Op een John Deere mag allesquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 16:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dus als je door rood rijdt en niemand houdt je tegen, mag het?
Ik ga toch maar eens een poging wagen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 16:01 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb wat filmpjes over de ramp waar het op gebaseerd is gezien ( https://en.wikipedia.org/wiki/Goi%C3%A2nia_accident )
het klinkt als miniserie wel intressant
quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 16:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op een John Deere mag alles
beetje hetzelfde idee als XR: lopen op snelweg mag niet maarja, demonstratierecht dus laat maar gaanquote:Het is verboden om met trekkers op de snelweg te rijden. Het Openbaar Ministerie en de politie lieten donderdag desondanks weten niet te zullen ingrijpen tegen trekkers op de snelweg, vanwege het demonstratierecht.
Poeh nee eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 16:16 schreef mschol het volgende:
nog weekend plannen hier?
ik ga of straks of morgen nog even 3 xxl verpakkingen met duitse braadworsten ophalen
quote:„It looks like you went and got a blowjob at your... a blowout at your salon”
Oeh die is best leuk.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 16:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.action.com/nl-nl/p/3224473/schedel-met-licht/
Hoeveel schedels heb jij in je huis?quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 17:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kitsch. Gewoon een echte nemen
Menselijke?quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 17:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoeveel schedels heb jij in je huis?
Brb even iemand vermoorden.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 17:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kitsch. Gewoon een echte nemen
Zorg nou eens voor vervanging van je dienst ...quote:
nee joh, kom net thuisquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 17:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zorg nou eens voor vervanging van je dienst ...![]()
Gemiddeld? Dan sla ik mannen in deventer wel overquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 17:34 schreef Recce het volgende:
Nog steeds +25 cm in Deventer. Hier word je toch wanhopig van?
quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 17:35 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Gemiddeld? Dan sla ik mannen in deventer wel over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |