Inderdaad.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 10:10 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Gl-pvda zit er dan ook niet voor het landsbelang of sociaal beleid. Die zitten er voor zichzelf.
Linkse kabinet ? Hoe dan ? De grootste partij wint tegenwoordig tussen de 25-30 zetels. Stel dat PRO er 28 gaat halen, is daar met de beste wil van de wereld geen links kabinet van te maken.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 10:59 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het blijkt dus dat je dat niet doet.
[..]
Als er nu verkiezingen zijn gaat PRO winnen en komt er waarschijnlijk eindelijk dat linkse kabinet dat men wil. Prima hoor, laat het maar gebeuren, eens zien hoeveel schade zo een gezelschap gaat weten te berokken.
Het blijkt al langer dat jij een troll bent.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 10:59 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het blijkt dus dat je dat niet doet.
Het ligt ook aan de VVD al bijna 20 jaarquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 10:17 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Jij zegt dat het aan de VVD ligt dat ze zich niet constructief opstellen.
Ik leg ook geen nadruk op het homoseksuele aspect. Ik kan 40 jarige mensen die een levenspartner kiezen die mentaal 15 is en dat breed uitdraagt op social media kan ik niet serieus nemen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 09:27 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Daar ben ik het dan wel mee eens. Maar goed, dat soort gedrag had ook een heteroman of heterovrouw kunnen hebben dus op het seksuele aspect hoeven we w.m.b. geen nadruk te leggen.
Ok. En waar betrek ik zijn geaardheid?quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 09:47 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Tja, gaat het dan om het bovenlijf of over het leiderschap? Vragen.. vragen..
[..]
Mag je vinden, is je goed recht.
Het is gewoon een partner van een premier die zich op een bepaalde manier profileert op social media. Lijkt mij vooral een zaak tussen Jetten en zijn vriend. Dan nog vind ik de geaardheid van iemand betrekken op het al dan niet goed invulling geven aan de functie nogal bezopen.
Het punt is dus juist dat het niet gewoon is.quote:Het is gewoon een partner van een premier die zich op een bepaalde manier profileert op social media.
Ze zijn dan ook nog altijd constructief in onderhandeling met het kabinet. Maar door deze actie van de VVD is het land besturen natuurlijk wel onnodig ingewikkeld gemaakt.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 09:36 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Als Pro de instelling had dat ze er voor het land zitten en hun standpunten belangrijk zijn had die middelvinger van de VVD ze niks uitgemaakt.
Met die instelling die jij beschrijft en kennelijk goedkeurt zou er niks zijn bereikt op aarde.
Uiterst rechts uitsluiten zou dan ook iedere normale partij moeten doen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 10:23 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Troll.
PRO doet exact hetzelfde met Ja21.
Waarom kies jij elke keer voor leugens?quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 10:51 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit is een gecreëerd probleem. geen echt probleem. Het is met name een hysterie in de progressieve en linkse contreien, weldenkende mensen snappen dat dit niet een van de grootste problemen van het land is.
Je afkeer van homo’s druipt er gewoon vanaf.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 11:12 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ok. En waar betrek ik zijn geaardheid?
[..]
Het punt is dus juist dat het niet gewoon is.
Welke andere partner van een regeringsleider zie jij zich zo "gewoon" uiten op social media?
Bij jou druipt je lage iq van je reacties af.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 11:21 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Je afkeer van homo’s druipt er gewoon vanaf.
Je berichten vol afkeur laten zich ook tussen de regels door prima lezenquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 11:25 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Bij jou druipt je lage iq van je reacties af.
Ik spreek mij nergens uit over zijn homoseksualiteit en wat ik daar van vind. Je fantaseert het er zelf bij, het is projectie of een te laag iq om begrijpend te kunnen lezen. Ik gok op het laatste.
Zoals ik al zei: te dom om begrijpend te lezen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 11:27 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Je berichten vol afkeur laten zich ook tussen de regels door prima lezen.
quote:Minister Heinen van Financiën denkt dat het opstellen van de begroting voor komend jaar een "spannend proces" wordt. Hij wil op Prinsjesdag plannen presenteren die op "breed draagvlak" kunnen rekenen.
Dat wordt een ingewikkelde puzzel, want hij wil de overheidsfinanciën op orde houden en "de marges zijn klein", zei hij voor aanvang van de eerste ministerraad na het zomerreces.
Tegelijk heeft het minderheidskabinet steun nodig vanuit de oppositie. Heinen heeft deze zomer al veel met partijen gesproken. Hoe realistisch het is dat er breed draagvlak komt, "gaan we de komende tijd zien", aldus Heinen.
'Veel overeenstemming'
Vanaf volgende week gaat de top van het kabinet met verschillende partijen om tafel. Heinen heeft er "wel vertrouwen" in dat het goed gaat komen. "Maar dat betekent niet dat het gemakkelijk is."
Er wordt onder meer gekeken naar Pro en JA21. Beide partijen hebben aangegeven dat het minderheidskabinet moet kiezen of het 'over links' of 'over rechts' wil, omdat de onderlinge verschillen groot zijn.
Maar Heinen heeft ook "veel overeenstemming" gehoord de afgelopen zomer. "De komende twee, drie weken gaan we die heel ingewikkelde puzzel leggen", is zijn overtuiging.
Bron: https://nos.nl/artikel/26(...)oting-spannend-wordt
Dat is het niet. Veel EU-landen rapporteren de cijfers over hun stikstof niet aan eens aan Brussel. De enige reden waarom de uitstoot als problematisch wordt gezien komt door de Europese natuurwetgeving, waar definities zijn opgesteld over wat goede natuur' zou zijn.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 10:59 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Dit is één van de grootste problemen hier. Vervuiling, woningbouw en infrastructurele werken op sluit door te hoge ammoniakuitstoot. Nou nam ik je al lang niet meer serieus, maar de stikstofcrisis gaan ontkennen gaat wel erg ver hoor.
Blijf dat vooral doen. Tot we zo groot worden dat we niet uit te sluiten zijn.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 11:18 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Uiterst rechts uitsluiten zou dan ook iedere normale partij moeten doen.
Dat je niet met ze wilt regeren kan ik me voorstellen, maar zolang ze de regels accepteren en eventueel met zinvolle voorstellen komen moet je dat gewoon accepteren.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 11:18 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Uiterst rechts uitsluiten zou dan ook iedere normale partij moeten doen.
Integendeel. Dat laat ik liever aan jou over, waarschijnlijk omdat je zo vaak liegt kun je het verschil tussen fictie en feit niet meer zien.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 11:19 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Waarom kies jij elke keer voor leugens?
Ik (homo) zie het niet eigenlijk. Je probeert weer mensen op een bepaalde manier te framen zoals helaas de norm is (racist, homofoob, etc). En waar ben jij eigenlijk als er homo's in elkaar worden geslagen door jongeren op een fatbike? Ah ... wacht.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 11:27 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Je berichten vol afkeur laten zich ook tussen de regels door prima lezen.
Die in je eigen hoofd, verzonnen. Niet de feiten uit de praktijk, de werkelijkheid.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 10:56 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ik doe helemaal geen huilie man. Ik kijk gewoon naar de feiten, that's it.
Dan verandert hij zijn profielfoto in een regenboogvlaggetje voor een week en komt hij mensen die niet meedoen aan symboolpolitiek uitmaken voor homohater.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 11:54 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Integendeel. Dat laat ik liever aan jou over, waarschijnlijk omdat je zo vaak liegt kun je het verschil tussen fictie en feit niet meer zien.
[..]
Ik (homo) zie het niet eigenlijk. Je probeert weer mensen op een bepaalde manier te framen zoals helaas de norm is (racist, homofoob, etc). En waar ben jij eigenlijk als er homo's in elkaar worden geslagen door jongeren op een fatbike? Ah ... wacht.
De vermeende zorg over homo's is natuurlijk alleen handig als het als een stok kan worden gebruikt om de politieke tegenstander mee te slaan.
Ik snap niet waarom de Rijksvoorlichtingsdienst hier niet scherper op is.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 11:58 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dan verandert hij zijn profielfoto in een regenboogvlaggetje voor een week en komt hij mensen die niet meedoen aan symboolpolitiek uitmaken voor homohater.
Nou, ik ben wel de laatste die zich druk maakt om wat iemand in zijn slaapkamer doet, maar debiel gedrag benoem ik. Ook als de persoon toevallig homoseksueel is.
Snap ik ook niet. Dit beschadigd gewoon zijn positie als premier.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 12:00 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom de Rijksvoorlichtingsdienst hier niet scherper op is.
Ze zouden er eens mee moeten beginnen. We hebben allemaal gezien waar de experimenten met dergelijke partijen toe geleid hebben. Een fatsoenlijk cordon werkt echt beter. Zonder steun van partijen als de VVD komt uiterst rechts immers nooit tot een meerderheid. Want de meeste mensen hebben wel gezond verstand.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 11:53 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Blijf dat vooral doen. Tot we zo groot worden dat we niet uit te sluiten zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |