Eelco rekent het wel weer dicht met wat kasschuiven e.d.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:50 schreef nostra het volgende:
Begrotinkje voor een jaar zou moeten kunnen. Zonder keuzes uiteraard.
Alle vertrouwen in.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 22:05 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Eelco rekent het wel weer dicht met wat kasschuiven e.d.
beetje net als George Michael en Freddy Mercuryquote:Op donderdag 13 augustus 2026 22:29 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Zeker. Voor een beetje creatief boekhouden kunnen we altijd rekenen op Eelco Varoufakis.
De gelijkenis in ongekend natuurtalent is inderdaad treffend.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 22:30 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
beetje net als George Michael en Freddy Mercury
Jij bent echt koekoek. Gewoon niet binnenlaten. Enige oplossing.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 19:53 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Nee, vooral meer reguliere opvangplekken in plaats peperdure noodopvang.
Als het niet in de fik staat kom je niet binnen. En dan zelfs vind ik nog wel wat van het aantal veilige landen dat je doorkruist hebt voor je bij het randje westen aankomt. (ex UK).quote:Op donderdag 13 augustus 2026 23:13 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Jij bent echt koekoek. Gewoon niet binnenlaten. Enige oplossing.
SA is inmiddels veiliger op straat dan Londen, Amsterdam en Parijs om maar wat te noemen. Moet je nagaan. Zelfs in zo'n achterhaald kut land is het veiliger op straat. Shithole Utrecht nog niet eens genoemd, waar het dagelijks aan de gang is met de Islamitische maffia. Er is werkelijk waar geen enkel land beter geworden van imigratie uit het midden oosten en toch zijn er nog mensen voor. Compleet gekkenwerk. Het kost miljaren, het ontwricht de samenleving, het land wordt er onveiliger op. Er is GEEN enkel voordeel.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 20:04 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Tja, dan moet je lekker verhuizen naar een gezellig land als Saoudi-Arabië.
Is ook allemaal een grote act. Ze kunnen de hele wereld over, dan nog half Europa. En hier zijn ze ineens zielig en kunnen ze niks en moet alles voor ze geregeld worden. Maak dat de kat wijs.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 23:16 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Als het niet in de fik staat kom je niet binnen. En dan zelfs vind ik nog wel wat van het aantal veilige landen dat je doorkruist hebt voor je bij het randje westen aankomt. (ex UK).
Je komt hier werken met alle rompslomp en eisen die erbij horen of niet. (australie?) Kijken of die expats echt het probleem zijn.
Zou jij dus nooit naar een oase vluchten, als het land waarop je bent geboren onvruchtbaar is geworden?quote:Op donderdag 13 augustus 2026 23:19 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Is ook allemaal een grote act. Ze kunnen de hele wereld over, dan nog half Europa. En hier zijn ze ineens zielig en kunnen ze niks en moet alles voor ze geregeld worden. Maak dat de kat wijs.
Da's niet een oase dat is het land van honing zoeken. Tig landen waar je doorstapt die het veel beter hebben dan je origine. We zijn maar een klein landje he... en best vol al.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 23:49 schreef torentje het volgende:
[..]
Zou jij dus nooit naar een oase vluchten, als het land waarop je bent geboren onvruchtbaar is geworden?
Door de patrouillerende autobezitters lijkt het land vol.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 23:51 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Da's niet een oase dat is het land van honing zoeken. Tig landen waar je doorstapt die het veel beter hebben dan je origine. We zijn maar een klein landje he... en best vol al.
ik geloof niet dat het auto's zijn(waren?) die ervoor zorgden dat ik weet hoe lastig het is woonruimte vinden.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 00:24 schreef torentje het volgende:
[..]
Door de patrouillerende autobezitters lijkt het land vol.
Uistekende obeservatie/conclusie beste man.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 23:16 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Als het niet in de fik staat kom je niet binnen. En dan zelfs vind ik nog wel wat van het aantal veilige landen dat je doorkruist hebt voor je bij het randje westen aankomt. (ex UK).
Je komt hier werken met alle rompslomp en eisen die erbij horen of niet. (australie?) Kijken of die expats echt het probleem zijn.
2nd thisquote:Op donderdag 13 augustus 2026 23:13 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Heb je hem op de Pride in danige staat gezien of mis ik iets? (ik geef daar niet veel om, dus vergeef me mijn onwetendheid)quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 01:24 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik vind Jetten respectloos, en hij neemt zichzelf en zijn functie niet serieus.
Wat is het volgende Amalia in een string op het strand? Onze koning met ontbloot bovenlijf met een biertje op zijn boot?
Wat als onze volgende minister president een pedo is, krijgen we dan foto’s op Instagram van een man en een kind in bikini?![]()
Of eentje die van bondage houdt, in vol ornaat in het leer met een bal in zijn mond?
Je krijgt dik betaald en bent democratisch gekozen leider, neem je functie serieus en hou privé en zakelijk gescheiden zolang je ambstermijn duurt. 99% procent van de Nederlanders zit niet te wachten op die privé shit.
Ik heb niks tegen de Pride of hoe hij daar stond. Ik irriteer me aan die privé foto’s met zijn verloofde. Veel naakt en weinig inhoud.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 01:41 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Heb je hem op de Pride in danige staat gezien of mis ik iets? (ik geef daar niet veel om, dus vergeef me mijn onwetendheid)
Ah zo. zal hem eens opzoeken die fotoquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 01:49 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen de Pride of hoe hij daar stond. Ik irriteer me aan die privé foto’s met zijn verloofde. Veel naakt en weinig inhoud.
En misschien is het meer hoe die Niki zich gedraagt. Je vent is minister president, een van de weinige homofiele presidenten. Zet jezelf niet neer als goedkope slet, en pak je kansen als homofiel stel.
Tja, van al die 18 miljoen mensen hier, is hoe dit stel zich presenteert internationaal niet de manier hier ik dat graag zie. Gemiste kans als homofiel stel op het wereld toneel. We hebben betere.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 01:53 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ah zo. zal hem eens opzoeken die foto(wat ik al niet doe voor research)
Deze 'man' kijkt of hij net goed oorlog heeft gevoerd op de pleequote:Op vrijdag 14 augustus 2026 02:25 schreef vul_maar_in het volgende:
In pak bedoel je? In functie denk ik niet dat hij er veel te zoeken heeft
[ afbeelding ]
Echter wel een oplossing die alleen bestaat in het hoofd van wat naïeve types.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 23:13 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, dat middeleeuwse niveau van beschaving spreekt je duidelijk aan.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 23:16 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
SA is inmiddels veiliger op straat dan Londen, Amsterdam en Parijs om maar wat te noemen. Moet je nagaan. Zelfs in zo'n achterhaald kut land is het veiliger op straat. Shithole Utrecht nog niet eens genoemd, waar het dagelijks aan de gang is met de Islamitische maffia. Er is werkelijk waar geen enkel land beter geworden van imigratie uit het midden oosten en toch zijn er nog mensen voor. Compleet gekkenwerk. Het kost miljaren, het ontwricht de samenleving, het land wordt er onveiliger op. Er is GEEN enkel voordeel.
Totale zelfmoord is het. Van een continent wat ooit zorgvuldig opgebouwd is. Alleen in Oost Europa hebben ze nog wat verstand zitten.
Graagquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 01:24 schreef ootjekatootje het volgende:
Wat is het volgende Amalia in een string op het strand?
Hier is toch niets mis mee joh.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 02:16 schreef ootjekatootje het volgende:
Op verzoek, deze foto in de link
https://www.telegraaf.nl/(...)l&utm_campaign=share
Wat heeft Jetten tot nu toe bereikt? Volgens mij is er echt nog niks waarvan je kan zeggen dat hij dat op zijn conto kan bijschrijven als prestatie.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 07:38 schreef nostra het volgende:
Nou ja, moet gezegd dat hij wel één van de meest onzichtbare MP's van de laatste tijd is, en dat geldt nog meer voor Bontebal.
Er is geen constante interne crisis, ten opzichte van het vorige kabinet (en wellicht ook de laatste jaren Rutte) is dat al heel wat.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 07:42 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Wat heeft Jetten tot nu toe bereikt? Volgens mij is er echt nog niks waarvan je kan zeggen dat hij dat op zijn conto kan bijschrijven als prestatie.
Gelukkig zijn het rustige tijden en is er weinig staatsmanschap of leiderschap nodig.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 07:38 schreef nostra het volgende:
Nou ja, moet gezegd dat hij wel één van de meest onzichtbare MP's van de laatste tijd is, en dat geldt nog meer voor Bontebal.
Al veel meer dan Geert en co in dat vorige circuskabinet.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 07:42 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Wat heeft Jetten tot nu toe bereikt? Volgens mij is er echt nog niks waarvan je kan zeggen dat hij dat op zijn conto kan bijschrijven als prestatie.
Je weet wat men zegt? Repareer het dak als het droog is, nou ik kan je sowieso al 10 zaken noemen waar men helemaal niks doet, en waarmee men nog niet eens een begin heeft gemaakt.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 07:58 schreef Perrin het volgende:
[..]
Gelukkig zijn het rustige tijden en is er weinig staatsmanschap of leiderschap nodig.
De toko runt zichzelf praktisch.
Wellicht zijn ze na de drama’s van de eerste kabinetten Balkenende, Rutte en Schoof gaan denken dat het zo hoort?quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 07:58 schreef Perrin het volgende:
[..]
Gelukkig zijn het rustige tijden en is er weinig staatsmanschap of leiderschap nodig.
De toko runt zichzelf praktisch.
Mensen, koop toch eens een cynismeradar bij @Perrin .quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 08:02 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je weet wat men zegt? Repareer het dak als het droog is, nou ik kan je sowieso al 10 zaken noemen waar men helemaal niks doet, en waarmee men nog niet eens een begin heeft gemaakt.
Dat kan je toch nauwelijks een prestatie noemen gezien het feit dat al zijn ministers tot op heden nog weinig hebben uitgevoerd. Dus er valt ook weinig crisis over te hebben.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 07:57 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Er is geen constante interne crisis,
Zaken die ook echt op het bordje van de premier liggen?quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 08:02 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je weet wat men zegt? Repareer het dak als het droog is, nou ik kan je sowieso al 10 zaken noemen waar men helemaal niks doet, en waarmee men nog niet eens een begin heeft gemaakt.
Nou ja, echt iets tastbaars bereiken wordt ook wel lastig in korte tijd, maar iets van een werkbaar kader en concrete plannen heb ik ook niet gezien.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 07:42 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Je kan alleen geen voorbeelden noemen van zaken die zijn doorgevoerd, of je hebt er geen zin in begrijp ik?quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 08:00 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Al veel meer dan Geert en co in dat vorige circuskabinet.
Alleen zal Jetten geen beleid hebben doorgevoerd waar extreem rechts geil van is geworden.
Zie de eerste kabinetten van zijn drie voorgangers.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 08:03 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Dat kan je toch nauwelijks een prestatie noemen gezien het feit dat al zijn ministers tot op heden nog weinig hebben uitgevoerd. Dus er valt ook weinig crisis over te hebben.
Nee, en als je dan al premier bent en je taak is het om zichtbaar te zijn voor het volk (omdat het blijkbaar lastig is prestaties te pinnen op een premier) dan komt Jetten er ook op dat vlak bekaaid vanaf.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 08:04 schreef nostra het volgende:
[..]
Nou ja, echt iets tastbaars bereiken wordt ook wel lastig in korte tijd, maar iets van een werkbaar kader en concrete plannen heb ik ook niet gezien.
Ik zit nog aan de koffie.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 08:03 schreef nostra het volgende:
[..]
Mensen, koop toch eens een cynismeradar bij @:Perrin .
Oliemannetje spelen is 1 van zijn hoofdtaken in deze ehm aparte constellatie. Nu weet je niet wat er op de achtergrond gebeurt, maar toch. Ik bedoel, zijn assistent in dat gebeuren is fucking Paternotte.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 08:03 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Zaken die ook echt op het bordje van de premier liggen?
Omdat hij niet net als zijn voorgangers constant op tv is vanwege gedonder in de coalitie?quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 08:06 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Nee, en als je dan al premier bent en je taak is het om zichtbaar te zijn voor het volk (omdat het blijkbaar lastig is prestaties te pinnen op een premier) dan komt Jetten er ook op dat vlak bekaaid vanaf.
Tja, dat klopt. Het gevormde gedrocht is met een achterstand geboren. Maar ik wacht toch even af richting Prinsjesdag.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 08:07 schreef nostra het volgende:
[..]
Oliemannetje spelen is 1 van zijn hoofdtaken in deze ehm aparte constellatie. Nu weet je niet wat er op de achtergrond gebeurt, maar toch. Ik bedoel, zijn assistent in dat gebeuren is fucking Paternotte.Nog net geen Sjoerdsma, dat dan weer niet.
Volledig eens met deze analyse.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 01:24 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik vind Jetten respectloos, en hij neemt zichzelf en zijn functie niet serieus.
Wat is het volgende Amalia in een string op het strand? Onze koning met ontbloot bovenlijf met een biertje op zijn boot?
Wat als onze volgende minister president een pedo is, krijgen we dan foto’s op Instagram van een man en een kind in bikini?![]()
Of eentje die van bondage houdt, in vol ornaat in het leer met een bal in zijn mond?
Je krijgt dik betaald en bent democratisch gekozen leider, neem je functie serieus en hou privé en zakelijk gescheiden zolang je ambstermijn duurt. 99% procent van de Nederlanders zit niet te wachten op die privé shit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |