En waar is dat experiment dan geweest? Welke president is/was homosexueel? Of ben je in de war met Trump? Dat is geen homosexueel (hoewel....) dat is een pedofiel. Dat is wat anders, hoor.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 08:10 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Volledig eens met deze analyse.
De gunstigste uitleg die ik er aan kan geven is dat we een experiment opgezet hebben om te zien hoe een homoseksuele president in de praktijk uitwerkt.
Voorlopig resultaat van het experiment: mislukt.
Goed - dat weten we dan ook weer. Ik schrijf “voorlopig” omdat ik niet kan uitsluiten dat het experiment wel zou kunnen slagen met een homoseksuele man (of vrouw) die niet zo theatraal en exhibitionistisch is. Iemand die zijn ambt wel serieus neemt en het publiek niet beschaamt met allerlei gênante foto’s en filmpjes.
Dat drijft de coalitie toch gewoon naar PRO? Daarmee is er een eenvoudige meerderheid te halen in beide Kamers.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 17:48 schreef RotatoR het volgende:
Als de rechtse oppositie zich verenigt gaat het kabinet het nog lastig krijgen.
[ x ]
Trump is volgens geen enkele bewezen maatstaf een pedofiel. Raar, ongemakkelijk, hoerenloper en een geile ouwe bok? ja, maar echt. Er is zoveel mis met die gast dat we er geen onbewezen dingen bij hoeven halen. Of je moet een verklaring of iets hebbben.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 17:54 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
En waar is dat experiment dan geweest? Welke president is/was homosexueel? Of ben je in de war met Trump? Dat is geen homosexueel (hoewel....) dat is een pedofiel. Dat is wat anders, hoor.
‘Een tic toc queen als levenspartner’ en ‘premier onwaardig’quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 11:12 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ok. En waar betrek ik zijn geaardheid?
Met hoe diepgeworteld social media tegenwoordig in de meeste levens aanwezig is, zou je het inmiddels wel gewoon kunnen noemen. Ik heb de indruk dat het in deze tijd eerder bijzonder is als iemand niet actief is op een van de socials.quote:Het punt is dus juist dat het niet gewoon is.
Welke andere partner van een regeringsleider zie jij zich zo "gewoon" uiten op social media?
Ik verwijs je naar de Epstein files. Als hij daar niet in genoemd wordt, wat is dan de reden dat die niet openbaar worden? Rook -> vuur.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 18:16 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Trump is volgens geen enkele bewezen maatstaf een pedofiel. Raar, ongemakkelijk, hoerenloper en een geile ouwe bok? ja, maar echt. Er is zoveel mis met die gast dat we er geen onbewezen dingen bij hoeven halen. Of je moet een verklaring of iets hebbben.
Volgens die redenatie kun je iedereen die niet in die Epstein files genoemd wordt een pedofiel noemen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 18:43 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik verwijs je naar de Epstein files. Als hij daar niet in genoemd wordt, wat is dan de reden dat die niet openbaar worden? Rook -> vuur.
Het is dus niet goed of het deugt niet?quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 20:07 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Van mij mag het vandaag al vallen.
Probleem is dat als het valt dat er geen beter alternatief voorhanden is met al wat er nu zit. Bij welke uitkomst van nieuwe verkiezingen dan ook.
Triest maar waar.
Welkom bij de Nederlandse post-WW2 politiekquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 20:09 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Het is dus niet goed of het deugt niet?
Dit verschijnsel is wel wat recenter. Zou zeggen vanaf de 21e eeuw.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 20:17 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Welkom bij de Nederlandse post-WW2 politiek
i concur, we hadden de delta werken enzo nog te gaan.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 20:31 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Dit verschijnsel is wel wat recenter. Zou zeggen vanaf de 21e eeuw.
Het is wat het is.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 20:09 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Het is dus niet goed of het deugt niet?
ik wou(wilde?) dat het niet zo treffend omschreven wasquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 21:30 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Het is wat het is.
Wat de Nederlandse politiek betreft zitten en we in voetbaljargon gewoon met waarloos spelersmateriaal. Het maakt niet uit van welke clubs je een nationaal elftal op probeert te richten, de selectie blijft waardeloos.
Tjsa, met dit per definitie negatieve kan ik niet zoveel.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 21:30 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Het is wat het is.
Wat de Nederlandse politiek betreft zitten en we in voetbaljargon gewoon met waarloos spelersmateriaal. Het maakt niet uit van welke clubs je een nationaal elftal op probeert te richten, de selectie blijft waardeloos.
Dat sowieso he.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 21:39 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Tjsa, met dit per definitie negatieve kan ik niet zoveel.
Volgens mij hebben we het in ons landje helemaal niet zo slecht.
Zo gewoon is dat niet. Dat gaat de VVD niet accepteren.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 18:02 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Dat drijft de coalitie toch gewoon naar PRO? Daarmee is er een eenvoudige meerderheid te halen in beide Kamers.
Dat komt omdat we onszelf kapot werken.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 21:39 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Tjsa, met dit per definitie negatieve kan ik niet zoveel.
Volgens mij hebben we het in ons landje helemaal niet zo slecht.
Yesilgoz dumpen. Dan gaat het misschien.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 21:44 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Zo gewoon is dat niet. Dat gaat de VVD niet accepteren.
Tja, dan hangt het er uiteindelijk om of de VVD gaat voor een stabiel bestuur of voor hun idealen…quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 21:44 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Zo gewoon is dat niet. Dat gaat de VVD niet accepteren.
Bill Clinton staat daar ook in.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 18:43 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik verwijs je naar de Epstein files. Als hij daar niet in genoemd wordt, wat is dan de reden dat die niet openbaar worden? Rook -> vuur.
En in hoeverre is dat relevant? En wat zou mij dat moeten boeien in een gesprek met een andere user dan jij over Trump?quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:54 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Bill Clinton staat daar ook in.
Je argument rook --> vuur.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:57 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
En in hoeverre is dat relevant? En wat zou mij dat moeten boeien in een gesprek met een andere user dan jij over Trump?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |