abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221568573
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 10:10 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Gl-pvda zit er dan ook niet voor het landsbelang of sociaal beleid. Die zitten er voor zichzelf.
Inderdaad.

Frans Timmermans maakte dit glashelder toen hij bij de laatste verkiezingen al huiswaarts keerde nog voordat alle stemmen geteld waren. Hij nam niet eens de moeite afscheid te nemen van zijn collega’s en medewerkers. Hij wilde alleen premier worden. Het land, zijn partij, zijn fractiegenoten - het interesseerde hem allemaal geen zier.
pi_221568576
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 10:59 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het blijkt dus dat je dat niet doet.
[..]
Als er nu verkiezingen zijn gaat PRO winnen en komt er waarschijnlijk eindelijk dat linkse kabinet dat men wil. Prima hoor, laat het maar gebeuren, eens zien hoeveel schade zo een gezelschap gaat weten te berokken.
Linkse kabinet ? Hoe dan ? De grootste partij wint tegenwoordig tussen de 25-30 zetels. Stel dat PRO er 28 gaat halen, is daar met de beste wil van de wereld geen links kabinet van te maken.

Je hebt geluk als PRO - CDA - VVD het gaat redden naar een meerderheid, maar ga er maar van uit dat als je nu verkiezingen krijgt, je het ene minderheidskabinet in gaat ruilen voor een ander minderheidskabinet.
Honey ! Take me drunk, i am home !
  vrijdag 14 augustus 2026 @ 11:04:15 #53
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_221568606
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 10:59 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het blijkt dus dat je dat niet doet.

Het blijkt al langer dat jij een troll bent.
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
pi_221568653
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 10:17 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Jij zegt dat het aan de VVD ligt dat ze zich niet constructief opstellen.
Het ligt ook aan de VVD al bijna 20 jaar
pi_221568695
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 09:27 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Daar ben ik het dan wel mee eens. Maar goed, dat soort gedrag had ook een heteroman of heterovrouw kunnen hebben dus op het seksuele aspect hoeven we w.m.b. geen nadruk te leggen.
Ik leg ook geen nadruk op het homoseksuele aspect. Ik kan 40 jarige mensen die een levenspartner kiezen die mentaal 15 is en dat breed uitdraagt op social media kan ik niet serieus nemen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_221568706
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 09:47 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]
Tja, gaat het dan om het bovenlijf of over het leiderschap? Vragen.. vragen..
[..]
Mag je vinden, is je goed recht.
Het is gewoon een partner van een premier die zich op een bepaalde manier profileert op social media. Lijkt mij vooral een zaak tussen Jetten en zijn vriend. Dan nog vind ik de geaardheid van iemand betrekken op het al dan niet goed invulling geven aan de functie nogal bezopen.
Ok. En waar betrek ik zijn geaardheid?

quote:
Het is gewoon een partner van een premier die zich op een bepaalde manier profileert op social media.
Het punt is dus juist dat het niet gewoon is.

Welke andere partner van een regeringsleider zie jij zich zo "gewoon" uiten op social media?
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_221568752
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 09:36 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Als Pro de instelling had dat ze er voor het land zitten en hun standpunten belangrijk zijn had die middelvinger van de VVD ze niks uitgemaakt.

Met die instelling die jij beschrijft en kennelijk goedkeurt zou er niks zijn bereikt op aarde.
Ze zijn dan ook nog altijd constructief in onderhandeling met het kabinet. Maar door deze actie van de VVD is het land besturen natuurlijk wel onnodig ingewikkeld gemaakt.
pi_221568765
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 10:23 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Troll.

PRO doet exact hetzelfde met Ja21.
Uiterst rechts uitsluiten zou dan ook iedere normale partij moeten doen.
pi_221568771
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 10:51 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dit is een gecreëerd probleem. geen echt probleem. Het is met name een hysterie in de progressieve en linkse contreien, weldenkende mensen snappen dat dit niet een van de grootste problemen van het land is.
Waarom kies jij elke keer voor leugens?
pi_221568784
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 11:12 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Ok. En waar betrek ik zijn geaardheid?
[..]
Het punt is dus juist dat het niet gewoon is.

Welke andere partner van een regeringsleider zie jij zich zo "gewoon" uiten op social media?
Je afkeer van homo’s druipt er gewoon vanaf.
pi_221568807
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 11:21 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Je afkeer van homo’s druipt er gewoon vanaf.
Bij jou druipt je lage iq van je reacties af.

Ik spreek mij nergens uit over zijn homoseksualiteit en wat ik daar van vind. Je fantaseert het er zelf bij, het is projectie of een te laag iq om begrijpend te kunnen lezen. Ik gok op het laatste.
pi_221568814
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 11:25 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Bij jou druipt je lage iq van je reacties af.

Ik spreek mij nergens uit over zijn homoseksualiteit en wat ik daar van vind. Je fantaseert het er zelf bij, het is projectie of een te laag iq om begrijpend te kunnen lezen. Ik gok op het laatste.
Je berichten vol afkeur laten zich ook tussen de regels door prima lezen ;).
pi_221568906
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 11:27 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Zoals ik al zei: te dom om begrijpend te lezen.

Want wat zeg jou eigenlijk. Als je dit gedrag infantiel vind en niet passend bij de partner van een premier:

twitter

Dan heb je een afkeur van homoseksualiteit.

Daarmee zeg je dus eigenlijk dat homoseksueel zijn betekent dat je je als volwassen man gedraagt zoals een 14 jarige op tiktok. Eigenlijk stel je homoseksualiteit dus gelijk aan jezelf zo debiel gedragen op social media.

Want als je dit gedrag debiel vind, dan heb je een afkeer van homo's blijkbaar. Kennelijk is in jouw beleving, het gedrag van nicolas normaal gedraag wat bij een homoseksuele volwassen man hoort.

Nou sorry, maar dan heb je zelf wel een heel raar beeld van homoseksuele volwassen mannen.
pi_221569388
Heer Heinen denkt dat het lastig wordt:

quote:
Minister Heinen van Financiën denkt dat het opstellen van de begroting voor komend jaar een "spannend proces" wordt. Hij wil op Prinsjesdag plannen presenteren die op "breed draagvlak" kunnen rekenen.

Dat wordt een ingewikkelde puzzel, want hij wil de overheidsfinanciën op orde houden en "de marges zijn klein", zei hij voor aanvang van de eerste ministerraad na het zomerreces.
Tegelijk heeft het minderheidskabinet steun nodig vanuit de oppositie. Heinen heeft deze zomer al veel met partijen gesproken. Hoe realistisch het is dat er breed draagvlak komt, "gaan we de komende tijd zien", aldus Heinen.

'Veel overeenstemming'
Vanaf volgende week gaat de top van het kabinet met verschillende partijen om tafel. Heinen heeft er "wel vertrouwen" in dat het goed gaat komen. "Maar dat betekent niet dat het gemakkelijk is."

Er wordt onder meer gekeken naar Pro en JA21. Beide partijen hebben aangegeven dat het minderheidskabinet moet kiezen of het 'over links' of 'over rechts' wil, omdat de onderlinge verschillen groot zijn.
Maar Heinen heeft ook "veel overeenstemming" gehoord de afgelopen zomer. "De komende twee, drie weken gaan we die heel ingewikkelde puzzel leggen", is zijn overtuiging.

Bron: https://nos.nl/artikel/26(...)oting-spannend-wordt
pi_221569485
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 10:59 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Dit is één van de grootste problemen hier. Vervuiling, woningbouw en infrastructurele werken op sluit door te hoge ammoniakuitstoot. Nou nam ik je al lang niet meer serieus, maar de stikstofcrisis gaan ontkennen gaat wel erg ver hoor.
Dat is het niet. Veel EU-landen rapporteren de cijfers over hun stikstof niet aan eens aan Brussel. De enige reden waarom de uitstoot als problematisch wordt gezien komt door de Europese natuurwetgeving, waar definities zijn opgesteld over wat goede natuur' zou zijn.

Kortom, zonder deze wetgeving en zonder deze percepties over hoe de natuur zou moeten zijn, is dit vermeende probleem er helemaal niet. Ja, de natuur zal iets veranderen door veel stikstofuitstoot, maar de natuur verandert per definitie al door de aanwezigheid van de mens en dienst activiteiten.

We zien vervolgens dat de progressieve en linkse partijen dit zogenaamde en volledig gecreëerde probleem aangrijpen omdat men dit als een handig juridische breekijzer ziet om dingen te bewerkstelligen die men sowieso al wilde. Zo denkt men in de progressief linkse vaak: elke crisis is een kans om het eigen gewenste beleid door te drukken.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_221569508
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 11:18 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Blijf dat vooral doen. Tot we zo groot worden dat we niet uit te sluiten zijn.
pi_221569511
Ik ben vooral benieuwd of men bijvoorbeeld eindelijk eens gaat inzien dat er zware investeringen voor de lange termijn worden gemaakt:

-Energie netwerk
-Grootschalige investeringen in verrouderende Infrastructuur

Men loopt veel te veel te micro managen, en het is niet zo dat ik tegen maatregelen voor klimaatveranderingen of natuur ben, maar daar gaat veel te veel geld aan op, pak daar gewoon eens op door en verzin een plan om Tata te sluiten en Schiphol in te perken.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_221569515
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 11:18 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Dat je niet met ze wilt regeren kan ik me voorstellen, maar zolang ze de regels accepteren en eventueel met zinvolle voorstellen komen moet je dat gewoon accepteren.
pi_221569519
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 11:19 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Waarom kies jij elke keer voor leugens?
Integendeel. Dat laat ik liever aan jou over, waarschijnlijk omdat je zo vaak liegt kun je het verschil tussen fictie en feit niet meer zien.
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 11:27 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Ik (homo) zie het niet eigenlijk. Je probeert weer mensen op een bepaalde manier te framen zoals helaas de norm is (racist, homofoob, etc). En waar ben jij eigenlijk als er homo's in elkaar worden geslagen door jongeren op een fatbike? Ah ... wacht.

De vermeende zorg over homo's is er natuurlijk alleen als het als een stok kan worden gebruikt om de politieke tegenstander mee te slaan.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_221569527
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 10:56 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Ik doe helemaal geen huilie man. Ik kijk gewoon naar de feiten, that's it.
Die in je eigen hoofd, verzonnen. Niet de feiten uit de praktijk, de werkelijkheid.
Anders had je anders gepiept en getypt.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_221569549
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 11:54 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Integendeel. Dat laat ik liever aan jou over, waarschijnlijk omdat je zo vaak liegt kun je het verschil tussen fictie en feit niet meer zien.
[..]
Ik (homo) zie het niet eigenlijk. Je probeert weer mensen op een bepaalde manier te framen zoals helaas de norm is (racist, homofoob, etc). En waar ben jij eigenlijk als er homo's in elkaar worden geslagen door jongeren op een fatbike? Ah ... wacht.

De vermeende zorg over homo's is natuurlijk alleen handig als het als een stok kan worden gebruikt om de politieke tegenstander mee te slaan.
Dan verandert hij zijn profielfoto in een regenboogvlaggetje voor een week en komt hij mensen die niet meedoen aan symboolpolitiek uitmaken voor homohater.

Nou, ik ben wel de laatste die zich druk maakt om wat iemand in zijn slaapkamer doet, maar debiel gedrag benoem ik. Ook als de persoon toevallig homoseksueel is.
pi_221569564
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 11:58 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Dan verandert hij zijn profielfoto in een regenboogvlaggetje voor een week en komt hij mensen die niet meedoen aan symboolpolitiek uitmaken voor homohater.

Nou, ik ben wel de laatste die zich druk maakt om wat iemand in zijn slaapkamer doet, maar debiel gedrag benoem ik. Ook als de persoon toevallig homoseksueel is.
Ik snap niet waarom de Rijksvoorlichtingsdienst hier niet scherper op is.
pi_221569620
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 12:00 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ik snap niet waarom de Rijksvoorlichtingsdienst hier niet scherper op is.
Snap ik ook niet. Dit beschadigd gewoon zijn positie als premier.

Moet je je voorstellen dat Jetten bij een top zit, daar serieus genomen wil worden en vervolgens zien zijn gesprekspartners dat hij als levenspartner een mentale puber heeft. Hoe kan je iemand die samenleeft met een infantiele narcist serieus nemen?
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 14 augustus 2026 @ 12:16:35 #74
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221569666
Ach, we kunnen wel klagen over het gebrek aan slagkracht, maar jullie weten dat een nieuwe verkiezingsronde weer gewoon een grotere VVD heeft met een nog kanslozere zetelverdeling dan nu? Elk volgend kabinet is net zo kansloos als deze. Zo lang de VVD bestaat gaat er niets gebeuren.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_221569701
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 11:53 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Blijf dat vooral doen. Tot we zo groot worden dat we niet uit te sluiten zijn.
Ze zouden er eens mee moeten beginnen. We hebben allemaal gezien waar de experimenten met dergelijke partijen toe geleid hebben. Een fatsoenlijk cordon werkt echt beter. Zonder steun van partijen als de VVD komt uiterst rechts immers nooit tot een meerderheid. Want de meeste mensen hebben wel gezond verstand.
pi_221569715
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 12:21 schreef KareldeStoute het volgende:
Want de meeste mensen hebben wel gezond verstand.
:') Arrogant figuur. Typische nare eigenschap van linkswappies.
pi_221569717
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 11:50 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat is het niet. Veel EU-landen rapporteren de cijfers over hun stikstof niet aan eens aan Brussel. De enige reden waarom de uitstoot als problematisch wordt gezien komt door de Europese natuurwetgeving, waar definities zijn opgesteld over wat goede natuur' zou zijn.

Kortom, zonder deze wetgeving en zonder deze percepties over hoe de natuur zou moeten zijn, is dit vermeende probleem er helemaal niet. Ja, de natuur zal iets veranderen door veel stikstofuitstoot, maar de natuur verandert per definitie al door de aanwezigheid van de mens en dienst activiteiten.

We zien vervolgens dat de progressieve en linkse partijen dit zogenaamde en volledig gecreëerde probleem aangrijpen omdat men dit als een handig juridische breekijzer ziet om dingen te bewerkstelligen die men sowieso al wilde. Zo denkt men in de progressief linkse vaak: elke crisis is een kans om het eigen gewenste beleid door te drukken.
Wederom een bericht vol leugens. Ons vermestingsprobleem was er ver voor de EU of anderen er een punt van maakten…
  vrijdag 14 augustus 2026 @ 12:32:15 #78
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_221569768
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 12:22 schreef PurifieR het volgende:

[..]
:') Arrogant figuur. Typische nare eigenschap van linkswappies.
Als FvDer iemand voor wappie uitmaken mijn God. Moet niet gekker worden.
  vrijdag 14 augustus 2026 @ 12:36:56 #79
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_221569789
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 11:50 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

Waar haal jij je informatie vandaan? Daar ben ik benieuwd naar. :D
pi_221569832
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 12:23 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Wederom een bericht vol leugens. Ons vermestingsprobleem was er ver voor de EU of anderen er een punt van maakten…
Nee hoor, het staat toch echt pas sinds 2019 als een 'crisis' op de politieke agenda, nadat in eerdere stadia milieuactivisten naar de rechter waren gestopt omdat men vindt dat Nederland (op basis van die eerder genoemde Europese natuurwetgeving) niet genoeg doet om de natuur te beschermen. Zij krijgen gelijk en er wordt een Programma Aanpak Stikstof (PAS) opgesteld.

Milieuactivisten vinden dat echter niet ver genoeg gaan en stappen daarom wederom naar de rechter, de Raad van State komt in mei 2019 met een uitspraak, waarna alle ellende pas echt begint. Zie ook: De stik­stof­crisis uit­gelegd. Daar staat het allemaal in chronologische volgorde.

Mijn punt is dus volledig juist: het is een zelfgecreëerd probleem op basis van de Europese natuurwetgeving, de met daarin gehanteerde definities die door kwaadwillenden worden aangegrepen om dit zogenaamde probleem te creëren.

Zie je nu hoe je hier zelf zaken verdraaid en vervolgens mij beticht van wat jij zelf doet? Dat is dus de projectie waar ik het eerder over had.
pi_221569839
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 12:36 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Waar haal jij je informatie vandaan? Daar ben ik benieuwd naar. :D
Reguliere media. Zie naast mijn post hierboven ook: 'Veel EU-landen rapporteren cijfers stikstof niet aan Brussel'
pi_221569843
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 12:32 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Als FvDer iemand voor wappie uitmaken mijn God. Moet niet gekker worden.
:O
  vrijdag 14 augustus 2026 @ 12:44:23 #83
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_221569857
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 12:40 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Reguliere media. Zie naast mijn post hierboven ook: 'Veel EU-landen rapporteren cijfers stikstof niet aan Brussel'
Is ook niet nodig. Hebben we namelijk satellieten voor. Valt weinig te verbergen met zulke spionnen aan de hemel
Kijk, superhandig:

[ Bericht 45% gewijzigd door Niels0Kurovski op 14-08-2026 12:50:19 ]
pi_221570045
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 12:44 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Is ook niet nodig. Hebben we namelijk satellieten voor. Valt weinig te verbergen met zulke spionnen aan de hemel
Kijk, superhandig:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Dat er op bepaalde plekken meer stikstof aanwezig is weten we, dat staat niet ter discussie. Wat wel ter discussie staat is in hoeverre die verhoogde mate van stikstof een probleem is. Dáár lopen de meningen over uiteen.

En dat dit een probleem zou zijn heeft dus voornamelijk te maken met hoe 'goede natuur' is gedefinieerd. Daar wordt namelijk voor benadrukt dat de biodiversiteit niet mag afnemen en de huidige staat beschermd dient te blijven, met name als het om de bekende Natura-2000 gebieden gaat, waar Nederland er veel van heeft.

Hiervoor is de situatie zoals deze was begin jaren 1990 als een referentiepunt genomen en daar mag niet te veel van worden afgeweken. Wat eigenlijk vreemd is, omdat dit ook maar een momentopname is in een tijd dat de natuur al hevig beïnvloedt is door de mens. Zie ook:
quote:
De Habitatrichtlijn is in 1992 in werking getreden en vormt een belangrijke aanvulling op de Vogelrichtlijn.1 De doelstelling is: ‘het waarborgen van de biologische diversiteit op het Europese grondgebied door het instandhouden van de natuurlijke habitats en wilde flora en fauna’.

Bron
Maar dit is dus een ideologische inslag, want waarom is het erg er op sommige plekken iets van biodiversiteit verloren gaat? De natuur wordt eentoniger, maar tevens groener. Heidevelden zullen veranderen in bos en sommige dieren zullen hun heil elders zoeken, oké, dus?

De realiteit is dat vanwege de aanwezigheid van de mens, waarvan het er steeds meer worden, die ook ergens moeten wonen, de natuur per definitie wel beïnvloedt gaat worden. Als de natuur van nu vergelijkt met die van het jaar 1826, 1526 of 1326, zou je waarschijnlijk gigantische verschillen zien.

Het is daarom nogal bizar om een willekeurig moment in de tijd (de jaren 1990) als uitgangspunt te nemen en krampachtig te willen vasthouden aan hoe alles qua flora en fauna toen was. Daarom is dit zogenaamde stikstofprobleem ook een gecreëerd probleem. Het is er, omdat een bepaalde groep mensen vindt dat er niet te veel verandering mag plaatsvinden ten opzichte van de situatie begin jaren 1990. Stikstof zorgt wel voor een verandering en homogenisering, dus is stikstof een probleem.
  Moderator vrijdag 14 augustus 2026 @ 13:36:10 #85
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221570529
Geveegd. Als je het niet eens bent met een post, of meent zaken te lezen die je kan weerleggen, doe dat vooral.

Maar wel met iets meer dan een onliner graag.
- vmi voor intimi -
  vrijdag 14 augustus 2026 @ 13:45:50 #86
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_221570703
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 13:36 schreef vul_maar_in het volgende:
Geveegd. Als je het niet eens bent met een post, of meent zaken te lezen die je kan weerleggen, doe dat vooral.

Maar wel met iets meer dan een onliner graag.
Het is al honderdduizend keer uitgelegd. :D
  vrijdag 14 augustus 2026 @ 14:52:54 #87
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_221571052
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 11:09 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Ik leg ook geen nadruk op het homoseksuele aspect. Ik kan 40 jarige mensen die een levenspartner kiezen die mentaal 15 is en dat breed uitdraagt op social media kan ik niet serieus nemen.
Jij idd niet maar degene die je had gequote wel. Verder helemaal met je eens. Het gaat specifiek om dat aspect wat je benoemt.
pi_221571064
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 13:45 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Het is al honderdduizend keer uitgelegd. :D
Nee, dat is het niet.

Letterlijk alles dat ik daar post is feitelijk, ik verwijs naar verscheidene (historische) nieuwsbronnen en juridische richtlijnen, en omdat het dan te veel wordt en op de inhoud niet meer lukt wordt het afgedaan met een spottende oneliner.

En dit is helaas een terugkomend probleem bij sommige users die aankomen zetten met dogma's, maar eigenlijk amper iets van de onderwerpen afweten en daardoor in een discussie over het onderwerp waar men zo stellig een standpunt over inneemt, al snel aan het kortste eind trekt. Het is enige wat rest is ad hominem gesneer en gespot.
  vrijdag 14 augustus 2026 @ 14:56:14 #89
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_221571066
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 11:06 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Het ligt ook aan de VVD al bijna 20 jaar
Dat is te kort door de bocht.

De VVD heeft met het CDA, de PVV, de PvdA, Christenunie en D66 geregeerd in de afgelopen twintig jaar.

Als iedereen de VVD echt zo zat is, werk er dan omheen. Daarnaast is dat de VVD een rukpartij is (zeker onder Yesilgöz) geen argument voor PRO om je niet dienend en pragmatisch op te stellen.
pi_221571677
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 12:39 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee hoor, het staat toch echt pas sinds 2019 als een 'crisis' op de politieke agenda, nadat in eerdere stadia milieuactivisten naar de rechter waren gestopt omdat men vindt dat Nederland (op basis van die eerder genoemde Europese natuurwetgeving) niet genoeg doet om de natuur te beschermen. Zij krijgen gelijk en er wordt een Programma Aanpak Stikstof (PAS) opgesteld.

Milieuactivisten vinden dat echter niet ver genoeg gaan en stappen daarom wederom naar de rechter, de Raad van State komt in mei 2019 met een uitspraak, waarna alle ellende pas echt begint. Zie ook: De stik­stof­crisis uit­gelegd. Daar staat het allemaal in chronologische volgorde.

Mijn punt is dus volledig juist: het is een zelfgecreëerd probleem op basis van de Europese natuurwetgeving, de met daarin gehanteerde definities die door kwaadwillenden worden aangegrepen om dit zogenaamde probleem te creëren.

Zie je nu hoe je hier zelf zaken verdraaid en vervolgens mij beticht van wat jij zelf doet? Dat is dus de projectie waar ik het eerder over had.
Neuh, in 1984 was dit al aanleiding voor maatschappelijke en politieke crisis. https://nl.wikipedia.org/(...)n_pluimveehouderijen
pi_221571691
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 14:56 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Als iedereen de VVD echt zo zat is, werk er dan omheen. Daarnaast is dat de VVD een rukpartij is (zeker onder Yesilgöz) geen argument voor PRO om je niet dienend en pragmatisch op te stellen.
Moet een oppositiepartij zich per definitie dienend en pragmatisch opstellen?
  vrijdag 14 augustus 2026 @ 17:19:54 #92
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221571792
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 12:44 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Kijk, superhandig:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ja, wat zien we hier nu eigenlijk?

Droge buitenlucht bestaat voor 80% uit stikstof.

Zie je hoe verneukeratief zulke 'heatmaps' zijn?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  vrijdag 14 augustus 2026 @ 17:36:43 #93
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_221571879
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 13:14 schreef HowardRoark het volgende:

De realiteit is dat vanwege de aanwezigheid van de mens, waarvan het er steeds meer worden, die ook ergens moeten wonen, de natuur per definitie wel beïnvloedt gaat worden. Als de natuur van nu vergelijkt met die van het jaar 1826, 1526 of 1326, zou je waarschijnlijk gigantische verschillen zien.

Het is daarom nogal bizar om een willekeurig moment in de tijd (de jaren 1990) als uitgangspunt te nemen en krampachtig te willen vasthouden aan hoe alles qua flora en fauna toen was. Daarom is dit zogenaamde stikstofprobleem ook een gecreëerd probleem. Het is er, omdat een bepaalde groep mensen vindt dat er niet te veel verandering mag plaatsvinden ten opzichte van de situatie begin jaren 1990. Stikstof zorgt wel voor een verandering en homogenisering, dus is stikstof een probleem.
Dat is wel een sterk punt, zelfs 1900 zou als uitgangspunt problematisch zijn aangezien toen al zo'n 60% van de oorspronkelijke biodiversiteit verdwenen was, in 2000 zaten we op zo'n 85%.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  Moderator vrijdag 14 augustus 2026 @ 17:40:40 #94
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221571911
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 17:19 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Ja, wat zien we hier nu eigenlijk?

Droge buitenlucht bestaat voor 80% uit stikstof.

Zie je hoe verneukeratief zulke 'heatmaps' zijn?
Laatst nog een hele interessante docu over het falen van MRI etc...zal ik hem posten of is dat OT?
- vmi voor intimi -
pi_221571935
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 14:56 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Dat is te kort door de bocht.

De VVD heeft met het CDA, de PVV, de PvdA, Christenunie en D66 geregeerd in de afgelopen twintig jaar.

Oke mee eens maar de VVD zat er als enige steeds bij
Misschien eens een kabinet proberen te maken zonder dat clubje
  Moderator vrijdag 14 augustus 2026 @ 17:44:27 #96
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221571940
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 17:43 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Oke mee eens maar de VVD zat er als enige steeds bij
Misschien eens een kabinet proberen te maken zonder dat clubje
Och, als dat eens zou kunnen.
- vmi voor intimi -
  vrijdag 14 augustus 2026 @ 17:46:13 #97
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221571947
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 17:40 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Laatst nog een hele interessante docu over het falen van MRI etc...zal ik hem posten of is dat OT?
Nou ik zat meer op een reactie te wachten dat die kaart op NH3 verbinding ziet, niet op de gas stikstof. En wilde daarna vragen naar een dergelijke uitstootkaart van NOx.

Maar zover lijkt het dus niet te komen :'(
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  Moderator vrijdag 14 augustus 2026 @ 17:47:18 #98
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221571957
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 17:46 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Nou ik zat meer op een reactie te wachten dat die kaart op NH3 verbinding ziet, niet op de gas stikstof. En wilde daarna vragen naar een dergelijke uitstootkaart van NOx.

Maar zover lijkt het dus niet te komen :'(
Was meer hetzelfde concept (verkeerde interpretatie van signalen) ... maar ok dan niet :p
- vmi voor intimi -
pi_221571963
Als de rechtse oppositie zich verenigt gaat het kabinet het nog lastig krijgen.

twitter
pi_221571973
Van mij mag het vallen
Krijgen niets voor elkaar

Vraag is wat we terug gaan krijgen daarvoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')