Zo die satisfyer ertegenaan zettenquote:
quote:
Omdat het bijna bedtijd is.quote:
Flopflopflopquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 21:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zo die satisfyer ertegenaan zetten
zo raar is dat niet van mijquote:
dit is wel raarquote:[..]
Omdat het bijna bedtijd is
Nee, het was toen al duidelijk dat er wel gevaar dreigde, maar het zag er wel beduidend beter uit dan vlak voor ik vertrok.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 21:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
En de weer modellen waren nog wel zo gunstig twee weken van te voren.....
Je had gewoon die in 99 beter moeten onthouden. Dan was deze niet zo spannend geweest
Nu ook nietquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 21:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, het was toen al duidelijk dat er wel gevaar dreigde, maar het zag er wel beduidend beter uit dan vlak voor ik vertrok.
En in 1999 heb ik geen totaliteit gezien.
Moet morgen toch weer beetje op tijd opstaan. Anders heb ik niks aan m'n dag.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 21:39 schreef mschol het volgende:
[..]
zo raar is dat niet van mij
[..]
dit is wel raar
Had je toen maar moeten reizenquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 21:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, het was toen al duidelijk dat er wel gevaar dreigde, maar het zag er wel beduidend beter uit dan vlak voor ik vertrok.
En in 1999 heb ik geen totaliteit gezien.
quote:
zoveel babyslaapjes nodig dan?quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 22:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Moet morgen toch weer beetje op tijd opstaan. Anders heb ik niks aan m'n dag.
[..]
Was je toen al wel geboren eigenlijk?quote:
Ah, blijkbaar welquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 22:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daar had ik als jonge kitten niets over te zeggen.
Op de vloer slapenquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 22:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Geen vloerverkoeling hebben![]()
Ik ga lekker onder mn dekbed slapen, in mijn 23 graden slaapkamer
Haha bejaard.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 22:40 schreef datismijnmening het volgende:
Godver je kunt wel merken dat ik 29 ben. Een cocktail en vierglazen wijn en ben helemaal kachel![]()
rijke tataquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 22:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Geen vloerverkoeling hebben![]()
Ik ga lekker onder mn dekbed slapen, in mijn 23 graden slaapkamer
Dat is een hele jonge Neo.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 22:44 schreef LTVDK het volgende:
Genieten deze film, excellenthttps://www.imdb.com/title/tt0096928/?ref_=vp_ov_t/
William Tuff en Ted Bundy zijn ook mijn favo seriemoordenaarsquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 22:44 schreef LTVDK het volgende:
Genieten deze film, excellenthttps://www.imdb.com/title/tt0096928/?ref_=vp_ov_t/
Ja toen was het net een ventje van 25quote:
Nee nog veel te warm om te gaan slapenquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 22:53 schreef mschol het volgende:
pc uit, douchen, daarna op bed, al zal ik voorlopig nog niet slapen denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |