Niet in de woonkamer gaan slapen danquote:
Dit heeft niks met de leeftijd te maken, maar je gebrek aan lichaamsmassaquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 22:40 schreef datismijnmening het volgende:
Godver je kunt wel merken dat ik 29 ben. Een cocktail en vierglazen wijn en ben helemaal kachel![]()
Daarom kan ik er tegenwoordig veel beter tegen dan vroegahquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dit heeft niks met de leeftijd te maken, maar je gebrek aan lichaamsmassa
toen de voordeur openstond voelde ik wel degelijk een windje hierquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mij zal het zo'n 26/27 zijn, maar er staat 0 wind, dus het koelt ook niet echt af binnen
Ja boven staan wel 6 ramen wagenwijd open, maar denk dat dat pas vannacht een beetje gaat afkoelenquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:18 schreef mschol het volgende:
[..]
toen de voordeur openstond voelde ik wel degelijk een windje hier
in slaapkamer heb ik dat niet want miniraampjes met dik gordijn en rolgordijn ervoor tegen licht
Ik ga maar niet wielrennen in Portugal.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
19-jarige wielrenner overleden na aanrijding door een auto in Portugal.
Ik heb de massa, maar niet meer het vermogen om flink alcohol te tanken.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb het al heel lang niet meer geprobeerd, dronk sowieso nooit veel (wel vaak), meestal dan maar 3/4 bacootjes op een avondquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb de massa, maar niet meer het vermogen om flink alcohol te tanken.
Al ging het laatst op een feestje bijzonder goed.
Ik kan er weinig lol uithalen als ik de dag erna brak ben.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb het al heel lang niet meer geprobeerd, dronk sowieso nooit veel (wel vaak), meestal dan maar 3/4 bacootjes op een avond
Dat was voor mij ook de reden om eigenlijk maar niet meer te drinken, heel de week vroeg er uit door de wekker en dan in het weekend kut slapen door de drank, daar was ik gewoon klaar meequote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kan er weinig lol uithalen als ik de dag erna brak ben.
Ik heb een winterjas gekochtquote:
Wutquote:
Ja het was wat frisjes vandaagquote:
Begrijpelijk wel dan. Zo'n zwarte gewatteerde donsslaapzakjas?quote:
Nee een gevoerde parka, ik heb geen fatbikequote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Begrijpelijk wel dan. Zo'n zwarte gewatteerde donsslaapzakjas?
Ik weeg 60.5quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |