantal wachtenden voor je:
25830
Je geschatte wachttijd is:
meer dan een uur
Status voor het laatst bijgewerkt:
11:20:35
Dat is erger dan toen ik een Switch 2 probeerde te reserveren.quote:
Waarom moet alles ineens hetzelfde lijken als de nieuwe Zelda gamesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
Ik heb de preorder gedaan voor fysieke game met 40th anniversary consolequote:Op woensdag 9 september 2026 13:09 schreef Sjemmert het volgende:
Ocarina of time wordt day one purchase
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |