Sorry - ik bedoel niet president maar premier, of minister-president. Het experiment-Jetten. Geen enkele kennis, geen enkele expertise, geen relevante ervaring. Alleen een leuke frisse homo.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 17:54 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
En waar is dat experiment dan geweest? Welke president is/was homosexueel? Of ben je in de war met Trump? Dat is geen homosexueel (hoewel....) dat is een pedofiel. Dat is wat anders, hoor.
Dat doen alle partijen, ook die met een grote muil eroverquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 07:48 schreef Pixelman het volgende:
d66 is een afschuwelijke partij. Ze weigeren om de asielinstroom keihard aan te pakken.
Tuurlijk, joh. Want partijkaders selecteren hun kandidaten op hun uitstraling/levensovertuiging/sexualiteit.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 07:55 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Sorry - ik bedoel niet president maar premier, of minister-president. Het experiment-Jetten. Geen enkele kennis, geen enkele expertise, geen relevante ervaring. Alleen een leuke frisse homo.
want anders verliezen ze hun bestaansrecht en makkelijke baantjes.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 07:59 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dat doen alle partijen, ook vooral die met een grote muil erover
quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 21:39 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Tjsa, met dit per definitie negatieve kan ik niet zoveel.
Volgens mij hebben we het in ons landje helemaal niet zo slecht.
Hoewel jullie beiden natuurlijk volkomen gelijk hebben, vind ik het eerlijk gezegd tocht iets te makkelijk gezegd.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 21:41 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Dat sowieso he.
je zit te zeiken in de top 8% van de wereld.
Juist , partijen als de PVV kunnen zichzelf opheffen als dit probleem is opgelostquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 08:46 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
want anders verliezen ze hun bestaansrecht en makkelijke baantjes.
Natuurlijk kan en moet alles beter.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 08:59 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
[..]
Hoewel jullie beiden natuurlijk volkomen gelijk hebben, vind ik het eerlijk gezegd tocht iets te makkelijk gezegd.
Ja, we leven in een land waar we het relatief gezien hartstikke goed hebben. Zeker als je het gaatvergelijken met landen waar zaken minder of helemaal niet geregeld zijn.
Dat wil natuurlijk niet zeggen dat er geen ruimte voor verbetering is. Kijk bijvoorbeeld naar de beschikbaarheid van huizen, het gebrek aan handhaving waardoor tuig zich op straat kan misdragen.
Onze politici lopen wat dat betreft niet bepaald over van daadkracht. Het beeld dat ze meer op de winkel passen, komt volgens mij niet uit de lucht vallen.
Denk dat daar voor onze politici wel wat te halen valt
Artikel zit helaas achter een betaalmuur.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 09:23 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Natuurlijk kan en moet alles beter.
Maar ik ben van mening dat de staat van ons land al dat chagrijn eigenlijk niet verdiend.
Dit is wel een interessant stuk van bij onze buren. https://www.standaard.be/(...)ntent/100370507.html
Archive.ph doet het al een tijdje niet of nauwelijks.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 09:46 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Artikel zit helaas achter een betaalmuur.
Net getest, werkt gewoon.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 09:57 schreef Peligrosso het volgende:
Archive.ph doet het al een tijdje niet of nauwelijks.
Heeft iemand een goedwerkend alternatief?
Juist omdat het even een ander perspectief is, vond ik het ook leuk.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 10:20 schreef Sodeknetters het volgende:
Gelezen. Wat is dat Belgisch toch een heerlijke taal. Zelfs om te lezen.![]()
De schrijver heeft het echter alleen over de staat van de overheidsbegroting. En niet over zaken waar mensen in het dagelijkse leven tegenaan lopen, zoals gebrek aan huizen, wegen die dichtslibben en de algemene staat van de infrastructuur. Dan zou dat artikel vermoedelijk een wat andere toon hebben
MAAR JE VOEDT DE RUSSEN.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 09:57 schreef Peligrosso het volgende:
[..]
Archive.ph doet het al een tijdje niet of nauwelijks.
Heeft iemand een goedwerkend alternatief?
Dat is zeker waar. Het is gewoon fijn om af en toe een positieve insteek te zien.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 11:23 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Juist omdat het even een ander perspectief is, vond ik het ook leuk.
Tja, natuurlijk zijn er problemen. Maar juist degene die je noemt spelen in België (of in ieder geval Vlaanderen) ook sterk. Maar al met al hebben we het hier gewoon nog steeds bijzonder goed.
Ik moest even googlen om deze te begrijpen.quote:
Ja leuk, nog meer maandenlange onderhandelingen over wat heen en weer geschuif. Want oh wee als er iemand een cent achteruit gaat volgend jaar!quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 18:42 schreef nostra het volgende:
'Linkse en rechtse oppositie eisen koopkrachtreparatie van kabinet' https://fd.nl/politiek/16(...)utm_term=app-android
Gebruikelijke spierballentaal voorafgaand aan begrotingsdebatten. De soep koelt nog wel wat af denk ik.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 12:16 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ja leuk, nog meer maandenlange onderhandelingen over wat heen en weer geschuif. Want oh wee als er iemand een cent achteruit gaat volgend jaar!
Ze ruiken bloed omdat het kabinet al zo makkelijk gebogen heeft voor de vakbonden. Geen ruggengraat.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 12:20 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Gebruikelijke spierballentaal voorafgaand aan begrotingsdebatten. De soep koelt nog wel wat af denk ik.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |