Laatste seizoenen niet zoveel voetbal gekeken, maatquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij ook pas een of twee seizoenen makker
Why? Kunt die Nederlandse potjes toch gratis kijken op ziggo go?quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ja Noa. Ik heb Ziggo aangeschaft.
Geen cent naar Feyenoord ONE.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kan beter naar Feyenoord, blijven doneren.
Maar ik wil ook Atletico - Frankfurt zien.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:32 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Why? Kunt die Nederlandse potjes toch gratis kijken op ziggo go?
Oh ja dat moet ik ook nog even doen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wel extra uitgegeven aan ESPN Premium.
Ik kan niet zonder Ziggo Go.
Ik denk dat dit allemaal wel meevalt, maar we even de hand op de knip houden op de puinzooi van Dennis op te ruimen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kan beter naar Feyenoord, blijven doneren.
Ja, alleen heb ik er in Spanje niets aan. Snel inchecken en naar de sportpub zondag.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh ja dat moet ik ook nog even doen.
Een hoop troep die wel goed salaris krijgt wegkrijgen en er is weer genoeg mogelijk, dat zie je wel aan Ajax.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik denk dat dit allemaal wel meevalt, maar we even de hand op de knip houden op de puinzooi van Dennis op te ruimen.
Want als St. Juste en Ahmedhodzic daadwerkelijk de goortverdieners zijn gaat er wel iets mis!
Nerd!quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar ik wil ook Atletico - Frankfurt zien.
Welke stad doe je aan?quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ja, alleen heb ik er in Spanje niets aan. Snel inchecken en naar de sportpub zondag.
Valencia. Vanochtend kaartje voor de wedstrijd tegen Celta binnengevist. Dat mag je niet missen in het laatste Mestalla-jaar.quote:
Lekker man.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Valencia. Vanochtend kaartje voor de wedstrijd tegen Celta binnengevist. Dat mag je niet missen in het laatste Mestalla-jaar.
Klasse.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Valencia. Vanochtend kaartje voor de wedstrijd tegen Celta binnengevist. Dat mag je niet missen in het laatste Mestalla-jaar.
Ah.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar ik wil ook Atletico - Frankfurt zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |