VOC mentaliteitquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 14:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit vind ik wel een eigenaardige, aangezien we hier in het land helemaal geen cacao verbouwen
[..]
Toch?quote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 15:01 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
Hier ben ik het niet echt mee eens maar oke.
Volgende week de DG in de AH bonus voor 3,99. Niet heel denderend maar zie de laatste tijd maar weinig aanbiedingenquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 15:09 schreef Haags het volgende:
@:nattekat hij blijft volhouden dat het morgenochtend tussen 7 en 8 gaat onweren hier, en nu zelfs ook na 8 uur. Ik zie het nog steeds nergens terug.
Gaat er vanavond/vannacht ergens iets ontstaan...
Beter iets dan niets. Moest vanmorgen even een doosje bij kopen want het ging ineens snel. 6.19quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 15:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgende week de DG in de AH bonus voor 3,99. Niet heel denderend maar zie de laatste tijd maar weinig aanbiedingen
Ja deze week is het eigen merk nog in de bonus, maar die vind ik maar mehquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 15:14 schreef Haags het volgende:
[..]
Beter iets dan niets. Moest vanmorgen even een doosje bij kopen want het ging ineens snel. 6.19
Ja die weiger ik te kopen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 15:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja deze week is het eigen merk nog in de bonus, maar die vind ik maar meh
Ik heb altijd de lungo intenso, had een tijdje terug de Perla variant daarvan geprobeerd, wat een zurige meuk was dat zegquote:
Het kan. Maar niet enorm veel ofzo, gewoon genoeg om de luchtvochtigheid weer lekker bij te vullen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 15:09 schreef Haags het volgende:
@:nattekat hij blijft volhouden dat het morgenochtend tussen 7 en 8 gaat onweren hier, en nu zelfs ook na 8 uur. Ik zie het nog steeds nergens terug.
Gaat er vanavond/vannacht ergens iets ontstaan...
quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 15:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb altijd de lungo intenso, had een tijdje terug de Perla variant daarvan geprobeerd, wat een zurige meuk was dat zeg
Mwah morgen wordt niet heel bijzonder meer he. In ieder geval niet aan de kust.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 15:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het kan. Maar niet enorm veel ofzo, gewoon genoeg om de luchtvochtigheid weer lekker bij te vullen.
Ik mis mijn kat eigenlijk nog best veel. Natuurlijk paar weken voor ik met vakantie ging in laten slapen maar het gemis was toch wel weer even pijnlijk kut toen we terug kwamen van vakantie.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 15:21 schreef Ama het volgende:
Katten van de bovenbuurman nog even eten gegeven, kan ik de rest van de dag echt binnen blijven.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 15:23 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik mis mijn kat eigenlijk nog best veel. Natuurlijk paar weken voor ik met vakantie ging in laten slapen maar het gemis was toch wel weer even pijnlijk kut toen we terug kwamen van vakantie.
Dat snap ik wel ja.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 15:23 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik mis mijn kat eigenlijk nog best veel. Natuurlijk paar weken voor ik met vakantie ging in laten slapen maar het gemis was toch wel weer even pijnlijk kut toen we terug kwamen van vakantie.
Gelukkig zijn het kleinere doosjes. Of bewaren voor bezoek waar je niet op zit te wachtenquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 15:20 schreef Haags het volgende:
[..]dat je na 1 kopje denkt, kut.. ik heb nog een heel pak
quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 15:23 schreef Haags het volgende:
[..]
Lekker plakken morgen zeker.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 15:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het kan. Maar niet enorm veel ofzo, gewoon genoeg om de luchtvochtigheid weer lekker bij te vullen.
dan weten ze in elk geval wel dat ze lekker snel op kunnen gaan staanquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 15:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig zijn het kleinere doosjes. Of bewaren voor bezoek waar je niet op zit te wachten
lekker blijven plakken........quote:
Ik word amper bruin maat. Ik kan maanden in de zon liggen, doet helemaal niets. Ik smeer me wel tering goed in want verbranden doe ik dan weer wel.quote:
Lotgenot. Geen maat.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 15:30 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik word amper bruin maat. Ik kan maanden in de zon liggen, doet helemaal niets. Ik smeer me wel tering goed in want verbranden doe ik dan weer wel.
Ach Margrietquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 15:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
lekker blijven plakken........
jammer dat Margriet er Hangen van had gemaakt,.. plakken is leuker
Bekijk deze YouTube-video
Meh. Sterkte. Is altijd zo klote.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 15:23 schreef Haags het volgende:
[..]
RIP aan je nabestaanden. Je was okay.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 15:52 schreef CherryLips het volgende:
Oké soort van weekend. Nu even instorten.
En daarna volstorten?quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 15:52 schreef CherryLips het volgende:
Oké soort van weekend. Nu even instorten.
het bericht zegt juist dat ze dat niet mogen...quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 15:47 schreef Q. het volgende:
https://www.rtl.nl/nieuws(...)odensterren-letter-b
De trekkerterroristenboeren mogen alles!
Ze mogen het wel want niemand houdt ze tegen of doet er iets tegen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 15:58 schreef mschol het volgende:
[..]
het bericht zegt juist dat ze dat niet mogen...
FDF is een beetje de boerentak van de rechtsepolitici, ben niet verbaasd
ik heb wat filmpjes over de ramp waar het op gebaseerd is gezien ( https://en.wikipedia.org/wiki/Goi%C3%A2nia_accident )quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 15:28 schreef Haags het volgende:
Is Emergencia radioativa (netflix) een aanrader om te kijken?
je hebt je bron niet gelezen? daarin spreekt de politie ze er op aanquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 15:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze mogen het wel want niemand houdt ze tegen of doet er iets tegen.
dus als je door rood rijdt en niemand houdt je tegen, mag het?quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 15:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze mogen het wel want niemand houdt ze tegen of doet er iets tegen.
Oh nee, ze zijn ferm aangesproken, wat een doortastendheid van onze politiemacht.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 16:02 schreef mschol het volgende:
[..]
je hebt je bron niet gelezen? daarin spreekt de politie ze er op aan
Op een John Deere mag allesquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 16:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dus als je door rood rijdt en niemand houdt je tegen, mag het?
Ik ga toch maar eens een poging wagen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 16:01 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb wat filmpjes over de ramp waar het op gebaseerd is gezien ( https://en.wikipedia.org/wiki/Goi%C3%A2nia_accident )
het klinkt als miniserie wel intressant
quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 16:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op een John Deere mag alles
beetje hetzelfde idee als XR: lopen op snelweg mag niet maarja, demonstratierecht dus laat maar gaanquote:Het is verboden om met trekkers op de snelweg te rijden. Het Openbaar Ministerie en de politie lieten donderdag desondanks weten niet te zullen ingrijpen tegen trekkers op de snelweg, vanwege het demonstratierecht.
Poeh nee eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 16:16 schreef mschol het volgende:
nog weekend plannen hier?
ik ga of straks of morgen nog even 3 xxl verpakkingen met duitse braadworsten ophalen
quote:„It looks like you went and got a blowjob at your... a blowout at your salon”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |