SPOILER: PROGRAMMA met onze landgenotenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NL reist naar Birmingham met het vertrouwen van een uitzonderlijk sterke vorige editie. Tijdens de EK in 2024 in Rome behaalde Nederland een recordaantal van twaalf medailles en eindigde het team als zesde op de medaillespiegel. Met 59 atleten en een reeks indrukwekkende podiumplaatsen werd Rome het meest succesvolle EK atletiek in de Nederlandse geschiedenis.
Op TV overal en nergens.
Game On.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
Verspringen was ik ook dramatisch slecht in. Hielp daarbij niet echt dat de zandbak bestond uit een betonnen plaat met een dun laagje zand erover, waardoor je eigenlijk amper in het zand landde maar gewoon op een harde ondergrondquote:Op donderdag 13 augustus 2026 20:45 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat ging nog wel, 30 meter of denk ik, weet niet meer.
Maar verspringen, dat vond ik treurig. Zie je die atleten zweven, lopen in de lucht en zo alles, spring je zelf zo lullig hup. Niks tijd om een stap te doen, dan ben je al lang weer op de grond. 3 meter of zo, dan had je het wel gehad.
En ruim ook. Vanmorgen was het laatste q-tje voor de finale bij 78.88 meter.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 20:47 schreef Faraday01 het volgende:
Pr van 79 meter, dan kun je ook wel meedoen met de finale speerwerpen
12 cm, erg ruim jaquote:Op donderdag 13 augustus 2026 20:51 schreef kilon het volgende:
[..]
En ruim ook. Vanmorgen was het laatste q-tje voor de finale bij 78.88 meter.
Leon Haan had het kunnen zeggen.quote:
Kreeg nooit het hinkstapspringen onder de knie. Wilde eerst altijd een stap zetten in plaats van hinken.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 20:49 schreef Redefine het volgende:
Overigens was kogelstoten vooral niks voor mij. Als honkballer had ik toch steeds de neiging om de bal te gooien i.p.v. te stoten. Kreeg dat er gewoon niet uit. Daarom maar snel gestopt met de beurten tijdens gym, anders had ik waarschijnlijk wel wat afgescheurd
Tegen je eigen nek of schouder aan.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 20:42 schreef TweedeKlum het volgende:
Hebben jullie ook speer geworpen op de middelbare? Ik kwam nog geen 10 meter ver, eerder 5 of zo.
Dat deden we bij ons nooit, maar ik acht de kans groot dat het mij ook niet zou liggen. Was meer van de balsporten.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 20:55 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Kreeg nooit het hinkstapspringen onder de knie. Wilde eerst altijd een stap zetten in plaats van hinken.
Meer of minder dan 4000 punten?quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:05 schreef DeeBee het volgende:
Ik heb nog een tienkamp gedraaid met een score op alle onderdelen.
Met polsstokhoogspringen daarbij is dat erg knapquote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:05 schreef DeeBee het volgende:
Ik heb nog een tienkamp gedraaid met een score op alle onderdelen.
Als ik me daar ooit aan gewaagd zou hebben moest ik nu met mijn tong typen vrees ik.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Met polsstokhoogspringen daarbij is dat erg knap
quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:11 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Als ik me daar ooit aan gewaagd zou hebben moest ik nu met mijn tong typen vrees ik.
Komt vast omdat er straks steeple chase en dus een waterbak is.quote:
Nou ja op een mindere hoogte en dan als een soort fierljepper eroverheen kan nog wel.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:15 schreef DeLuna het volgende:
Polsstokhoogspringen is precies alles wat ik niet durf
Komkommertijd he, dan moet men wat.quote:
quote:
👀quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:43 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Die cameraman die erbij zat ook trouwens
Dat weet ik niet meer, rond die grens denk ik. Was wel allround altijd met atletiek, maar 7.25kg stoten moet je wel mokersterk voor zijn.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:05 schreef franklop het volgende:
[..]
Meer of minder dan 4000 punten?
Meer of minder dan 8 horden geraakt?quote:Op donderdag 13 augustus 2026 22:00 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meer, rond die grens denk ik. Was wel allround altijd met atletiek, maar 7.25kg stoten moet je wel mokersterk voor zijn.
Ook lekker zuipen tussen beide dagen door, sta je dan wankelend voor die 110mH om de tweede dag lekker te beginnen.
Die was eerder in disguissequote:Op donderdag 13 augustus 2026 22:25 schreef Szura het volgende:
Wie is die Guisse überhaupt, nooit iets van gezien en is al 30
Wel vervelend voor masson , denk je even een medaille op te gaan halen, wordt je door zo’n nobuddy uit eigen land overklast.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 22:25 schreef Szura het volgende:
Keurig zilver op het BK vorige maand!quote:Op donderdag 13 augustus 2026 22:25 schreef Szura het volgende:
Daar kunnen we alleen maar naar Guisse.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 22:25 schreef Szura het volgende:
Wel nog een Engelse winnaar.quote:
Dat wel. Maar de laatste paar toernooien kwam ze niet echt in de buurt van haar niveau.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 22:56 schreef DIJK het volgende:
[..]
Zo te zien viel het haar zelf toch een beetje tegen
Misschien fan van de Xbox?quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:21 schreef Redefine het volgende:
Dezza heeft een weddenschap verloren? Want dat is de enige verklaring voor zo'n kapsel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |