Het zijn ook zijn eigen beslissingen geweest.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 10:10 schreef Oud_student het volgende:
De woede moet zich natuurlijk richten op de mensen die dit mogelijk gemaakt hebben, dat een zwarte man met meervoudige stoornissen gebruikt is voor linkse politieke doeleinden.
Hetzelfde zien we bijv. bij gekke Greta (minimaal 2 persoonlijkheids storingen) die door de klimaatmaffia en Paligekken wordt ge-exploiteerd.
Twee heel treffende plaatjes, mijn complimenten Joopquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 09:35 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
[..]
Universiteiten vroeger.
[ afbeelding ]
Universiteiten nu.
[ afbeelding ]
In ieder geval draaiende het vroeger om kennis en wetenschap.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 10:15 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Twee heel treffende plaatjes, mijn complimenten Joop![]()
Beide geven aan hoe het niet moet;
In de oude situatie is er de authoriteit die aangeeft hoe en wat er gedacht mag/moet worden
In de nieuwe situatie wordt dat door de linkse lobby bepaald.
Universiteiten moeten opleiden tot zelfstandig denkende mensen, niet to marionetten of actievoerders.
Daarom schreef ik ook bij gelijke geschiktheid. Als dat er globaal is gaan 'voorkeuren' toch weer de eventuele uitkomsten bepalen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 10:00 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
Ja maar dat zou weleens niet het gewenste resultaat, gelijkheid van uitkomst, kunnen hebben.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:31 schreef DrRobotnik het volgende:
Ik geloof normaal gesproken niet zo in complotpraat maar Clown World stort wel heel snel in elkaar sinds de Large Hadron Collider in onderhoud is.
Soms zeg je rake dingen en soms denk ik dat je trolltquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 07:40 schreef Koekoekmakto het volgende:
Hij had na een tijdje in de schaduw toch kunnen gaan werken bij een reisbureau, als achtergronddanser of als duider bij een talkshow.
Die harenquote:
Is niet echt gebonden aan huidskleur hoor, dit is eigenlijk al een heel bekend verhaal. Vals verleden en prestaties claimen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 10:35 schreef capricia het volgende:
De reacties ook.
Een grote groep die dit de pers in de schoenen probeert te schuiven. Dat ze hem opgejaagd hebben hebben als een beest alleen maar omdat ie zwart was.
Het is een persoonlijk drama. Voor zijn gezin vooral.
Idealisme mag altijd wat kosten.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 01:21 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Het zoveelste echte slachtoffer op het wokealtaar.
Waarom moest hij dood dan?quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 10:58 schreef PurifieR het volgende:
Opgeruimd staat netjes.
En nu afwachten tot het weer eens de schuld van de Blanken gaat zijn.
Het draait uiteindelijk om geld. En voortbestaan. Zorg voor voldoende studenten, die voor inkomsten zorgen. Dus maak het niet té moeilijk.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 10:17 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
In ieder geval draaiende het vroeger om kennis en wetenschap.
Waar die universiteiten nu om draaien mag Joost weten maar het spoort voor geen meter.
Hij vond zelf dat ie dood moest.quote:
Zeker weinig te maken (gehad) met universiteiten in je leven?quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 11:10 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Het draait uiteindelijk om geld. En voortbestaan. Zorg voor voldoende studenten, die voor inkomsten zorgen. Dus maak het niet té moeilijk.
En val af en toe op met een pakkende publicatie. Dat genereert weer publiciteit en uiteindelijk meer geld.
Alleen wel uitkijken dat je niet te veel uit de pas loopt; dan worden je collega´s boos.
Nou hij zegt "opgeruimd staat netjes".quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 11:12 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Hij vond zelf dat ie dood moest.
Althans voor zover als ik het gevolgd heb.
Of hij moet toevallig een natuurlijke dood zijn gestorven door stress of zo.
Maar zover mij bekend heeft niemand geroepen dat ie dood moest.
Zodra ik afgestudeerd was in de economie, ben ik begonnen met het échte leven.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 11:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Zeker weinig te maken (gehad) met universiteiten in je leven?
Dat slaat ook nergens op.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 11:16 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nou hij zegt "opgeruimd staat netjes".
Waarom moest hij opgeruimd? Wat het niet genoeg dat ie gewoon eruit gemieterd is?
Allebei kan toch ook? Beetje spannend houden.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 10:37 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Soms zeg je rake dingen en soms denk ik dat je trollt
Je moet niet alles zo serieus nemen idd.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 11:50 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Allebei kan toch ook? Beetje spannend houden.
Dit was een grapje. Mensen verkopen soms onzin, of stoken af en toe een beetje. Ook IRL. Het is allemaal niet zo zwart/wit. Die obsessie met online trollen of provoceren is imo lachwekkend. Alsof er maar 2 smaken zijn. Serieuze forummers en niet serieuze forummers.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |