SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:![]()
Ja omdat het er kouder was dan buitenquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 13:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
Het was gisteren in het subtropisch zwembad ook best aangenaam.
Nee lekkere droge lucht, geen vettige plakbendequote:
Beetje aan de late kant wel op hem dicht te doen gezien het rond een uurtje of 10 al tegen de 30 graden aanzatquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 13:33 schreef Nattekat het volgende:
Slaapkamerraam net dichtgedaan, Jezus wat een hitte buiten
Blij dat ik vanochtend al langs de supermarkt moest voor melk, toen was het nog behapbaar. Moet er niet aan denken om me nu buiten te begeven voor lunch.
Ik heb om 8 uur alles al potdicht gedaan.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 13:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beetje aan de late kant wel op hem dicht te doen gezien het rond een uurtje of 10 al tegen de 30 graden aanzat
Helemaal aan het begin van de dag is het nog koel en schijnt de zon op m'n slaapkamerraam, dan is het handiger om hem open te laten. Maar ik was het gewoon vergeten daarna, ben 15 graden gewend.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 13:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beetje aan de late kant wel op hem dicht te doen gezien het rond een uurtje of 10 al tegen de 30 graden aanzat
mijn korstje glanst altijd zo mooi van de frituurquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 13:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee lekkere droge lucht, geen vettige plakbende
Ja want gisteren was het idd ook niet warm.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 13:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Helemaal aan het begin van de dag is het nog koel en schijnt de zon op m'n slaapkamerraam, dan is het handiger om hem open te laten. Maar ik was het gewoon vergeten daarna, ben 15 graden gewend.
Ja normaal wel, maar het wamde vandaag echt heul snel op, om 08.00 uur was het nog 18 graden, om 10.00 uur 30. Dan heeft het weinig nut om je raam open te hebbenquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 13:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Helemaal aan het begin van de dag is het nog koel en schijnt de zon op m'n slaapkamerraam, dan is het handiger om hem open te laten. Maar ik was het gewoon vergeten daarna, ben 15 graden gewend.
Maar wij niet-snacks vinden een droge lucht prettigerquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 13:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mijn korstje glanst altijd zo mooi van de frituur
hmm okequote:Op vrijdag 14 augustus 2026 13:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar wij niet-snacks vinden een droge lucht prettiger
Qannibaalquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 13:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Was ik maar een snack, dan had ik altijd wat te eten bij me.
Gisteren kwam ik pas om 16:30 aan op Schiphol.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 13:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja want gisteren was het idd ook niet warm.
Mijn postronde bestond uit iets van 29kmquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 13:52 schreef Q. het volgende:
Even een half uurtje werken zodat het lijkt of ik vandaag ook echt iets nuttigs gedaan heb.
Kuiten van staal.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 13:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mijn postronde bestond uit iets van 29km
Ik heb gewoon drie ventilators op me gericht staan.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 13:45 schreef Q. het volgende:
Mobiele airco maar weer aangesloten want mn werkkamer was weer lekker aan het opwarmen.
Valt nog mee.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 14:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb gewoon drie ventilators op me gericht staan.
Ik heb de verwarming op het werk wat lager gezet.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 14:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ho maar hoorquote:High Temperature
37.1°C at 14:04
38 hier.quote:
quote:Zeker vijftig trekkers op A2 ondanks oproep snelweg te mijden na dodelijk ongeluk
Ik begin een enorme tyfushekel voor boeren te ontwikkelen. Nog erger dan XR.quote:
Ik lees net dat die gast van farmer defence huppeldepup jodensterren stond uit te delen met een B erop. Dan ben je ook wel een beetje af hequote:Op vrijdag 14 augustus 2026 14:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik begin een enorme tyfushekel voor boeren te ontwikkelen. Nog erger dan XR.
Pfffffquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 14:27 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik lees net dat die gast van farmer defence huppeldepup jodensterren stond uit te delen met een B erop. Dan ben je ook wel een beetje af he
Als ie ze in serie achter elkaar zet vertienvoudig je de koelkrachtquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 14:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jep, daar kwam dit nog eens bovenop.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 14:27 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik lees net dat die gast van farmer defence huppeldepup jodensterren stond uit te delen met een B erop. Dan ben je ook wel een beetje af he
En dan vinden ze het vreemd dat ze de sympathie kwijtrakenquote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 14:27 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/economi(...)en-zijn-gehackt.html en wij vinden onze belastingdienst incompetent
Die mag gewoon met de hand akkers gaan omploegen in Groenlandquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 14:27 schreef Haags het volgende:
[..]
Op de brandstapel mag zeker niet vanwege de uitstoot...quote:
Dit vind ik wel een eigenaardige, aangezien we hier in het land helemaal geen cacao verbouwenquote:Nederland exporteerde in 2025 ter waarde van ¤ 137,5 miljard aan landbouwgoederen, zo blijkt uit de nieuwe ramingen. Dat is 8,4% meer ten opzichte van het jaar ervoor. Daarmee is 2025 het tiende opeenvolgende jaar dat de waarde van de landbouwexport is gegroeid. De groei van afgelopen jaar komt voornamelijk door de prijsstijgingen. De Nederlandse landbouwimport werd in 2025 geschat op ¤ 95,1 miljard, een stijging van 11,3% ten opzichte van 2024. Dat blijkt uit het jaarlijkse onderzoek van Wageningen Social & Economic Research (WSER) en het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) in opdracht van het ministerie van Landbouw, Visserij, Voedselzekerheid en Natuur (LVVN).
https://www.rijksoverheid(...)lgende-jaar-gegroeid
quote:cacao en cacaobereidingen (¤ 12,4 miljard)
quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 14:27 schreef Haags het volgende:
[..]
VOC mentaliteitquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 14:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit vind ik wel een eigenaardige, aangezien we hier in het land helemaal geen cacao verbouwen
[..]
Toch?quote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 15:01 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
Hier ben ik het niet echt mee eens maar oke.
Volgende week de DG in de AH bonus voor 3,99. Niet heel denderend maar zie de laatste tijd maar weinig aanbiedingenquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 15:09 schreef Haags het volgende:
@:nattekat hij blijft volhouden dat het morgenochtend tussen 7 en 8 gaat onweren hier, en nu zelfs ook na 8 uur. Ik zie het nog steeds nergens terug.
Gaat er vanavond/vannacht ergens iets ontstaan...
Beter iets dan niets. Moest vanmorgen even een doosje bij kopen want het ging ineens snel. 6.19quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 15:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgende week de DG in de AH bonus voor 3,99. Niet heel denderend maar zie de laatste tijd maar weinig aanbiedingen
Ja deze week is het eigen merk nog in de bonus, maar die vind ik maar mehquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 15:14 schreef Haags het volgende:
[..]
Beter iets dan niets. Moest vanmorgen even een doosje bij kopen want het ging ineens snel. 6.19
Ja die weiger ik te kopen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 15:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja deze week is het eigen merk nog in de bonus, maar die vind ik maar meh
Ik heb altijd de lungo intenso, had een tijdje terug de Perla variant daarvan geprobeerd, wat een zurige meuk was dat zegquote:
Het kan. Maar niet enorm veel ofzo, gewoon genoeg om de luchtvochtigheid weer lekker bij te vullen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 15:09 schreef Haags het volgende:
@:nattekat hij blijft volhouden dat het morgenochtend tussen 7 en 8 gaat onweren hier, en nu zelfs ook na 8 uur. Ik zie het nog steeds nergens terug.
Gaat er vanavond/vannacht ergens iets ontstaan...
quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 15:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb altijd de lungo intenso, had een tijdje terug de Perla variant daarvan geprobeerd, wat een zurige meuk was dat zeg
Mwah morgen wordt niet heel bijzonder meer he. In ieder geval niet aan de kust.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 15:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het kan. Maar niet enorm veel ofzo, gewoon genoeg om de luchtvochtigheid weer lekker bij te vullen.
Ik mis mijn kat eigenlijk nog best veel. Natuurlijk paar weken voor ik met vakantie ging in laten slapen maar het gemis was toch wel weer even pijnlijk kut toen we terug kwamen van vakantie.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 15:21 schreef Ama het volgende:
Katten van de bovenbuurman nog even eten gegeven, kan ik de rest van de dag echt binnen blijven.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 15:23 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik mis mijn kat eigenlijk nog best veel. Natuurlijk paar weken voor ik met vakantie ging in laten slapen maar het gemis was toch wel weer even pijnlijk kut toen we terug kwamen van vakantie.
Dat snap ik wel ja.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 15:23 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik mis mijn kat eigenlijk nog best veel. Natuurlijk paar weken voor ik met vakantie ging in laten slapen maar het gemis was toch wel weer even pijnlijk kut toen we terug kwamen van vakantie.
Gelukkig zijn het kleinere doosjes. Of bewaren voor bezoek waar je niet op zit te wachtenquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 15:20 schreef Haags het volgende:
[..]dat je na 1 kopje denkt, kut.. ik heb nog een heel pak
quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 15:23 schreef Haags het volgende:
[..]
Lekker plakken morgen zeker.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 15:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het kan. Maar niet enorm veel ofzo, gewoon genoeg om de luchtvochtigheid weer lekker bij te vullen.
dan weten ze in elk geval wel dat ze lekker snel op kunnen gaan staanquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 15:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig zijn het kleinere doosjes. Of bewaren voor bezoek waar je niet op zit te wachten
lekker blijven plakken........quote:
Ik word amper bruin maat. Ik kan maanden in de zon liggen, doet helemaal niets. Ik smeer me wel tering goed in want verbranden doe ik dan weer wel.quote:
Lotgenot. Geen maat.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 15:30 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik word amper bruin maat. Ik kan maanden in de zon liggen, doet helemaal niets. Ik smeer me wel tering goed in want verbranden doe ik dan weer wel.
Ach Margrietquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 15:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
lekker blijven plakken........
jammer dat Margriet er Hangen van had gemaakt,.. plakken is leuker
Bekijk deze YouTube-video
Meh. Sterkte. Is altijd zo klote.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 15:23 schreef Haags het volgende:
[..]
RIP aan je nabestaanden. Je was okay.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 15:52 schreef CherryLips het volgende:
Oké soort van weekend. Nu even instorten.
En daarna volstorten?quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 15:52 schreef CherryLips het volgende:
Oké soort van weekend. Nu even instorten.
het bericht zegt juist dat ze dat niet mogen...quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 15:47 schreef Q. het volgende:
https://www.rtl.nl/nieuws(...)odensterren-letter-b
De trekkerterroristenboeren mogen alles!
Ze mogen het wel want niemand houdt ze tegen of doet er iets tegen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 15:58 schreef mschol het volgende:
[..]
het bericht zegt juist dat ze dat niet mogen...
FDF is een beetje de boerentak van de rechtsepolitici, ben niet verbaasd
ik heb wat filmpjes over de ramp waar het op gebaseerd is gezien ( https://en.wikipedia.org/wiki/Goi%C3%A2nia_accident )quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 15:28 schreef Haags het volgende:
Is Emergencia radioativa (netflix) een aanrader om te kijken?
je hebt je bron niet gelezen? daarin spreekt de politie ze er op aanquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 15:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze mogen het wel want niemand houdt ze tegen of doet er iets tegen.
dus als je door rood rijdt en niemand houdt je tegen, mag het?quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 15:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze mogen het wel want niemand houdt ze tegen of doet er iets tegen.
Oh nee, ze zijn ferm aangesproken, wat een doortastendheid van onze politiemacht.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 16:02 schreef mschol het volgende:
[..]
je hebt je bron niet gelezen? daarin spreekt de politie ze er op aan
Op een John Deere mag allesquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 16:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dus als je door rood rijdt en niemand houdt je tegen, mag het?
Ik ga toch maar eens een poging wagen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 16:01 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb wat filmpjes over de ramp waar het op gebaseerd is gezien ( https://en.wikipedia.org/wiki/Goi%C3%A2nia_accident )
het klinkt als miniserie wel intressant
quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 16:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op een John Deere mag alles
beetje hetzelfde idee als XR: lopen op snelweg mag niet maarja, demonstratierecht dus laat maar gaanquote:Het is verboden om met trekkers op de snelweg te rijden. Het Openbaar Ministerie en de politie lieten donderdag desondanks weten niet te zullen ingrijpen tegen trekkers op de snelweg, vanwege het demonstratierecht.
Poeh nee eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 16:16 schreef mschol het volgende:
nog weekend plannen hier?
ik ga of straks of morgen nog even 3 xxl verpakkingen met duitse braadworsten ophalen
quote:„It looks like you went and got a blowjob at your... a blowout at your salon”
Oeh die is best leuk.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 16:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.action.com/nl-nl/p/3224473/schedel-met-licht/
Hoeveel schedels heb jij in je huis?quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 17:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kitsch. Gewoon een echte nemen
Menselijke?quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 17:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoeveel schedels heb jij in je huis?
Brb even iemand vermoorden.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 17:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kitsch. Gewoon een echte nemen
Zorg nou eens voor vervanging van je dienst ...quote:
nee joh, kom net thuisquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 17:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zorg nou eens voor vervanging van je dienst ...![]()
Gemiddeld? Dan sla ik mannen in deventer wel overquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 17:34 schreef Recce het volgende:
Nog steeds +25 cm in Deventer. Hier word je toch wanhopig van?
quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 17:35 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Gemiddeld? Dan sla ik mannen in deventer wel over
Prima maatje toch?quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 17:35 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
je Aussie?quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 17:36 schreef Monsterkoekie het volgende:
Morgen komt mijn nieuwe joggingpak
Mij te heftig maar jij mag ze allemaal vriendinquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 17:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Prima maatje toch?
Ik vraag dit voor een vriend
quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 17:35 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Maar je bent digital nomad?quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 17:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nopes van een digital nomad dinner
Itsy Bitsy Teenie Weenie Yellow Polkadot Bikiniquote:
Word jij ook overgeslagen?quote:
Als je maar niet zo’n ordi hirst discobal van me maaktquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 17:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ik dacht misschien bied jij jezelf aan.
Oh dan is het goed en mijn foute aanamequote:
Zeer zekee niet. Hij is donkergroenquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 17:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
Itsy Bitsy Teenie Weenie Yellow Polkadot Bikini
neequote:Op vrijdag 14 augustus 2026 17:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar je bent digital nomad?
Dan mag je best iets eten nuquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 17:40 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb honger maar we gaan pas om 8uur eten![]()
Ja maar wat ik heb nergens trek inquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 17:41 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dan mag je best iets eten nu
Beschuitje met kaas?quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 17:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja maar wat ik heb nergens trek in
quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 17:41 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik denk dat queen marry zo onthoofd gaat worden
okeequote:Op vrijdag 14 augustus 2026 17:40 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb honger maar we gaan pas om 8uur eten![]()
Ik was bezig met de waterstand van de IJssel.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 17:40 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja sorry 25+ vind ik wel echt te heftig
Ja dat gebeurt gewoon op netflix dimmy. En dan hoeft ze nooit meer na te denken of ze nog wil etenquote:
Ohhh okequote:Op vrijdag 14 augustus 2026 17:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik was bezig met de waterstand van de IJssel.
Ohquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 17:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als je maar niet zo’n ordi hirst discobal van me maakt
quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 17:47 schreef mschol het volgende:
[..]
het is duidelijk waar jou brein bezig mee is
IJsjequote:Op vrijdag 14 augustus 2026 17:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja maar wat ik heb nergens trek in
Ik hoor het welquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 09:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en als het zover is wat ga je dan doen?
7 cm in Kaub nu.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 17:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hoor het wel![]()
Ik hou vooral Kaub in de gaten
Ik las dat het voor de meeste schepen wel ophoudt onder een stand van 10 cm. Maar goede, de komende dagen gaat het weer wat regenen, dus hopelijk duurt dit maar even.quote:
Uiterlijk ja. Ladingsbeperkingen zijn er al vanaf onder de 80 cmquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 18:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik las dat het voor de meeste schepen wel ophoudt onder een stand van 10 cm. Maar goede, de komende dagen gaat het weer wat regenen, dus hopelijk duurt dit maar even.
Wat praktischquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 17:44 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja dat gebeurt gewoon op netflix dimmy. En dan hoeft ze nooit meer na te denken of ze nog wil eten
Oh dat is niet kitsch wil je zeggen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 18:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Iets smaakvols. Met bruine rozen onder een kristallen stolp ofzo
Ik wil een tweede!quote:
dat klinkt saai..quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 17:39 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Zeer zekee niet. Hij is donkergroen
Bee één nul nulquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 18:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
B100 had daarom ook altijd pech
Je hebt gelijkquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 18:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat klinkt saai..
[..]
Bee één nul nul
Ben ik ookquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 18:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat klinkt saai..
[..]
Bee één nul nul
Die komt wel weer terug.quote:
Die 27 graden?quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 19:32 schreef LTVDK het volgende:
Echt afkoelen doet het nog niet he, @:Nattekat blaas die koele lucht eens een beetje door
Hier koelt het wat af. Lekker beetje wind er bij.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 19:32 schreef LTVDK het volgende:
Echt afkoelen doet het nog niet he, @:Nattekat blaas die koele lucht eens een beetje door
Ja ik zit hier nog op 33+quote:
Jij zit nog wat oostelijker natuurlijk, maar de wind begint hier langzaam wat aan te trekken, inmiddels al onder de 33quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 19:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier in de stad nog lekker 35. HDP
Ik ben nog licht in m'n hoofd van de bewolking wegblazen in IJslandquote:
Terwijl het daar niet echt hielpquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 19:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben nog licht in m'n hoofd van de bewolking wegblazen in IJsland
Ik heb een foto gezien van de verduistering die bij mij in de buurt genomen is, dus het heeft iemand geholpen.quote:
Die had zeker precies een minuutje een opklaring zodat die een foto kon makenquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 19:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb een foto gezien van de verduistering die bij mij in de buurt genomen is, dus het heeft iemand geholpen.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 19:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die had zeker precies een minuutje een opklaring zodat die een foto kon maken
Vind ik alsnog vrij bewolktquote:
Wat zuur zeg, ben je helemaal naar IJsland gereist daarvoor.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 19:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Beter dan waar ik het mee moest doen:
[ afbeelding ]
Moet je volgend jaar maar met Fles mee naar Spanje en Marokkoquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 19:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 19:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Omdat omnomnomquote:
Dan moet je het opwarmenquote:
Hier nog wat oostelijker kapot heer buitenquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 19:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij zit nog wat oostelijker natuurlijk, maar de wind begint hier langzaam wat aan te trekken, inmiddels al onder de 33
Ja omdat woensdag achttien blauw chill.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 20:15 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Hier nog wat oostelijker kapot heer buiten
Als het op is of je buikje vol zit stopt het vanzelfquote:
Zo werkt dat niet als je stoned bent.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 20:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als het op is of je buikje vol zit stopt het vanzelf
Nou ja als het op is is het op.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 20:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet als je stoned bent.
supermarkten zijn nog open..quote:
Niet meer stoned wordenquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 20:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet als je stoned bent.
Nou voor alle snacks enz op zijn moet ik wel een paar keer tussendoor mijn vinger in mijn keel steken denk ik.quote:
Mis het soms wel, maar overall wel blij dat ik eindelijk gestopt benquote:
Snap ik wel.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 20:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mis het soms wel, maar overall wel blij dat ik eindelijk gestopt ben
Ben het serieus aan het overwegen, nog even kijken of m'n reismaat ook nog geïnteresseerd is in poging 2.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 20:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je volgend jaar maar met Fles mee naar Spanje en Marokko
Maar is ook pittig, dus snap het ook als je dat (nog) niet aan wil gaanquote:
Dit zijn de pro tipsquote:
Kan je beter wat anders achter in je keel steken huehuehuequote:Op vrijdag 14 augustus 2026 20:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou voor alle snacks enz op zijn moet ik wel een paar keer tussendoor mijn vinger in mijn keel steken denk ik.
Je had ook dit jaar gewoon naar Spanje moeten gaan ipv IJsland.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 20:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben het serieus aan het overwegen, nog even kijken of m'n reismaat ook nog geïnteresseerd is in poging 2.
En ik heb echt met klem gezegd vooraf dat ik dit niet zou doen.
Ooit ga ik ook verstandig zijn.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 20:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar is ook pittig, dus snap het ook als je dat (nog) niet aan wil gaan
Het is nog 30 gradenquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 20:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het wil nog niet echt afkoelen.
quote:
28 graden in woonkamer..quote:
Ik heb een fantastische vakantie gehad in een prachtig land dat ik absoluut een keer in m'n leven had willen bezoeken, en met een heel klein beetje meer mazzel was het ook met afstand de beste plek geweest voor de zonsverduistering. Spanje was altijd enkel voor de zonsverduistering geweest en dat vond ik het gewoon niet waard.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 20:52 schreef dud0r het volgende:
Je had ook dit jaar gewoon naar Spanje moeten gaan ipv IJsland
De woonkamer is wel koeler. Maar de airco kan het ook niet bijhouden met 36 graden en de zon op het raam.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 21:04 schreef mschol het volgende:
[..]
28 graden in woonkamer..
buiten is het koeler
heb alles nu opengezet
Je hebt het hier alleen maar over die verduistering gehad. Niemand had het idee dat je voor iets anders die kant op gingquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 21:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb een fantastische vakantie gehad in een prachtig land dat ik absoluut een keer in m'n leven had willen bezoeken, en met een heel klein beetje meer mazzel was het ook met afstand de beste plek geweest voor de zonsverduistering. Spanje was altijd enkel voor de zonsverduistering geweest en dat vond ik het gewoon niet waard.
Tis ook niet echt een geheim geweest dat het absoluut het hoogtepunt van de reis was geweest. Maar ik wist op dag 1 in IJsland al dat het gewoon kutweer zou worden, heb nog mazzel gehad. Dus ik heb die zonsverduistering gewoon uit m'n hoofd gezet tot dinsdagavond, en toen ontdekte ik dat er nog een beetje hoop was.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 21:13 schreef dud0r het volgende:
Je hebt het hier alleen maar over die verduistering gehad. Niemand had het idee dat je voor iets anders die kant op ging
En de weer modellen waren nog wel zo gunstig twee weken van te voren.....quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 21:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tis ook niet echt een geheim geweest dat het absoluut het hoogtepunt van de reis was geweest. Maar ik wist op dag 1 in IJsland al dat het gewoon kutweer zou worden, heb nog mazzel gehad. Dus ik heb die zonsverduistering gewoon uit m'n hoofd gezet tot dinsdagavond, en toen ontdekte ik dat er nog een beetje hoop was.
als ik dood ben, ben ik verstandigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
Terug trillen dan maarquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 21:26 schreef Monsterkoekie het volgende:
Mijn rechter oog trilt steeds, heel iritant
Nu nog?quote:
Zo die satisfyer ertegenaan zettenquote:
quote:
Omdat het bijna bedtijd is.quote:
Flopflopflopquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 21:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zo die satisfyer ertegenaan zetten
zo raar is dat niet van mijquote:
dit is wel raarquote:[..]
Omdat het bijna bedtijd is
Nee, het was toen al duidelijk dat er wel gevaar dreigde, maar het zag er wel beduidend beter uit dan vlak voor ik vertrok.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 21:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
En de weer modellen waren nog wel zo gunstig twee weken van te voren.....
Je had gewoon die in 99 beter moeten onthouden. Dan was deze niet zo spannend geweest
Nu ook nietquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 21:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, het was toen al duidelijk dat er wel gevaar dreigde, maar het zag er wel beduidend beter uit dan vlak voor ik vertrok.
En in 1999 heb ik geen totaliteit gezien.
Moet morgen toch weer beetje op tijd opstaan. Anders heb ik niks aan m'n dag.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 21:39 schreef mschol het volgende:
[..]
zo raar is dat niet van mij
[..]
dit is wel raar
Had je toen maar moeten reizenquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 21:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, het was toen al duidelijk dat er wel gevaar dreigde, maar het zag er wel beduidend beter uit dan vlak voor ik vertrok.
En in 1999 heb ik geen totaliteit gezien.
quote:
zoveel babyslaapjes nodig dan?quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 22:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Moet morgen toch weer beetje op tijd opstaan. Anders heb ik niks aan m'n dag.
[..]
Was je toen al wel geboren eigenlijk?quote:
Ah, blijkbaar welquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 22:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daar had ik als jonge kitten niets over te zeggen.
Op de vloer slapenquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 22:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Geen vloerverkoeling hebben![]()
Ik ga lekker onder mn dekbed slapen, in mijn 23 graden slaapkamer
Haha bejaard.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 22:40 schreef datismijnmening het volgende:
Godver je kunt wel merken dat ik 29 ben. Een cocktail en vierglazen wijn en ben helemaal kachel![]()
rijke tataquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 22:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Geen vloerverkoeling hebben![]()
Ik ga lekker onder mn dekbed slapen, in mijn 23 graden slaapkamer
Dat is een hele jonge Neo.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 22:44 schreef LTVDK het volgende:
Genieten deze film, excellenthttps://www.imdb.com/title/tt0096928/?ref_=vp_ov_t/
William Tuff en Ted Bundy zijn ook mijn favo seriemoordenaarsquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 22:44 schreef LTVDK het volgende:
Genieten deze film, excellenthttps://www.imdb.com/title/tt0096928/?ref_=vp_ov_t/
Ja toen was het net een ventje van 25quote:
Nee nog veel te warm om te gaan slapenquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 22:53 schreef mschol het volgende:
pc uit, douchen, daarna op bed, al zal ik voorlopig nog niet slapen denk ik
om eerlijk te zijn, geen idee hoe warm mn slaapkamer isquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 22:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee nog veel te warm om te gaan slapen
Bij mij zal het zo'n 26/27 zijn, maar er staat 0 wind, dus het koelt ook niet echt af binnenquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 22:57 schreef mschol het volgende:
[..]
om eerlijk te zijn, geen idee hoe warm mn slaapkamer is
27,8 in de slaapkamer.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 22:53 schreef mschol het volgende:
pc uit, douchen, daarna op bed, al zal ik voorlopig nog niet slapen denk ik
Niet in de woonkamer gaan slapen danquote:
Dit heeft niks met de leeftijd te maken, maar je gebrek aan lichaamsmassaquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 22:40 schreef datismijnmening het volgende:
Godver je kunt wel merken dat ik 29 ben. Een cocktail en vierglazen wijn en ben helemaal kachel![]()
Daarom kan ik er tegenwoordig veel beter tegen dan vroegahquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dit heeft niks met de leeftijd te maken, maar je gebrek aan lichaamsmassa
toen de voordeur openstond voelde ik wel degelijk een windje hierquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mij zal het zo'n 26/27 zijn, maar er staat 0 wind, dus het koelt ook niet echt af binnen
Ja boven staan wel 6 ramen wagenwijd open, maar denk dat dat pas vannacht een beetje gaat afkoelenquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:18 schreef mschol het volgende:
[..]
toen de voordeur openstond voelde ik wel degelijk een windje hier
in slaapkamer heb ik dat niet want miniraampjes met dik gordijn en rolgordijn ervoor tegen licht
Ik ga maar niet wielrennen in Portugal.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
19-jarige wielrenner overleden na aanrijding door een auto in Portugal.
Ik heb de massa, maar niet meer het vermogen om flink alcohol te tanken.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb het al heel lang niet meer geprobeerd, dronk sowieso nooit veel (wel vaak), meestal dan maar 3/4 bacootjes op een avondquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb de massa, maar niet meer het vermogen om flink alcohol te tanken.
Al ging het laatst op een feestje bijzonder goed.
Ik kan er weinig lol uithalen als ik de dag erna brak ben.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb het al heel lang niet meer geprobeerd, dronk sowieso nooit veel (wel vaak), meestal dan maar 3/4 bacootjes op een avond
Dat was voor mij ook de reden om eigenlijk maar niet meer te drinken, heel de week vroeg er uit door de wekker en dan in het weekend kut slapen door de drank, daar was ik gewoon klaar meequote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kan er weinig lol uithalen als ik de dag erna brak ben.
Ik heb een winterjas gekochtquote:
Wutquote:
Ja het was wat frisjes vandaagquote:
Begrijpelijk wel dan. Zo'n zwarte gewatteerde donsslaapzakjas?quote:
Nee een gevoerde parka, ik heb geen fatbikequote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Begrijpelijk wel dan. Zo'n zwarte gewatteerde donsslaapzakjas?
Ik weeg 60.5quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Fatbike kopen dan!quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee een gevoerde parka, ik heb geen fatbike
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |