https://www.nu.nl/buitenl(...)ffen-na-ontslag.htmlquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:12 schreef gianni61 het volgende:
Jawel. Jij hebt het net geopend.
Dus nu mag je vertellen wie het is.
Nou, maak er een leuke OP van zou ik zeggen. Dan ontvolg ik alvast het topic.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/buitenl(...)ffen-na-ontslag.html
Dat dus. De wereld vergeet. Toch weer een hintje main character syndrome.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:17 schreef rutger05 het volgende:
Bijzonder triest dat hij blijkbaar geen andere uitweg meer zag. Ik wens zijn nabestaanden veel sterkte toe.
Of 50 Cent.quote:
Dat is het ook. Het was grappig maar nu niet meer zo.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:31 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Of 50 Cent.
Maar ik vind het wel een zielig verhaal.
Tja..quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:17 schreef rutger05 het volgende:
Bijzonder triest dat hij blijkbaar geen andere uitweg meer zag. Ik wens zijn nabestaanden veel sterkte toe.
Vandaag in Duitsland:quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:32 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Dat is het ook. Het was grappig maar nu niet meer zo.
Ja die is hetquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:26 schreef vul_maar_in het volgende:
Is dat die fake professor?
Man, he took that pretty hard.
@modjes doe maar ff een OP maken...quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nou, maak er een leuke OP van zou ik zeggen. Dan ontvolg ik alvast het topic.
Hij is vergeten wat agenten te bellen om op zijn nek te staan dus dat gaat hem ws niet worden.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:43 schreef Koortsdroom het volgende:
Maar wat gaat er gebeuren nu?
Rellen, brandende steden en natuurlijk de good old plunderingen..?
Gouden Kist George Floyd-esque uitvaart?
Mja, het is Engeland. Misschien hebben ze daar nog iets van nuchterheid.
Die lui bij de universiteit die dit mogelijk hebben gemaakt zijn schuldig hieraan. Was allang duidelijk dat deze man niet helemaal 100 was.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:50 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Deze man had geestelijke hulp nodig, geen universiteit die hem helpt een toneelstukje als professor te spelen. Als iemand oprecht gelooft Napoleon te zijn, probeer je hem dan aan te zetten tot het zoeken van hulp, of bied je aan met hem mee naar Rusland te marcheren?
Dat maakt op de gemiddelde uni niet uit. Als je maar een beetje meedoet met het wone/linkse narratief. Dan kun je nog de grootste mongool zijn maar krijg je toch een podium. Zie het pro-pallie sentiment.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:54 schreef 111210 het volgende:
[..]
Die lui bij de universiteit die dit mogelijk hebben gemaakt zijn schuldig hieraan. Was allang duidelijk dat deze man niet helemaal 100 was.
Maar iedereen die hier wat over schreef was uiteraard een racist.
quote:
Dit idd...quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:54 schreef 111210 het volgende:
[..]
Die lui bij de universiteit die dit mogelijk hebben gemaakt zijn schuldig hieraan. Was allang duidelijk dat deze man niet helemaal 100 was.
Die lui op Cambridge gaan dit ook in de schoenen schuiven van de colonisersquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:54 schreef 111210 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:51 schreef Toine51 het volgende:
[..]
En dit moet een professor zijn??
Really?
Vergeet niet;quote:En dit moet een professor zijn??
Het zoveelste echte slachtoffer op het wokealtaar.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:54 schreef 111210 het volgende:
[..]
Dat kunnen we nu niet meer vragen he...quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 01:28 schreef ootjekatootje het volgende:
Nou na alle flauwe opmerkingen.
Was dit nu de enige oplossing? Waar lieten zijn volgers op links hem in de steek…
Dikke track wel...quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 01:06 schreef Koortsdroom het volgende:
[..]
Vergeet niet;
Ze waren koningen.
En schijt
Bekijk deze YouTube-video
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |