Speelronde 1 is opgeknipt, vanwege WK-spelers.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:38 schreef maxi-mus het volgende:
Wat een raar programma hebben ze in Spanje of kijk ik verkeerd. @:alaphilippe_
Ja dat bedacht ik me ook net.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Speelronde 1 is opgeknipt, vanwege WK-spelers.
Ik vind Spaans voetbal qua bezoekjes eigenlijk geen klote aan, of ik pak elke keer de verkeerde clubs. Maar 4 uit 4 was een dooie boel.quote:
Ik kan daar niet over meepraten mijn enige uitstadion is Roma, dat was wel genot. Moet nodig vaker gaan.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:40 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Ik vind Spaans voetbal qua bezoekjes eigenlijk geen klote aan, of ik pak elke keer de verkeerde clubs. Maar 4 uit 4 was een dooie boel.
Pas vanaf de play-offs geldt het officiële CL-mediapakket.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:41 schreef DobbyDobby het volgende:
Waarom die bijzondere lay out kleur met dat oranje?
de kleur van ZIGGYquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:41 schreef DobbyDobby het volgende:
Waarom die bijzondere lay out kleur met dat oranje?
Ik ben ook Roma geweest. Dat vond ik zelf ook een topshow. Totti nog zien scoren, boh.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kan daar niet over meepraten mijn enige uitstadion is Roma, dat was wel genot. Moet nodig vaker gaan.
Dat vond ik dan weer een van de saaiste, zelfs de derby nog.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kan daar niet over meepraten mijn enige uitstadion is Roma, dat was wel genot. Moet nodig vaker gaan.
Jaloers. Ik moest het doen met een assist van Rensch.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:42 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Ik ben ook Roma geweest. Dat vond ik zelf ook een topshow. Totti nog zien scoren, boh.
Ziggy-musquote:
Ik zat net naast het uitvak maar het ging wel 90 minuten los. En dat clublied was genot. En binnen één minuut had ik steeds een biertje.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat vond ik dan weer een van de saaiste, zelfs de derby nog.
Sevilla en Betis meegemaakt. Weinig klachten overquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:40 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Ik vind Spaans voetbal qua bezoekjes eigenlijk geen klote aan, of ik pak elke keer de verkeerde clubs. Maar 4 uit 4 was een dooie boel.
Oh, ik zat toen tussen harde kern Lazio, het enige geinige was een opa die met zijn kleinzoon op de nek de Hitlergroet aan het brengen was en Gervinho die bij een corner een hele tros bananen naar zijn hoofd kreeg.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zat net naast het uitvak maar het ging wel 90 minuten los. En dat clublied was genot. En binnen één minuut had ik steeds een biertje.
Pattayaquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Sevilla en Betis meegemaakt. Weinig klachten over.
Nog even kijken wat mijn volgende zomerbestemming wordt in 2027.
Sevilla vond ik ook flopshow eigenlijk. Dooie boel. Stadion wel top. En clublied genot natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Sevilla en Betis meegemaakt. Weinig klachten over.
Nog even kijken wat mijn volgende zomerbestemming wordt in 2027.
Ze wilden gewoon niet dat hij kramp kreegquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, ik zat toen tussen harde kern Lazio, het enige geinige was een opa die met zijn kleinzoon op de nek de Hitlergroet aan het brengen was en Gervinho die bij een corner een hele tros bananen naar zijn hoofd kreeg.
Verder ben ik tegen racisme.
Sevilla is een parodie op een soccer club.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:45 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Sevilla vond ik ook flopshow eigenlijk. Dooie boel. Stadion wel top. En clublied genot natuurlijk.
Mag je nog steeds bier in Italie ja? Mooi man.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zat net naast het uitvak maar het ging wel 90 minuten los. En dat clublied was genot. En binnen één minuut had ik steeds een biertje.
MendilibarGod vindt dan wel weer een club in Spanje.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die voelt al dat die eruit gaat als hij dit verliest.
Ghehe ik vond de mogelijke verklaring van Wietze wel mooiquote:
Een club hopelijk waar de voorzitter geen pistool tegen je hoofd zet.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
MendilibarGod vindt dan wel weer een club in Spanje.
Nee dan is het 40 graden met zicht op bosbranden zekerquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik naar Madrid, maar niet in het hoogseizoen.
Athletic Club heeft Edin fucking Terzic aangesteld. Ideale interimpositie voor de rest van het seizoen, kortom.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Een club hopelijk waar de voorzitter geen pistool tegen je hoofd zet.
Absoluut niet doen kerel. 1x gedaan. Je gaat dood en wil niets. Ja water drinken.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik naar Madrid, maar niet in het hoogseizoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |