Was hij nog maar sportcommentatorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij krijgt nu pas een beetje die landelijke bekendheid maar als je uit Nijmegen komt heb je helaas wel vaker met die man te maken gehad. Als er ergens een podium gebouwd is staat hij vooraan.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zondag bij ESPN, gister bij de Oranjezomer, vandaag Ziggo'tje. Wilco is er maar druk mee.
Wees blij dat ze na 40-45 jaar eindelijk van dat zielloze Eye of the tiger zijn afgestaptquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Sinds wanneer zingt N.E.C. het clublied vooraf eigenlijk? Dat heb ik nog nooit eerder gehoord voor zaterdag.
Ja nee gewoon even vernieuwing waar ik van slag door raakquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Wees blij dat ze na 40-45 jaar eindelijk van dat zielloze Eye of the tiger zijn afgestapt
Makkelijk beïnvloedbaar.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ja Noa. Ik heb Ziggo aangeschaft.
Volgens mij ook pas een of twee seizoenen makkerquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ja nee gewoon even vernieuwing waar ik van slag door raak
Laatste seizoenen niet zoveel voetbal gekeken, maatquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij ook pas een of twee seizoenen makker
Why? Kunt die Nederlandse potjes toch gratis kijken op ziggo go?quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ja Noa. Ik heb Ziggo aangeschaft.
Geen cent naar Feyenoord ONE.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kan beter naar Feyenoord, blijven doneren.
Maar ik wil ook Atletico - Frankfurt zien.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:32 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Why? Kunt die Nederlandse potjes toch gratis kijken op ziggo go?
Oh ja dat moet ik ook nog even doen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wel extra uitgegeven aan ESPN Premium.
Ik kan niet zonder Ziggo Go.
Ik denk dat dit allemaal wel meevalt, maar we even de hand op de knip houden op de puinzooi van Dennis op te ruimen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kan beter naar Feyenoord, blijven doneren.
Ja, alleen heb ik er in Spanje niets aan. Snel inchecken en naar de sportpub zondag.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh ja dat moet ik ook nog even doen.
Een hoop troep die wel goed salaris krijgt wegkrijgen en er is weer genoeg mogelijk, dat zie je wel aan Ajax.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik denk dat dit allemaal wel meevalt, maar we even de hand op de knip houden op de puinzooi van Dennis op te ruimen.
Want als St. Juste en Ahmedhodzic daadwerkelijk de goortverdieners zijn gaat er wel iets mis!
Nerd!quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar ik wil ook Atletico - Frankfurt zien.
Welke stad doe je aan?quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ja, alleen heb ik er in Spanje niets aan. Snel inchecken en naar de sportpub zondag.
Valencia. Vanochtend kaartje voor de wedstrijd tegen Celta binnengevist. Dat mag je niet missen in het laatste Mestalla-jaar.quote:
Lekker man.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Valencia. Vanochtend kaartje voor de wedstrijd tegen Celta binnengevist. Dat mag je niet missen in het laatste Mestalla-jaar.
Klasse.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Valencia. Vanochtend kaartje voor de wedstrijd tegen Celta binnengevist. Dat mag je niet missen in het laatste Mestalla-jaar.
Ah.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar ik wil ook Atletico - Frankfurt zien.
quote:
Foto's vanzelf te zien op X.quote:
Speelronde 1 is opgeknipt, vanwege WK-spelers.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:38 schreef maxi-mus het volgende:
Wat een raar programma hebben ze in Spanje of kijk ik verkeerd. @:alaphilippe_
Ja dat bedacht ik me ook net.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Speelronde 1 is opgeknipt, vanwege WK-spelers.
Ik vind Spaans voetbal qua bezoekjes eigenlijk geen klote aan, of ik pak elke keer de verkeerde clubs. Maar 4 uit 4 was een dooie boel.quote:
Ik kan daar niet over meepraten mijn enige uitstadion is Roma, dat was wel genot. Moet nodig vaker gaan.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:40 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Ik vind Spaans voetbal qua bezoekjes eigenlijk geen klote aan, of ik pak elke keer de verkeerde clubs. Maar 4 uit 4 was een dooie boel.
Pas vanaf de play-offs geldt het officiële CL-mediapakket.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:41 schreef DobbyDobby het volgende:
Waarom die bijzondere lay out kleur met dat oranje?
de kleur van ZIGGYquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:41 schreef DobbyDobby het volgende:
Waarom die bijzondere lay out kleur met dat oranje?
Ik ben ook Roma geweest. Dat vond ik zelf ook een topshow. Totti nog zien scoren, boh.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kan daar niet over meepraten mijn enige uitstadion is Roma, dat was wel genot. Moet nodig vaker gaan.
Dat vond ik dan weer een van de saaiste, zelfs de derby nog.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kan daar niet over meepraten mijn enige uitstadion is Roma, dat was wel genot. Moet nodig vaker gaan.
Jaloers. Ik moest het doen met een assist van Rensch.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:42 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Ik ben ook Roma geweest. Dat vond ik zelf ook een topshow. Totti nog zien scoren, boh.
Ziggy-musquote:
Ik zat net naast het uitvak maar het ging wel 90 minuten los. En dat clublied was genot. En binnen één minuut had ik steeds een biertje.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat vond ik dan weer een van de saaiste, zelfs de derby nog.
Sevilla en Betis meegemaakt. Weinig klachten overquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:40 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Ik vind Spaans voetbal qua bezoekjes eigenlijk geen klote aan, of ik pak elke keer de verkeerde clubs. Maar 4 uit 4 was een dooie boel.
Oh, ik zat toen tussen harde kern Lazio, het enige geinige was een opa die met zijn kleinzoon op de nek de Hitlergroet aan het brengen was en Gervinho die bij een corner een hele tros bananen naar zijn hoofd kreeg.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zat net naast het uitvak maar het ging wel 90 minuten los. En dat clublied was genot. En binnen één minuut had ik steeds een biertje.
Pattayaquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Sevilla en Betis meegemaakt. Weinig klachten over.
Nog even kijken wat mijn volgende zomerbestemming wordt in 2027.
Sevilla vond ik ook flopshow eigenlijk. Dooie boel. Stadion wel top. En clublied genot natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Sevilla en Betis meegemaakt. Weinig klachten over.
Nog even kijken wat mijn volgende zomerbestemming wordt in 2027.
Ze wilden gewoon niet dat hij kramp kreegquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, ik zat toen tussen harde kern Lazio, het enige geinige was een opa die met zijn kleinzoon op de nek de Hitlergroet aan het brengen was en Gervinho die bij een corner een hele tros bananen naar zijn hoofd kreeg.
Verder ben ik tegen racisme.
Sevilla is een parodie op een soccer club.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:45 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Sevilla vond ik ook flopshow eigenlijk. Dooie boel. Stadion wel top. En clublied genot natuurlijk.
Mag je nog steeds bier in Italie ja? Mooi man.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zat net naast het uitvak maar het ging wel 90 minuten los. En dat clublied was genot. En binnen één minuut had ik steeds een biertje.
MendilibarGod vindt dan wel weer een club in Spanje.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die voelt al dat die eruit gaat als hij dit verliest.
Ghehe ik vond de mogelijke verklaring van Wietze wel mooiquote:
Een club hopelijk waar de voorzitter geen pistool tegen je hoofd zet.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
MendilibarGod vindt dan wel weer een club in Spanje.
Nee dan is het 40 graden met zicht op bosbranden zekerquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik naar Madrid, maar niet in het hoogseizoen.
Athletic Club heeft Edin fucking Terzic aangesteld. Ideale interimpositie voor de rest van het seizoen, kortom.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Een club hopelijk waar de voorzitter geen pistool tegen je hoofd zet.
Absoluut niet doen kerel. 1x gedaan. Je gaat dood en wil niets. Ja water drinken.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ja en dan stikt het nog meer van toeristen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:49 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nee dan is het 40 graden met zicht op bosbranden zeker
Dit klinkt als Bilbao en San Sebastianquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Voor een club die echt moet schrapen om aan goede spelers te komen is Terzic wel een hele 'bijzondere' keuze.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Athletic Club heeft Edin fucking Terzic aangesteld. Ideale interimpositie voor de rest van het seizoen, kortom.
Mooie samenvatting heb je gemaakt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:51 schreef DobbyDobby het volgende:
Union ontsnapt tegen Bodo trouwens
Echt niemand boeit dit ietsquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:51 schreef DobbyDobby het volgende:
Union ontsnapt tegen Bodo trouwens
Hydration break overslaan dan maar?quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Deze wedstrijd ligt veel te vaak stil.
Benieuwd hoe die dit weer verdraaid in vaag gekronkel.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:51 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Mooie samenvatting heb je gemaakt.
Ja, zoiets.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit klinkt als Bilbao en San Sebastian
Ik verwacht tegen Olympiakos.quote:
Verwachten doe je maar in het ziekenhuis.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik verwacht tegen Olympiakos.
Het zou mooi zijn als dit enorm uit de klauw giert.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:50 schreef SaferSephy het volgende:
Zo dan, Olympiakos verliest collectief het geduld lijkt
DONT TAKE ME HOME zingend.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:53 schreef 3rr0r het volgende:
Zou @:Caland ook weleens met ontbloot bovenlijf in een stadion hebben gestaan?
1 keer, Dynamo Kiev uitquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:53 schreef 3rr0r het volgende:
Zou @:Caland ook weleens met ontbloot bovenlijf in een stadion hebben gestaan?
Kans van 99% dat Tadic dan betrokken isquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:53 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Het zou mooi zijn als dit enorm uit de klauw giert.
Misschien kan ie het petje van de trainer lenenquote:
Je zegt het alsof hij poep op de stoep isquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mooi. Kan Feyenoord daar niet intrappen.
Daar ben ik nu ook voor.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die moeten 'gewoon' Trenskow ophalen.
Wil alleen Servische Dirk fit en rennend zien op 10 oktober.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:57 schreef PowerLoungen het volgende:
Dick moet in oktober de A1 opstellen .
Bij baseball (honkbal) hebben ze een pet, een zonnebril en zwart smeersel onder de ogenquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:56 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Misschien kan ie het petje van de trainer lenen
Zal met NEC ook wel gebeuren als zij Europees spelen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:57 schreef maxi-mus het volgende:
Oh Twente en Ajax zijn verplaatst speelronde 3. UTTER WOKE NONSENSE
Daarom ben ik niet in hun val getrapt voor DE manager.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:57 schreef maxi-mus het volgende:
Oh Twente en Ajax zijn verplaatst speelronde 3. UTTER WOKE NONSENSE
Wat slecht dit.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:58 schreef Zorro het volgende:
Man man man den heb je rommel in je oor en kom je er NU pas achter
Dirk van Duijvenbode staat NIET op jouw lijstje?quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:59 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb sowieso een pittige mening over 'mannen' met een oorbel.
Die komt van Urk ergens toch?quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dirk van Duijvenbode staat NIET op jouw lijstje?
quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik zou nu iemand anders inbrengen
Westland.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die komt van Urk ergens toch?
Dat is daar een soort religie.
knotsgekquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
AJ UNION SG met een man minder de verlengingen in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Man komt erachter dat Sandler van glas is.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:03 schreef Saekerhett het volgende:
Wat zijn dit voor glasbakken bij NEC? Seizoen is net twee wedstrijden bezig.
Is dat Vlaams, verlengingen ipv verlenging?quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
AJ UNION SG met een man minder de verlengingen in
Vind ik beter dan Ouaissa.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Bisschof is wel een leuke speler.
Natuurlijk niet joh.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoop toch echt dat PSV niet in Sandler trapt.
Sandler is altijd stuk.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:05 schreef 3rr0r het volgende:
Ze hebben te intensief getraind in de voorbereiding wellicht
Al die voetballers zitten nog in hun 5 sterren all inclusive resort lichaam. Geen topsport dit.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:05 schreef 3rr0r het volgende:
Ze hebben te intensief getraind in de voorbereiding wellicht
quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:05 schreef fetX het volgende:
Wat lijkt het me toch vreselijk kut als je zo’n speelgoedlichaam hebt.
By the power of grayskullquote:
Nja dat is hetzelfde als geen verdediger.quote:
Komt 'ie uit Bretagne?quote:
Circus Flamingo lekker laten staan joh.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nja dat is hetzelfde als geen verdediger.
Zit daar verschil in dan?quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Circus Flamingo lekker laten staan joh.
Is dit gebruikelijk in België?quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Moest NEC uitkomen tegen Union dan kunnen ze met de bus naar elkaar
Dat betwijfel ik eigenlijkquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:10 schreef bbuddybb het volgende:
NEC valt nu al uit elkaar. Moet je toch niet willen joh, in de CL.
Laat ze maar lekker EL spelen, sprokkelen ze misschien nog wat puntjes bij elkaar.
:’(quote:
Wat een domme actiequote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is dit gebruikelijk in België?
[ x ]
Er zijn heel veel users die ik voor hem zou willen inwisselen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
@:lenny_leonard kom terug strijder
User @Caland volgt deze wedstrijd ook op de voet.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nu mis ik wel beetje een FOK.be want het is zo spannend in Bodo - UNION en kan met niemand mijn emoties kwijt.
Je kan gewoon hier terecht want dit is het CL-topic.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nu mis ik wel beetje een FOK.be want het is zo spannend in Bodo - UNION en kan met niemand mijn emoties kwijt.
Je mag dit best tegen mij zeggen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Er zijn heel veel users die ik voor hem zou willen inwisselen.
Die ken ik wel, dat is die lul die met één van de dochters van Pfaff poept.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ene Sam Gooris (BE)had al zo'n liedje in de jaren 90
Bekijk deze YouTube-video
Niet doenquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:17 schreef RamboDirk het volgende:
Kunnen we het hier gewoon bij soccer houden?
waarvoor dank
Hij zit ook wel eens met een pot bier in de auto.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sjon zit nu met een pot bier voor de buis.
Dat wordt puur genot.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:maxi-mus @:caland Netflix-docuutje over Mourinho schijnt wel goed te zijn. Dat kijk ik wel in het vliegtuugje zondag
Die zou Ajax kampioen maken las ik op dit forum.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nejasmic staat lucht te dekken.
Speelt vandaag sowieso ongelukkigquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:36 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Die zou Ajax kampioen maken las ik op dit forum.
Maar goed dat ze hem niet halen dan.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:36 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Die zou Ajax kampioen maken las ik op dit forum.
Ik las BDO.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:37 schreef maxi-mus het volgende:
Ik zie dat de BODO goden het redden tegen de Belgjes.
Typisch Belgischquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:37 schreef maxi-mus het volgende:
Ik zie dat de BODO goden het redden tegen de Belgjes.
Daar zitten ze nu automatisch in.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
RIP Union
Dan maar proberen de Europa League in te geraken
Maar dat is alquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
RIP Union
Dan maar proberen de Europa League in te geraken
Keeper eruit, Sierhuis erinquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:41 schreef TweedeKlum het volgende:
Flikker die Sierhuis er gewoon bij, ALLES of NIETS.
Ik heb NEC nog niet opgegeven.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
We mogen ons opmaken voor NEC v Hoffenheim.
Moeten ze nog geen play-offs wedstrijd spelen voor de EL?quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar zitten ze nu automatisch in.
Nee.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Moeten ze nog geen play-offs wedstrijd spelen voor de EL?
Gewoon een nieuwe soccer league creeeren met Nederland en Belgie.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Met het UEFA coëfficiënt in gedachten kunnen jullie natuurlijk alleen maar toejuichen dat UNION eruit ligt en dat België straks maar 1 CL ploeg heeft in de CL. Maar Noorwegen is de laatste jaren aan het schroeien en gaat het straks gewoon redden tegen de winnaar van NEC-Olympiakos
Nee uitschakeling is meteen groepsfase EL.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Moeten ze nog geen play-offs wedstrijd spelen voor de EL?
Dit is echt 2 posts boven je besproken.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:45 schreef Black-Death het volgende:
Moet NEC nu nog playoffs Europa League spelen of zijn ze automatisch door naar die groepsfase?
Latuheru en Van Rijswijkquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:45 schreef PowerLoungen het volgende:
Ach breng Pothuizen en De Gier ook maar.
Ramon Zomerquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:45 schreef PowerLoungen het volgende:
Ach breng Pothuizen en De Gier ook maar.
Ja ik zie het hahaquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is echt 2 posts boven je besproken.
Ik had bezoek.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:coco gooit wél de Cocototo, maar aanwezig zijn? Ho maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |