Oww nu nog maar 75000quote:Op woensdag 9 september 2026 13:40 schreef laforest het volgende:
Stonden net 100000 mensen in de wacht bij de Nintendo store
Whehe ik ga mijne niet verkopenquote:Op woensdag 9 september 2026 14:51 schreef Aether het volgende:
Zelda 40th Anniversary Switch 2 console selling for $800+ on eBay after pre-orders sell out
https://www.notebookcheck(...)price.1393773.0.html
quote:Op woensdag 9 september 2026 15:41 schreef CoExist het volgende:
2 fysieke versies van TLOZ - OOT besteld,
Gistermiddag al bij Bolkom en vanmiddag via MNS met die fugly bonus speldjes ofzo,
Geen interesse in branded TLOZ Nintendo hardware.
Eerder vandaag waren er over 100000 wachters.quote:Op woensdag 9 september 2026 16:25 schreef Mr.Noodle het volgende:
My Nintendo Store geeft meer dan een uur wachttijd inmiddels...
Heeft wat weg van Dread. Die was wel tof. Die had ik 100% uitgespeeld..quote:Op woensdag 9 september 2026 16:33 schreef GGMM het volgende:
Een nieuwe Metroid game
Daar wordt deze jongen vrolijk van.
Ik ook, 2 keer volgens mij zelfs omdat ik er iets van een andere route was kan ik me herinnerenquote:Op woensdag 9 september 2026 16:35 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Heeft wat weg van Dread. Die was wel tof. Die had ik 100% uitgespeeld..
Fysieke editie kon ik inmiddels al niet meer bestellen...quote:Op woensdag 9 september 2026 16:27 schreef laforest het volgende:
[..]
Eerder vandaag waren er over 100000 wachters.
Oh die heb ik vanochtend wel weten te scoren. Misschien op Bol?quote:Op woensdag 9 september 2026 17:37 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Fysieke editie kon ik inmiddels al niet meer bestellen...
Ik heb beide (game en console) via de Duitse Nintendo store gekocht. Voordat die queues zo gek werden. Website crashte wel constant en was heel frustrerend.quote:Op woensdag 9 september 2026 18:06 schreef Lov1 het volgende:
Voor wie de Switch Ocarina editie nog wil bestellen, ik kon een uur geleden nog terecht op Amazon.de!
Alle speciale 40th anniversary Zelda Themed hardware was uitverkocht toen ik net keek op de Nintendo Store. Maar op eBay staan ze ook al gepost voor belachelijk hoge prijzen.. #kutscalpersquote:Op woensdag 9 september 2026 18:16 schreef cherrycoke het volgende:
controller was ook meteen uitverkocht, scalpers gonna scalp
Toen ik door de nintendo store heen kwam was het allemaal al weg. jammer heb wel de foil spel kunnen preorderen.quote:Op woensdag 9 september 2026 18:17 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Alle speciale 40th anniversary Zelda Themed hardware was uitverkocht toen ik net keek op de Nintendo Store. Maar op eBay staan ze ook al gepost voor belachelijk hoge prijzen.. #kutscalpers
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |