Zelda lijkt op een Zora en Link heeft dooie poppenogen en draagt een tenue van van die plastic netjes waar uien en sinaasappels in zitten. Ehhh.

Ben er nog niet helemaal uit of het nou letterlijk hetzelfde minuscule, lege Hyrule Field uit het origineel is of toch iets ruimer opgezet (ik zie Tektites, en in datzelfde shot toch iets dat lijkt op redelijk wat diepte in de verte), wat verdorie toch wel logisch zou moeten zijn als je een remake maakt op 1000x sterkere hardware.
![msybprnc91ra1.jpg]()
Zeg eerlijk, daar kun je toch gewoon niet meer mee aankomen in 2026? Kom op.
Verder valt het me behoorlijk mee, het ziet er niet slecht uit hoor. Maar ik ben gewoon bang dat ze teveel voor de 1:1 gegaan zijn.
Dat is wel een beetje des Nintendos, en bij Star Fox 64 kom je daar nog wel mee weg, maar OoT heeft (door z'n ambitieuzere opzet) echt wel elementen die domweg verouderd zijn en destijds alleen bestonden doordat het op eerste-generatie 3D hardware moest kunnen draaien. Het zou raar zijn om dat soort dingen 28 jaar later nog onaantastbaar te verklaren omdat het anders 'niet meer dezelfde game is boehoe'.
Ik zou het zo jammer vinden omdat je het de afgelopen tien jaar moest doen met twee games die een geweldige overworld hebben, maar geen diepgang in de vorm van fatsoenlijke dungeons, en Ocarina heeft die wél (en een paar erg goeie ook) maar vervolgens stelt alles daartussen weer geen fluit voor. Verdorie, je had het nu een keer
allebei kunnen hebben want die dungeons hoeven niet eens bedacht te worden.
[ Bericht 4% gewijzigd door Kriegel op 08-09-2026 23:13:10 ]